مقالات

حلال چسب سرامیک

حلال چسب سرامیک

نحوه پاک کردن چسب فوق العاده از روی کاشی: پرسلان و سرامیک

آیا باید بدانید که چگونه چسب فوق العاده را از کاشی ها پاک کنید؟  چه با پرسلان یا سرامیک سر و کار داشته باشید، ما راه حل های آن را داریم.  چگونه چسب فوق العاده را از کاشی های پرسلان پاک کنیم؟

حلال چسب سرامیک

اول، یک قانون کلی برای هر نوع حذف چسب – تمیز کردن آن در حالی که هنوز خیس است. چسب خیس خیلی راحت تر از چسب خشک پاک می شود.  بنابراین اگر به طور تصادفی چسب فوق العاده روی کاشی های خود ریختید.  فوراً اقدام کنید.  و با مقداری رول آشپزخانه مرطوب آن را تمیز کنید.

در اینجا نحوه پاک کردن چسب فوق العاده از کاشی های پرسلان در صورتی که چسب قبلاً خشک شده است. با استفاده از حلالی مانند استون آورده شده است. باید ناحیه را به خوبی تهویه کنید.  و دستکش بپوشید.  یا پس از آن دست های خود را کاملا بشویید.

حلال را تست کنید.

توصیه می کنیم.  از استون استفاده کنید.  که معمولاً در پاک کننده لاک ناخن یافت می شود.  استون را روی قسمتی از کاشی که کمتر قابل رویت است تست کنید.  تا بررسی کنید که لکه نخورد.

حلال را اعمال کنید.

یک تکه پارچه یا یک دستمال کاغذی را در مقدار کمی استون خیس کنید.  و روی لکه چسب را حدود 15 دقیقه بپوشانید.

پاک کردن.

هنگامی که چسب نرم شد. باید بتوانید آن را با یک پارچه مرطوب جدا کنید.  و سپس کاشی را با پارچه ای آغشته به آب گرم و صابون تمیز کنید.

برای لکه های چسب بزرگ یا به خصوص سرسخت، ممکن است لازم باشد.  این روند را چند بار تکرار کنید. هنگامی که چسب توسط استون نرم شد.  می توانید سعی کنید.  به آرامی آن را با یک تیغه یا ابزار خراش دهید. به آرامی و با دقت کار کنید.  تا به کاشی آسیب نرسانید.

سرامیک متخلخل تر از پرسلان است.  و آب بیشتری را جذب می کند. برداشتن چسب از سطوح متخلخل ممکن است.  به چند مرحله اضافی نیاز داشته باشد.

در اینجا نحوه حذف چسب فوق العاده از کاشی و سرامیک آورده شده است.  به یاد داشته باشید که در مکانی با تهویه مناسب کار کنید و از دستکش استفاده کنید.

حلال چسب سرامیک

اسید استات:

برای استفاده از اسید استات به عنوان حلال چسب کاشی، ابتدا مقداری از آن را روی چسب بریزید و اجازه دهید.  چسب نرم شود. بعد از آن با استفاده از یک تکه یخ یا جسم سرد دیگری روی چسب بکشید.  و آن را پاک کنید. در نهایت با یک پارچه تمیز باقی مانده‌ی آن را از روی کاشی پاک کنید.

1.منطقه را آماده کنید. مطمئن شوید که کاملا تمیز و خشک است.
2.استون بزنید. مقدار زیادی استون را مستقیماً روی لکه چسب بمالید.
3.لکه را بپوشانید. یک دستمال کاغذی را به استون خیس کنید و از آن برای پوشاندن لکه چسب استفاده کنید. این کار از تبخیر حلال جلوگیری می کند و به چسب زمان بیشتری می دهد تا نرم شود.
4.یک لایه فیلم چسبناک اضافه کنید. یک ورقه از فیلم چسبناک یا پلاستیکی مشابه را روی دستمال کاغذی قرار دهید، سپس لبه‌های آن را با نوار چسب ببندید. چند ساعت صبر کنید.
5.همه چیز را بردارید و تمیز کنید. حوله پلاستیکی و کاغذی را دور بریزید و کاشی را با صابون و آب گرم تمیز کنید.

اگر لکه چسب باقی ماند، می توانید سعی کنید مقداری از چسب نرم شده را با یک تیغه یا ابزار خراش دهید. مراقب باشید سطح آن خراشیده یا آسیب نبیند.

برای خرید انواع سرامیک و پرسلان به سایت فتوحی مراجعه کنید.  (( بازار صنعت و ساختمان فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید