صنعت ساختمان

حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک

حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک

قبل از شروع به پاک کردن کاغذ دیواری قدیمی از روی دیوار یا حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک مطمئن شوید. که نحوه پاک کردن چسب کاغذ دیواری را نیز یاد گرفته اید. به ما اعتماد کنید، خوشحال خواهید شد که وقت گذاشتید. آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که ساعت‌ها صرف خراشیدن آخرین تکه‌های کاغذ گل تاریخ‌دار از دیوارهای خود کنید تا متوجه شوید که نقشه‌تان برای رنگ‌آمیزی آن‌ها به دلیل باقی‌مانده چسب کاغذ دیواری از مسیر خارج شده است.

فرآیند جدا کردن کاغذ دیواری و حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک که شامل خیس کردن.  سطح دیوار با آب یا یک لایه بردار مایع و سپس خراش دادن.  با یک چاقوی بتونه است.  کاغذ را جدا می کند.  اما باقی مانده چسبناک و سرسخت باقی می ماند. (دلیلی وجود دارد که برخی افراد فقط روی آن رنگ می کنند.) برای اینکه به دیوار خشک و سطح صاف و تمیزی که برای رنگ آمیزی آماده است برگردید.  باید یک بار برای همیشه از شر چسب خلاص شوید. برای اطلاع از نحوه پاک کردن.  چسب کاغذ دیواری به ادامه مطلب بروید.  تا بتوانید مانند یک حرفه ای پروژه جداسازی کاغذ دیواری خود را به پایان برسانید.

حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک

ابزار:

اگر از طرفداران پروژه ها هستید، در انتظار خبرهای خوبی هستید. ساده ترین راه برای برداشتن چسب کاغذ دیواریو روشی برای حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک  از طریق یک محلول ساده و خانگی است.  که چسب را نرم کرده.  و خراشیدن آن را آسان تر و برای شروع، مواد زیر را جمع آوری کنید. اگر چیزی در لیست ندارید، یک فروشگاه سخت افزار محلی این کار را خواهد کرد.

1.برزنت یا پارچه های قطره ای پلاستیکی
2.نوار نقاش
3.سطل
4.آب
5.صابون ظرفشویی مایع
6.جوش شیرین
7.سرکه (در صورت نیاز)
8.کاغذ دیواری تجاری (در صورت نیاز)
9.دستکش لاستیکی
10.اسفنج ها
11.لباس کار

12.کاردک
13.کیسه های زباله

1.اتاق را آماده کنید.

مانند برداشتن کاغذ دیواری، برای پاک کردن چسب کاغذ دیواری، در کنار سایر لوازم، از آب گرم استفاده خواهید کرد. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، تا جایی که می توانید مبلمان را از اتاق خارج کنید (یا اگر غیرممکن است، به مرکز اتاق) برای جلوگیری از خیس شدن آن. از آنجایی که این فرآیند مستلزم آب فراوان است، کف‌ها – یا حداقل محل کار – و سایر وسایل باقی‌مانده را با برزنت‌های پلاستیکی بپوشانید. از نوار نقاش برای پوشاندن. تمام پریزهای برق، کلیدهای چراغ و دریچه ها استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که برق اتاق را قطع کنید.

2.محلول پاک کننده را مخلوط کنید

برای داشتن دیواری صاف و تمیز که حلال چسب کاغذ دیواری روی سرامیک ، باید از آب داغ، مقداری صابون ظرف مایع و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با هم در سطل خود مخلوط کنید. این محلول به نرم شدن چسب کمک می کند.  تا به راحتی پاک شود.  یا خراشیده شود.

اگر متوجه شدید که هنگام استفاده از محلول روی دیوارها، چسب به راحتی جدا نمی شود، سرکه را به مخلوط اضافه کنید – حدود یک فنجان سرکه در هر گالن آب. سرکه سفید مقطر، به ویژه، معمولاً برای اکثر پروژه های بهبود خانه مورد استفاده قرار می گیرد. چسب مخصوصاً دشوار ممکن است به کاغذ دیواری تجاری نیاز داشته باشد، اما روش سرکه باید این کار را انجام دهد.

3. راه حل را روی دیوارها بمالید

اکنون زمانی است که کار سخت واقعاً شروع می شود. هیچ راهی برای پوشاندن.  این واقعیت وجود ندارد.  که فرآیند حذف چسب خسته کننده و زمان بر است. اگر کار سخت شد، فقط به این فکر کنید که پس از انجام همه چیز، کاغذ دیواری یا رنگ آمیزی جدید شما چقدر خوب به نظر می رسد.

هنگام از بین بردن.  باقی مانده.  چسب کاغذ دیواری،چسباندن.  در بخش های کوچک ساده تر است. در واقع، اگر سعی کنید تمام دیوار را به یکباره بپوشانید، ممکن است پنجره ها را از دست بدهید، وقتی چسب واقعاً به اندازه کافی نرم باشد که بتوان آن را جدا کرد. سعی کنید هر بار روی مناطقی که بزرگتر از پنج فوت در پنج فوت نیست تمرکز کنید.

با پوشیدن دستکش‌های لاستیکی و استفاده.  از یک اسفنج مرطوب، محلول را روی قسمت اول دیوار بمالید. اجازه دهید محلول تمیزکننده چند لحظه بماند، سپس باقیمانده چسب را با پارچه پاک کنید. همچنین می توانید از یک چاقوی بتونه یا کاغذ دیواری استفاده کنید تا به آرامی تکه های سرسخت را بتراشید. ممکن است لازم باشد چندین بار قبل از اینکه چسب شروع به جدا شدن کند، بخش ها را خیس کنید. یک ابزار امتیازدهی ممکن است برای مشاغل سخت مفید باشد. بقایای آن را در کیسه های زباله بریزید.

این روند را تکرار کنید، یک بخش در یک زمان، در کل اتاق کار کنید تا زمانی که تمام چسب پاک شود. ممکن است.  برای قسمت‌های بالاتر به یک نردبان نیاز داشته باشید.  و برای چیزی نزدیک‌تر به قرنیزها از زانو زدن نترسید. حتی آثار کوچک باقی مانده می تواند ظاهر هر کاری را که می خواهید انجام دهید خراب کند، بنابراین مهم است که از کل دیوار عبور کنید. اگر آخرین بیت‌ها واقعاً تکان نمی‌خورند، یک رقیق کننده شیمیایی را امتحان کنید.

4. دیوارها را تمیز کنید

محلول تمیز کننده را با یک دستمال تمیز و مرطوب با حرکات دایره ای از روی دیوارها پاک کنید. برای این مرحله، کمی آب گرم باید کار را انجام دهد. دیوار را با پارچه یا حوله تمیز دیگری خشک کنید. دیوارها را تمیز کنید

5. اتاق را تمیز کنید

قبل از رنگ آمیزی، اتاق را هوا دهید و اجازه دهید دیوارها کاملاً خشک شوند (حدود 24 ساعت). دیوارها باید صاف به نظر برسند. اگر لکه های چسبناکی وجود دارد، باید این روند را تکرار کنید. حذف آخرین بیت ها نباید خیلی سخت باشد.

اگر قصد نقاشی ندارید، نوار و برزنت های نقاش را از فضا بردارید و مبلمان را به عقب برگردانید. اکنون می توانید بنشینید و از دیوارهای تمیز خود لذت ببرید – و به پشت خود ضربه بزنید تا در نهایت یاد بگیرید که چگونه چسب کاغذ دیواری را از روی دیوارها جدا کنید.

جایگزین مناسب بعد از کندن کاغذ دیواری و تمیز کردن اتاق سرامیک و پرسلان است.  برای دیدن نمونه های بیشتر روی گزینه زیر کلیک کنید.

پرسلان فتوحی

سرامیک فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید