بازار فتوحی

خرید اقساطی ملزومات ساختمانی از فتوحی

خرید اقساطی کاشی و سرامیک

خرید اقساطی کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک با تنوع زیادی از رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و بافت‌های موجود، انتخابی محبوب است. علاوه بر ظاهر آن، مقرون به صرفه بودن و نگهداری آسان ، انتخابی عاقلانه در هر اتاقی از خانه شما خواهد بود.

سرامیک ، پرسلان و کاشی هر سه در صنعت ساختمان استفاده می شوند که از پخت خاک رس یا خاک کائولن و مواد دیگر به دست می آیند. تفاوت اصلی ، توسط ترکیب مواد و بیسکویت سرامیک تعیین می شود.  خاک و دمای کوره استحکام سرامیک را تعیین می کنند. بهترین نوع سرامیک پرسلان است . بنابراین همه چیز به محل نصب کاشی و سرامیک و طرحی که انتخاب می کنید ، بستگی دارد.

کاشی و سرامیک با تنوع زیادی از سبک‌ها، طرح‌ها و پرداخت‌ها ، هر اتاق در خانه شما را به یک سبک زندگی منحصر به فرد دعوت می کند. از مدرن گرفته تا کلاسیک ، گزینه های زیادی از جمله کفپوش ، کاشی و سرامیک برای هر دکوراسیونی وجود دارد. در حمام ، آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی ، مغازه و هر جایی که به کاشی و سرامیک نیاز دارید ، از آن استفاده می شود .

خرید اقساطی کاشی و سرامیک

برای نصب کاشی و سرامیک نیاز به دوغاب و بند مناسب دارید. ممکن است فکر کنید عدم وجود بند باعث می شود کار شما بهتر به نظر برسد، اما اگر می خواهید کف شما دوام و استحکام بیشتری داشته باشد ، باید از دوغاب و بند مناسب استفاده کنید. اگر کاشی بدون بند نصب شود آب بندی کف انجام نمی شود.

لعاب پوششی است که به سطح بیسکویت سرامیک اضافه می شود. لعاب می تواند مات یا براق  باشد. سرامیک های لعاب‌دار نیز می‌توانند به صورت روستیک باشند تا سطحی غیر لغزنده ایجاد کنند. سرامیک های بدون لعاب در اصل فقط بدنه یک سرامیک ( بیسکویت ) است. اما کاشی و سرامیک بدون لعاب بی استفاده بوده در کنار آن سرامیک لعاب دار که معمولا در مکان های متنوع خانه استفاده می شود، بسیار جلوه زیبایی دارد.

 

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت از بهترین درب ها برای امنیت خانه شما هستند. شکستن آن تقریبا غیرممکن است. این محصول از یک ورق فولادی در داخل محصول و پس از قوطی کشی ، محفظه های خالی از یونولیت و پشم سنگ پر می شود و هزینه محصولی که شما انتخاب می کنید نسبت به ابعاد ورق داخلی و روکش که از چه نوعی می باشد متفاوت است.

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت با انواع مختلف روکش ها یافت می شود که در هزینه آن مثمر ثمر است مانند:

1.روکش گردو طبیعی

2.روکش راش طبیعی

3.روکش لمینت

4.روکش هایگلاس

5.روکش چاپی روی ام دی اف

6.روکش هات پرس

در سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی می توانید تنوع بالایی از درب های ضد سرقت را ببینید  و برای استعلام قیمت و سفارش این محصول با شماره 09108103551 تماس بگیرید .

 روشویی‌های سنگی و کابینتی

روشویی های سنگی دارای استحکام بالایی هستند و طول عمر بالایی در مقایسه با دیگر روشویی ها دارند ، این روشویی در رنگ ها و سبک های مختلف ( مربع ، بیضی و دایره ) یافت می شود که متناسب با سرویس خانه خود می توانید آن را سفارش دهید البته در این بازار روشویی های سنگی ، از کلاسیک گرفته تا مدرن در تنوع رنگی بالایی موجود است. برای دیدن انواع روشویی سنگی به سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی مراجعه کنید.

روشویی سنگی

برای ساخت روشویی کابینتی مراحل بسیاری از جمله تهیه ورق pvc  ضد آب ، رنگ مناسب ، یراق آلات و مکملات روشویی ، پولیش کاری و آسترکاری و… طی می شود تا یک روشویی کابینتی با کیفیت بالا تولید شود.

با استفاده از روشویی کابینتی می توانید یک ست رنگی برای سرویس خود در نظر بگیرید و هر نمای که می خواهید از لوکس تا سنتی به فضای مورد نظر خود بدهید به علاوه از این روشویی کابینتی که همراه با کنسولی مناسبی برای جای گذاری حوله ، مسواک و…  است می توان بهترین استفاده را کرد. برای دیدین انواع روشویی کابینتی کلیک کنید.

لوازم آشپزخانه

در بازار صنعت ساختمان فتوحی لوازم آشپزخانه از جمله سینک استیل و گرانیتی در انواع مختلف دو لگن و تک لگن ، انواع شیرآلات ظرفشویی ، روشویی ، دوش و آفتابه ، هود توکار و روکار و اجاق گاز توکار و ایستاده موجود است.

اقلام شیرآلات در تنوع رنگی کروم ، طلایی ، برنز ، هفت رنگ و.. که هر کدام از این رنگ شیرآلات در دو نوع براق و مات موجود می باشد. برای دیدن تنوع شیرآلات در بازار صنعت ساختمان فتوحی به سایت fotoohi-bazaar مراجعه کنید.

همچنین سینک ، هود ، اجاق گاز و سایر محصولات را  با بهترین برند ها و ضمانت بی قید و شرط بازار صنعت ساختمان فتوحی ، به راحتی  می توانید تهیه کنید.

لوازم آشپزخانه

چینی آلات بهداشتی

این بازار دارای انواع چینی آلات بهداشتی شامل سرویس ایرانی ، سرویس فرنگی ، والهنگ ، سرویس کامل اکسسوری بهداشتی شامل جا دستمالی ، حوله خشک کن ، جا مسواکی ،  فلش تانک ، سطل و برس ،جا مایع و…  موجود می باشد.

تنوع این محصولات بسیار بالاست که اگر وارد محیط 7000 متری بازار صنعت ساختمان فتوحی شوید ، گزینه های بسیار زیادی را برای انتخاب محصول مورد نیاز پیش روی خود دارید.

چینی آلات بهداشتی

خرید اقساطی از فتوحی

بهترین خریدی که هر شخصی می تواند انجام دهد ، در صورتی که بودجه  مورد نیاز آن خرید را نداشته باشد می تواند خرید اقساطی را در نظر بگیرد. در بازار صنعت ساختمان فتوحی علاوه بر فروش اقساطی کاشی و سرامیک اقلامی دیگر مانند شیرآلات ، درب ضد سرقت ، انواع روشویی‌های سنگی و کابینتی  ، سینک‌های ظرفشویی ، انواع اجاق‌گاز توکار و ایستاده ، انواع هود ، چینی آلات بهداشتی و هرآنچه که در ساخت و ساز ، بازسازی و حتی موارد مورد نیاز یک مصرف کننده خانگی کاربرد دارد ، با بهترین برند ها و متنوع ترین قیمت ها از مدرن گرفته تا کلاسیک ، موجود می باشد.

برای تهیه کاشی و سرامیک و سایر ملزومات ساختمانی ، شما می توانید با مراجعه شعبات بازار صنعت ساختمان فتوحی از این خرید اقساطی استفاده کنید.

شعبه مرکزی : واقع در کمالشهر ، بلوار پیام ، خیابان میثم 2

شعبه 2 : فردیس ابتدای پل سرحد آباد

شماره تماس جهت سفارش و استعلام قیمت 09108103551  بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید