بازار فتوحی

خرید و قیمت شیرآلات در بازار صنعت ساختمان فتوحی

خرید شیرآلات

قیمت شیرآلات در همه جای دنیا بستگی به نوع ، مدل ، جنس ، لعاب ، رنگ ، برند و… دارند. در بازار صنعت ساختمان فتوحی انواع شیرآلات با برند های مختلفی از معتبر ترین شرکت های ایران وجود دارند.  این برند ها که قیمت و کیفیت شیرآلات را مشخص میکنند از جمله فتوحی ،شودر ، آویسا و برند های با قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایین وجود دارند.

برای تعیین قیمت شیرآلات عوامل بسیاری علاوه بر برند تاثیر گذار است ، برای داشتن اطلاعات بیشتر این وبلاگ را تا تنها مطالعه کنید.

قیمت شیرآلات

1.نوع کاربری

از جمله عواملی که در قیمت شیرآلات تاثیر گذار است ، کاربرد شیرآلات می باشد . به این معنا که شیرآلاتی که به عنوان شیر دوش استفاده می شود قیمت نسبتا بالای تری نسبت به شیر ظرفشویی دارند که در برخی موارد این موضوع عکس عمل میکند.

شیرآلات ظرفشویی که  دارای آپشن های همچون تصفیه آب ، شاوری ، پایه بلند و… هستند قیمت بیشتری نسبت به شیرآلات ظرفشویی ساده دارند. علاوه بر این شکل ظاهری شیرآلات برای مثال کلاسیک و مدرن بودن آن در قیمت تاثیر گذار است.

شیر روشویی و آفتابه تقریبا در یک رنج قیمت هستند که شما مشتریان عزیز می توانید ست کامل شیرآلات و برند مورد نظر خود را از بازار صنعت ساختمان فتوحی تهیه کنید.

2.کارتریج

کارتریج یک قطعه پلاستیکی در داخل شیرآلات است، که جریان آب را کنترل می کند. کارتریج های فرسوده  اغلب منجر به نشتی می شوند. با تعویض کارتریج فرسوده ، شیر آب شما دیگر در پایه یا اطراف دستگیره ها نشتی نخواهد داشت. تعویض کارتریج شیرآلات را می توانید در کمتر از یک ساعت انجام دهید.

خرید شیرآلات

چگونه بفهمم که کارتریج شیر آب خراب است؟

مشکل در چرخاندن اهرم شیرآلات : اگر چرخاندن دستگیره شیرآلات دشوار است ، ممکن است نشانه ای از فرسودگی کارتریج و نیاز به تعویض باشد.  چکه کردن مداوم شیر آب : حتی زمانی که شیر آب بسته است، می تواند از نشانه های خرابی کارتریج باشد.

کارتریج شیرآلات چند نوع  است؟

5 نوع ، در سایز های 20 ، 25 ، 35 ، 40 و 45 می باشد. کارتریج ها با سایز 35 اغلب در شیرآلات ظرفشویی و روشویی ، کارتریج ها با سایز 40 و 45 بسته نوع برند در شیرآلات آفتابه ، کارتریج سایز 25 فقط در شیرآلات دوش و کوچک ترین سایز کارتریج سایز 20 در شیرآلات علم دوش استفاده می شوند.

علت خرابی کارتریج شیرآلات چیست؟

رسوبات می توانند باعث خرابی کارتریج شوند و خرابی کارتریج باعث نشتی می شود.  اورینگ ها و واشرهایی در ساختار شیرآلات در نقاط مختلف از جمله کارتریج های شیر آب وجود دارد. با گذشت زمان، این قطعات ممکن است فرسوده شوند یا رسوب ایجاد کنند که می تواند بر خرابی و نشتی دادن شیرآلات تاثر بگذارند.

3. لعاب براق یا مات شیرآلات

 دو نوع لعاب شیرآلات وجود دارد مات و براق ، انتخاب این لعاب ها بستگی به سلیقه و ترجیحات شما بستگی دارد از جمله : اگر لعاب شیرآلات صاف و براق را ترجیح می دهید ، ممکن است روکش کرومی براق را انتخاب کنید. اگر به دنبال بافت هستید، ممکن است یک محصول کرومی مات را در نظر بگیرید یا اگر لکه های آب شما را دیوانه می کند ، روکش های مات می توانند مشکل شما را حل کنند.

خرید و قیمت شیرآلات

4.رنگ شیرآلات

علاوه بر موراد بالا که ذکر شد رنگ نیز بر قیمت شیرآلات تاثیر گذار است. برای مثال رنگ طلایی مات و براق گران تر از سایر رنگ های شیرآلات هستند.

بنابراین عوامل بسیاری در تعیین قیمت شیرآلات تاثیر گذار است و شما می توانید نسبت به بودجه مورد نظر خود نوع شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کنید.  برای دیدن انواع مدل های شیرآلات به سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی مراجعه کنید یا با شماره 09108103551 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید