مقالات

خرید مایکروفر 28 لیتری

مایکروفر 28 لیتری

هنگام خرید مایکروویو به نکات زیر توجه کنید:

مایکروفر 28 لیتری

مایکروویو را انتخاب کنید که مکمل یا گسترش دهنده وسایل موجود شما باشد. به عنوان مثال، یک مایکروویو که می تواند برای پخت و پز در مقادیر کم به جای روشن کردن یک اجاق با اندازه کامل یک مزیت باشد، زیرا قهوه ای  می شود.
هزینه اولیه مایکروویو را در مقابل کارایی آن در نظر بگیرید. یک مایکروویو کارآمد می تواند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.
همه ظروف و ظروف را نمی توان در مایکروویو استفاده کرد. اگر تجهیزات ایمن مایکروویو ندارید، این را در بودجه خود لحاظ کنید.
اگر در خانه ای با کودکان خردسال زندگی می کنید، مایکروویو با ویژگی های ایمنی مانند قفل کودک را انتخاب کنید.

مرسوم

مایکروویوهای معمولی (گاهی اوقات به عنوان مایکروویوهای استاندارد شناخته می شوند) رایج ترین و مقرون به صرفه ترین انواع هستند.

مایکروویو معمولی و مایکروفر 28 لیتری برای هر کسی که می‌خواهد غذا را گرم کند، یخ‌زدایی کند یا دوباره گرم کند، ایده‌آل است. همچنین می توان از آنها برای تهیه غذاهای از قبل پخته شده و غذاهای ساده استفاده کرد.
مایکروویوهای معمولی را می توان از نظر عملکرد محدود کرد. با این حال، این بدان معناست که استفاده از آنها بسیار آسان است.
اجاق های مایکروویو معمولی نیازی به نصب پیچیده ندارند. به سادگی آنها را روی پیشخوان قرار دهید، وصل کنید و تنظیمات خود را انتخاب کنید.

همرفت

اجاق‌های مایکروویو کانوکشن (که گاهی اوقات به آن‌ها اجاق‌های ترکیبی نیز گفته می‌شود) نسبت به مایکروویوهای معمولی تطبیق‌پذیرتر هستند و عملکردهای آشپزی متعددی را به همان شکل فشرده ارائه می‌دهند.

مایکروویوهای ترکیبی از گرمایش همرفت (هوای گرم بادکش) و یک گریل استفاده می‌کنند تا بتوانید از آنها برای پخت، قهوه‌ای کردن و ترد کردن استفاده کنید.
همه کاره و جمع و جور، مایکروویو کانوکشن برای هر کسی که در خانه ای با آشپزخانه کوچکتر زندگی می کند ایده آل است. آنها همچنین برای مطابقت با اجاق های بزرگتر برای گزینه های پخت و پز گسترده و ظاهری ثابت طراحی شده اند.

ساخته شده

اجاق‌های مایکروویو توکار احتمالاً برای هر کسی که آشپزخانه خود را بازسازی می‌کند جذاب خواهد بود. آنها می توانند به یکی از ویژگی های طراحی فضای جدید شما تبدیل شوند و صفحه های پیشخوان را شفاف نگه دارند.

مایکروویوهای داخلی در یک پوسته ساخته شده سفارشی قرار می گیرند. آنها را نمی توان به عنوان یک لوازم آشپزخانه مستقل استفاده کرد.
مایکروویوهای داخلی و یکپارچه معمولاً نوع گران‌تری از مایکروویو هستند. با این حال، این معمولاً به این معنی است که آنها دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها هستند.
مایکروویوهای داخلی دارای الزامات تهویه خاصی هستند. به این ترتیب، ما توصیه می کنیم که توسط یک متخصص نصب شده و دستورالعمل های سازنده را رعایت کنند.

قدرت

قدرت مایکروویو بر حسب وات اندازه گیری می شود و نشان می دهد که مایکروویو با چه سرعتی می تواند غذا را آماده کند.

توان مایکروویو از حدود 800 وات تا 1300 وات متغیر است. مایکروویوهای بزرگتر برای گرم کردن موثر غذا به قدرت بیشتری نیاز دارند.
مایکروویوهای پرقدرت معمولاً گرانتر هستند. اگر زمان گرم کردن ضروری نیست، می توانید با انتخاب یک مایکروویو با وات کمتر در هزینه خود صرفه جویی کنید.
هنگام انتخاب مایکروویو نباید قدرت تمرکز اصلی شما باشد. برنامه‌ها، عملکردها و ویژگی‌ها احتمالاً تأثیر بیشتری بر کاربرد دستگاه خواهند داشت. همچنین اندازه داخلی را متناسب با اندازه بشقاب و ظروف پخت و پز خود در نظر بگیرید. اگر مورد علاقه دارید آن را با خود ببرید تا بررسی کنید.

تمیز کردن

تمیز کردن مایکروویو هرگز یک کار لذت بخش نیست. به هر حال این یک ضرورت است. مایکروویوها تعدادی ویژگی را ارائه می دهند که می تواند زحمت تعمیر و نگهداری را از بین ببرد.

مهم است که مواد غذایی ریخته شده و چربی را از حفره مایکروویو جدا کنید زیرا انرژی مایکروویو را جذب می کنند و بر عملکرد تأثیر منفی می گذارند.
اکثر مایکروویوها دارای سینی چرخان هستند. با این حال، امکان خرید مایکروویوهای تخت وجود دارد. با شکاف های کمتری که مواد غذایی در آن می ریزند، تمیز کردن آنها بسیار آسان تر است.
برخی از برندها دارای دیواره عقب منحنی هستند که زوایای قائمه را که تمیز کردن آنها سخت است کاهش می دهد و فضای داخلی قابل استفاده بیشتری را می دهد.

اندازه و ظرفیت

خرید مایکروویو متناسب با سبک زندگی شما بسیار مهم است. همچنین مهم است که مایکروویو را انتخاب کنید که با چیدمان آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

مایکروویوها می توانند از نظر اندازه بسیار متفاوت باشند، بنابراین برای اطمینان از تناسب مناسب، فضای نیمکت، ابعاد قفسه، فضای کابینت و غیره را اندازه گیری کنید. همخوانی داشتن).
هنگام انجام اندازه‌گیری‌ها، به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از مشکلات گارانتی، فضای تهویه‌ای را در نظر بگیرید که با توصیه‌های سازنده مطابقت داشته باشد.
ظرفیت مایکروویو از حدود 17 لیتر تا بیش از 32 لیتر متفاوت است (برای مدل های یکپارچه بیشتر). اگر مایکروویو با اندازه خانوادگی می خرید، مدل هایی با ظرفیت 27 لیتر و بالاتر را در نظر بگیرید.

ویژگی های اضافی

ویژگی های مایکروویو به شما کمک می کند تا از اجاق مایکروویو خود بیشترین بهره را ببرید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

برنامه های از پیش تنظیم شده، حدس زدن را از پخت و پز در مایکروویو خارج می کنند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که حالتی را انتخاب کنید که با غذای شما مطابقت دارد، دکمه را فشار دهید و منتظر بمانید.
مایکروویو با سنسورهای غذا به شما کمک می کند هر بار بهترین نتیجه را بگیرید. سنسورها رطوبت غذا و رطوبت داخل فر را قبل از تنظیم سطوح قدرت و زمان پخت بر این اساس اندازه گیری می کنند.
اگر دوست دارید به صورت عمده خرید کنید و فریزر خود را پر کنید، به دنبال مدلی با یخ زدایی باشید. این از پالس های تصادفی انرژی مایکروویو برای کاهش زمان یخ زدایی استفاده می کند.

مایکروفر 28 لیتری 928 رفلکس توکار داتیس
مایکروفر 28 لیتری 928 سیلور توکار داتیس

برای دیدن نمونه های بیشتر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید