صنعت ساختمان

خیس شدن سرامیک در زمستان و نحوه گرم کردن کف خانه

نحوه گرم کردن کف خانه

آیا آب می تواند به کف کاشی آسیب برساند؟

خیس شدن سرامیک در زمستان  که اگر در خانه خود کف کاشی دارید، ممکن است تصور کنید که آب نمی تواند به آنها آسیب برساند. متأسفانه آسیب آب با کاشی متوقف نمی شود. ممکن است یکی از بهترین کفپوش ها برای به حداقل رساندن آسیب باشد، اما کاشی کاملا ضد آب نیست. کاربردهای مدرن کاشی گام های بیشتری را در فرآیند تولید برای کاهش احتمال آسیب آب برداشته اند، اما هیچ چیز 100٪ ضد آب نیست.

چگونه آب به کف کاشی آسیب می رساند؟

در حالی که برخی از انواع کاشی ها، مانند چینی، معمولا به عنوان “ضد آب” نامیده می شوند، واقعاً اینطور نیستند. که خیس شدن سرامیک در زمستان  در برابر آب مقاوم است. اما ضد آب نیست. کاشی ها – سرامیک، تراورتن، سنگ یا چینی همگی به درجات مختلف متخلخل هستند. گروت و نازک (چسبی که برای نگه داشتن کاشی در جای خود استفاده می شود) نیز متخلخل است.

در مقایسه با موکت یا کفپوش چوبی، کاشی به طور قابل توجهی در برابر آب مقاوم‌تر است، به همین دلیل است که برای راهروها، اتاق‌های ابزار، اتاق‌های خشکشویی، حمام، آشپزخانه و املاک تجاری انتخابی عالی است. همچنین می تواند در برابر سایش و پارگی معمولی، نشت معمولی و موارد دیگر مقاومت کند.

با این حال، هنگامی که کاشی به طور مکرر (از نشت) خیس می شود یا در زیر آب قرار می گیرد (در سیل)، همراه با دوغاب، مجموعه نازک و کف زیرین کاشی، تسلیم آسیب می شود. کف زیرین خیس شده سرامیک در زمستان. در نهایت می تواند در معرض آسیب قالب قرار گیرد مانند خیس شدن سرامیک در زمستان (که می تواند یک خطر بالقوه برای سلامتی ایجاد کند).

خیس شدن سرامیک در زمستان

5 نشانه آسیب آب در زیر کاشی

شناسایی آسیب آب و خیس شدن سرامیک در زمستان  اغلب دشوار است. زیرا از دید آشکار پنهان است. اما پنج نشانه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

رنگ آمیزی:

کاشی های آسیب دیده از آب اغلب لکه دار می شوند. اگر متوجه لکه شدن لبه های کاشی های خود شدید و هیچ توضیح واضحی برای آنها وجود ندارد، ممکن است آب از طریق درزگیر رسیده باشد و کاشی ها و دوغاب اطراف را تیره کرده باشد.

شل شدن:

یکی دیگر از نشانه های گویای شل شدن کاشی است. آب می تواند روی چسب ساییده شود و پس از بیرون آمدن، کاشی شروع به آزاد شدن از کف می کند. در این مرحله، کاشی های اطراف نیز احتمالاً تحت تأثیر قرار می گیرند، حتی اگر هنوز شل نشده باشند.

صدای توخالی:

برای بررسی اینکه آیا رطوبت به پشت یا زیر کاشی ها رسیده است، می توانید روی یک سکه ضربه بزنید و به صدای توخالی گوش دهید. این نشان می دهد که چسب از پشت کاشی بیرون می آید و ممکن است کاشی به زودی شل شود.

تاب برداشتن:

آب یا رطوبت زیر کاشی می تواند به کف زیرین آسیب برساند، همچنین خیس شدن سرامیک در زمستان در برخی موارد چوب را تاب می دهد، یا در موارد دیگر باعث فرورفتگی کف به دلیل عدم وجود چسب یا پوسیدگی کف زیرین می شود.

لکه بر روی سقف بالا یا کف زیر کاشی:

آسیب آب (لکه شدن) ممکن است در زیرزمین یا سقف زیر کاشی مورد نظر قابل مشاهده باشد.

رسیدگی به آسیب آب در پشت کاشی های کف و کاشی های دوش

متأسفانه، برای کاشی‌های کف و دیوار (مانند دوش‌ها)، تا زمانی که آسیب کشف شود، اغلب خیلی دیر شده است – یک متخصص می‌تواند به شما کمک کند که آیا کاشی شما به طور جبران‌ناپذیری آسیب دیده است یا خیر. آسیب آب فراگیر و پیشرونده است. هنگامی که از میان یا اطراف کاشی عبور کرد و به یک ماده متخلخل مانند کف زیرین یا دیوار خشک رسید، آن مواد باید جایگزین شوند و فضا اصلاح و بازسازی شود.

برای جلوگیری از آسیب آب در ساختمان جدید یا بازسازی خود چه کاری می توانم انجام دهم؟

تمیز کردن پس از آسیب آب می تواند کثیف و گران باشد. در اینجا اقداماتی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آسیب دیدن ملک خود انجام دهید:

1.استفاده مجدد از درزگیر سیلیکونی یک درزگیر سیلیکونی با کیفیت بالا می تواند به جلوگیری از نفوذ آب به پشت کاشی ها کمک کند.

2.انتخاب مواد مناسب برای هر شغل برخی از مصالح کاشی نسبت به سایرین در برابر آب مقاوم تر هستند. با طراح یا پیمانکار خود کار کنید تا کاشی مناسب با نوع کاربرد و مکان شما را انتخاب کنید.

3.دوغاب اپوکسی را انتخاب کنید. دوغاب اپوکسی ترکیبی از دو رزین مختلف با یک پرکننده است. که به آن در برابر آسیب آب و لکه شدن دوام می بخشد.

4.اقدامات ضد آب اضافی را در نظر بگیرید.

اغلب برای حمام و دوش استفاده می شود. مصالح ساختمانی زیر را می توان برای ایجاد یک لایه اضافی از رطوبت بین کاشی و زیرلایه استفاده کرد.

غشای مایع:

این یک روش ضد آب با کاربرد مایع است.  و چه بر روی زمین یا دیوارها یا هر سطح دیگری که می خواهید.  از آسیب آب محافظت کنید. (شاید یک نیمکت دوش)، غشای مایع به راحتی با برس زدن. غلتاندن، اعمال می شود. یا سمپاشی

غشاء ورق:

برای افزودن یک غشاء ورق، نیاز به لایه ای از پرایمر، برش در گوشه ها و اتصال مواد ورق به کف یا دیوار است. اگرچه کار آماده سازی برای غشای ورق بیشتر از غشای مایع است.  می توانید مطمئن باشید.  که هیچ تکه ای بدون پوشش باقی نمانده است.  یا لایه ای از بین نمی رود.  زیرا ورق به اندازه دقیق فضا بریده شده است.

تخته پشتی کاشی فوم:

اگرچه حجیم تر از هر یک از روش های غشایی است، اما تخته های پشتی فوم از هر دو طرف ضد آب هستند و از جذب آب به دیوار یا کف جلوگیری می کنند. بسیار شبیه به روش ورق، این برنامه ضد آب در فضا نصب می شود.تخته پشتی کاشی فوم: اگرچه حجیم تر از هر یک از روش های غشایی است، اما تخته های پشتی فوم از هر دو طرف ضد آب هستند و از جذب آب به دیوار یا کف جلوگیری می کنند. بسیار شبیه به روش ورق، این برنامه ضد آب در فضا نصب می شود.

برای ترمیم و ترمیم آسیب به بازسازی رنگین کمان تکیه کنید.

اگرچه کاشی یک ماده کفپوش بادوام و همه کاره است، اما در برابر آسیب آب نفوذ ناپذیر نیست. مهم نیست که علت آسیب آب شما چیست، به تکنسین های دارای گواهی IICRC در Rainbow Restoration اعتماد کنید تا آن را درست کنند. از بازسازی تا بازسازی خدمات کامل، ما دانش لازم برای بازگرداندن سریع ملک شما را داریم. امیدواریم هرگز به ما نیاز نداشته باشید، اما در صورت نیاز در کنار شما هستیم. می توانید با ما با شماره (855) 724-6269 تماس بگیرید یا یک تخمین آنلاین برای خدمات درخواست کنید.

5 روش برتر برای گرم کردن کف خانه در زمستان

نحوه گرم کردن کف خانه

ساحل Myrtle به دلیل سرمای سرد یا طوفان های زمستانی شناخته شده نیست.  اما در ماه های زمستان نسبتا سرد می شود.  آیا به دنبال راه هایی هستید.  که پاهای خود را گرم نگه دارید و مجبور نباشید.  در برابر یخ زدگی از خواب بیدار شوید؟ در اینجا 5 روش برتر ما برای گرم کردن. کف خانه در زمستان امسال آورده شده!

1.فرش های سطحی

فرش های سطحی ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای گرم کردن کف ها هستند. آنها نه تنها یک حس گرم و دنج ایجاد می کنند، بلکه ظاهر خانه شما را نیز تغییر می دهند! داشتن پارچه می تواند به کاهش اثر رطوبت در هوا کمک کند. هنگام انتخاب فرش به نکات زیر توجه کنید:

اندازه:

هر چه فرش بزرگتر باشد، عایق و گرمای بیشتری به اتاق می دهید. حالا اگر یک فرش بزرگ خیلی گران است یا با شکل یا اندازه اتاق مناسب نیست، همیشه می‌توانید فرش‌های کوچک‌تر را همپوشانی کنید!

مواد:

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که قرار نیست همه مواد دارای مقدار یکسانی عایق باشند. یک فرش پشمی سنگین و ضخیم است.  و در مقایسه با مواد پنبه ای با حلقه های تنگ بافته می شود.  و عایق بیشتری دارد.
تشک حرارتی: یک گزینه عالی یک فرش حرارتی یا تشک فرش مخملی است که راحتی و گرمای بیشتری به فرش پرتابی شما می بخشد!

سبک زندگی:

مهمترین چیز این است که فرشی را انتخاب کنید که متناسب با دکوراسیون منزل و سبک زندگی شما باشد! به عنوان مثال، اگر حیوان خانگی دارید.  موادی که به راحتی شسته شوند.  بهترین است! همچنین تعداد زیادی رنگ و الگو برای انتخاب وجود دارد، بنابراین باید بتوانید فرشی را پیدا کنید که با ظاهر خانه خود مطابقت داشته باشد.

2.درها را بسته نگه دارید.

این ساده و در عین حال موثر است. در طول ماه‌های سرد، بهتر است تمام درهای اتاق‌خواب و دفتر را ببندید تا به کاهش فشار آب کمک کنید. مراقب باشید که جریان هوا را بیش از حد محدود نکنید.  و اگر لوله های شما مستعد یخ زدن هستند.  هرگز گرمایش را در زمستان حذف نکنید.

3.یک ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند به طور کلی محصول مفیدی است که به شما کمک می کند تا در عین صرفه جویی در هزینه، گرم یا خنک بمانید! ترموستات‌های هوشمند Wi-Fi را خاموش می‌کنند. تا به‌طور خودکار دما را بسته به ترجیحات شما کنترل کنند.  و در زمانی که شما در خانه نیستید یا در خانه نیستید.  دما را تنظیم می‌کنند. در طول ماه‌های سردتر، می‌توانید ترموستات هوشمند خود را طوری تنظیم کنید که یک ساعت یا بیشتر قبل از بیدار شدن از خواب، گرما را روشن کند، وخیس شدن سرامیک در زمستان بنابراین لازم نیست از بلند شدن از رختخواب و روی زمین سرد هراس داشته باشید!

4.سیستم گرمایش تابشی

سیستم‌های گرمایش تابشی یکی از گران‌ترین راه‌ها برای گرم نگه‌داشتن کف‌های شما خواهند بود. اگر نمی‌دانید چیست، می‌تواند لوله‌هایی باشد که با آب گرم پر شده‌اند یا سیم‌های برقی که در زیر کفپوش قرار می‌گیرند تا کف‌ها را گرم کنند. این نوع روش گرمایش در کاشی و سرامیک به دلیل خاصیت رسانایی آن رایج است، اما با این وجود با چندین نوع کفپوش از جمله فرش نیز سازگار است! یکی از مزایای نصب یک سیستم گرمایش تابشی این است.  که از روی سطح دیده نمی شود. و همچنین انرژی کارآمدی دارد.

نحوه گرم کردن کف خانه

5.خانه خود را عایق بندی کنید

یکی دیگر از راه‌های سالم نگه داشتن خانه این است که با پر کردن شکاف‌ها، مطمئن شوید که عایق در سراسر خانه وجود دارد. و مانند خیس شدن سرامیک در زمستان برخی از مناطقی که باید روی آنها تمرکز کرد، آب بندی پنجره ها، بین کاشی ها، اتصالات سقف، قرنیزها و مناطق اطراف آشپزخانه است. هنگامی که کل خانه را عایق کاری می کنید، گرمایی که به طور طبیعی تولید می شود در داخل اتاق باقی می ماند و در نهایت کف و دیوارها را گرم نگه می دارد.

امیدواریم این نکات امسال برای گرم نگه داشتن شما در سرمای پیش رو مفید باشد. اگر سؤالی دارید یا می خواهید در مورد خرید سرامیک خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.  با ما تماس بگیرید! می توانید با شماره 02634115 یا در واتساپ پیغام بگذارید.

برای خرید سرامیک و پرسلان فقط کلیک کنید.  بازار صتعات و یاختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید