صنعت ساختمان

حلال چسب 123 از روی سرامیک

حلال چسب 123 از روی سرامیک

نکات مهم و کاربردی در استفاده از چسب 123

چسب 1، 2، 3 یکی از چسب های سریع و بسیار قوی است که کاربردهای فراوانی در حلال چسب 123 از روی سرامیک ، مصارف صنعتی و خانگی دارد که می تواند در کمترین زمان ممکن قسمت های مختلف را به هم بچسباند. به همین دلیل این چسب در بازار و بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد و در بازار چوب ام دی اف نیز کاربرد فراوانی دارد.

چسب ایران یک، دو، سه دارای چسب قطره ای و اسپری فعال کننده می باشد. که پایه چسب قطره ای 123 سیانواکریلات است.

حلال چسب 123 از روی سرامیک

کاربردهای چسب ایران 123

چسب ایران 123 بیشتر برای چسباندن.  سنگ، ام دی اف، چوب، اکثر پلاستیک ها، لاستیک.  چرم، فلزات و پنبه استفاده می شود. چسب رازی 123 قدرت پوشش دهی بسیار بالا و چسبندگی بالایی دارد.  که باعث شده.  طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان داشته باشد.

چسب ایران 123 در بازار ایران تولید و با نام چسب رازی فیکس به دست مصرف کنندگان و چسب ایران 123 در بازار ایران تولید و با نام چسب رازی فیکس به دست مصرف کنندگان می رسد. چسب ایران 123 در بازار ایران تولید شده.  و به دست مصرف کنندگان می رسد. به نام چسب رازی فیکس.

نحوه استفاده از چسب یک، دو، سه ایران

1) برای استفاده از چسب ایران 123 ابتدا باید سطح مورد نظر را از هرگونه کثیفی و آلودگی تمیز و خشک کنید.

۲) یکی از سطوح را با چسب قطره ای آغشته کنید.  و سطح دیگر را اسپری کنید.  و بگذارید کمی تبخیر شود.

3) دو سطح را محکم به هم بچسبانید و 10-15 ثانیه صبر کنید تا سطوح خوب بچسبند.

نکات ایمنی

همیشه توجه داشته باشید که هنگام استفاده از انواع چسب ها، حتما نکات ایمنی روی محصول را رعایت کنید. در استفاده از چسب ایران پومکس 123 به نکات زیر توجه کنید:

1) بخار اسپری چسب ایران 123 برای سلامتی بسیار مضر است و از استنشاق جداگانه آن خودداری کنید.

2) هنگام استفاده از چسب ایران 123 از ماسک مناسب استفاده کنید.

3) محل استفاده از چسب باید دارای تهویه مناسب باشد.

4) از تماس چسب با پوست و چشم خودداری کنید و در صورت تماس ، با آب زیادی بشویید و بلافاصله با پزشک مشورت کنید.

5) هرگز 123 چسب و اسپری ایران را در نور مستقیم خورشید قرار ندهید. درجه حرارت بالا ممکن است باعث انفجار آتش یا اسپری شود.

6) از تماس چسب با پوست و چشم خودداری کنید و در صورت تماس ، با آب زیادی بشویید و بلافاصله با پزشک مشورت کنید.

حلال چسب 123 از روی سرامیک

چسب حلال 123 ایران ، چگونه چسب 123 را از دست جدا کنیم؟

برای جدا کردن چسب ایرن از دستان خود ، ابتدا دستان خود را به خوبی با آب گرم و صابون بشویید و سپس قطره چسب را از دستان خود بکشید.
راه دیگر برای پاک کردن چسب از دست استفاده از حلال چسب است. حلال چسب استون است که در لاک پاک کن ها نیز موجود است و قابل استفاده است.

چسب ایران 123 چسبندگی قوی ایجاد می کند. از حلال استون می توان.  برای جدا کردن.  قطعات چسبیده.  به هم توسط یک چسب دو سه و برای نرم کردن چسب استفاده کرد. حلال استون معمولاً برای از بین بردن.  چسب از قسمت هایی مانند سنگ ، شیشه و فلز استفاده می شود.  و برای تمیزی،  قطعاتی مانند لاستیک و پلاستیک مناسب نیست.

استفاده از الکل ایزوپروپیلیک حلال چسب 123 از روی سرامیک برای این کار، مقداری از الکل را روی قسمتی از سطح سرامیک که چسب روی آن هست، ریخته و با استفاده از یک پارچه، قسمتی از سرامیک را پاک کنید. سپس با آب و صابون سطح سرامیک را بشویید.

برای خرید سرامیک و پرسلان از فتوحی کلیک کنید. فتوحی بازار

دیدگاهتان را بنویسید