صنعت ساختمان

جلا دهنده شیر آلات

جلا دهنده شیر آلات

نحوه صحیح تمیز کردن وسایل کروم جلا، مشکی مات و نیکل برس خورده

تمیز نگاه داشتن.  شیرهای سینک، وان و دوش می تواند خسته کننده باشد. به سادگی نمی توان از تجمع تدریجی بقایای آب سخت یا آشفتگی ناخوشایند لکه های انگشتان و قطرات خشک شده اجتناب کرد. علاوه بر این، شکاف‌های کوچک زیر شیر آب می‌توانند.  کثیفی را به دام بیندازند. تمیز نگه داشتن محیطی مناسب در آشپزخانه و حمام مستلزم عزم پایدار و همچنین استفاده از تمام ابزارها و محصولات مناسب برای جلوگیری از آسیب است.

برخی از شیرهای آب دارای روکش هایی هستند.  که تمیز کردن آنها بدون ایجاد آسیبی مانند خراش سطحی دشوارتر است.  (ما به شما نگاه می کنیم، مشکی مات). انواع خاصی از مواد شیمیایی و ابزار تمیز کننده رایج برای پرداخت های خاص بسیار ساینده هستند.  یا فقط کار ضعیفی انجام می دهند – رگه ها و زباله ها را پشت سر می گذارند. اما، ناامید نشو! با داشتن دانش، آشپزخانه و حمام شما نه تنها بی عیب و نقص خواهند بود.  بلکه آن وسایل زیبا برای چندین دهه زیبا خواهند ماند. برای این منظور، ما این برگه تقلب بسیار ساده را در مورد نحوه تمیز کردن.  صحیح روکش های محبوب بدون آسیب رساندن به سرمایه خود ایجاد کرده ایم.

تمیز کردن یک فینیش نیکل برس خورده

پوشش نیکل برس خورده.  یک انتخاب طراحی عالی برای هر قسمت از خانه، به ویژه حمام است.  سینک و وان حمام مناطقی هستند.  که فرسودگی زیادی دارند.  و تمیز نگه داشتن آنها بسیار دشوار است.  بقایای خمیر دندان خشک شده.  موهای کوچک باقی مانده از اصلاح، آثار آب و کف صابون، همگی هر روز به یکدیگر کمک می کنند.  تا ظاهر شیرهای حمام شما را کدر کند. براق نگه داشتن یک شیر آب پرکار با روکش کرومی می تواند سخت باشد.  انتخاب یک روکش نیکل برس خورده در حمام ایده خوبی است.  زیرا می تواند لکه ها، لکه ها و تجمع را خیلی بهتر پنهان کند.

مراقبت مناسب از روکش نیکل برس خورده کمی بیشتر از روکش کرومی درگیر است، بنابراین توصیه‌های ما برای تمیز کردن این روکش‌های شیر در اینجا آمده است:

جلا دهنده شیر آلات

1.حتما از استفاده از پاک کننده های اسیدی، الکلی، یا پاک کننده های مبتنی بر حلال خودداری کنید. این نوع پاک‌کننده‌ها می‌توانند.  سطح ظریف‌تر روکش نیکل برس خورده.  را خراب یا تغییر رنگ دهند.  سرکه یک راه حل محبوب برای تمیز کردن.  شیر آب است.  اما باید از مصرف آن روی نیکل برس خورده خودداری شود.  همچنین از پاک کننده های ساینده مانند پودر سفید کننده یا ابزارهایی مانند برس های شستشو استفاده نکنید.
2.به سادگی یک پارچه میکروفیبر را با آب گرم خیس کنید.  و با پاک کردن آرام هر گونه ناخالصی شروع کنید.  پارچه را به طور کامل بشویید و بچرخانید، این کار را تکرار کنید که به آرامی آنچه را که می توانید فقط با آب گرم پاک کنید.

3.برای آب سخت، کف صابون یا چربی، مقدار بسیار کمی از مواد شوینده ماشین ظرفشویی را به پارچه مرطوب اضافه کنید. مواد شوینده ماشین ظرفشویی می تواند به شستن چربی و کثیفی کمک کند و در عین حال از پوشش ظریف تر نیکل برس خورده محافظت کند.
4.از یک پارچه میکروفیبر خشک و بدون پرز برای خشک کردن کامل فیکسچر استفاده کنید. سپس، فیکسچر را از نظر نقاطی که هنوز کثیف به نظر می رسند یا دارای رگه هستند، بررسی کنید و مراحل بالا را تا زمانی که فیکسچر به زیبایی اولیه خود بازگردد، تکرار کنید. در صورت تمایل با درمان با موم مناسب پایان دهید.

نکته:

برای جلا دهنده شیر آلات اگر با رسوبات آب سخت سرسخت برخورد کردید، پارچه میکروفیبر را با آب گرم تا داغ خیس کنید و آن را در اطراف ناحیه مشکل بپیچید. بگذارید حدود 10 دقیقه بماند. رطوبت و گرما باید رسوبات را به اندازه کافی شل کند تا به آرامی و با احتیاط (برای جلوگیری از خراشیدگی) پاک شوند.

تمیز کردن یک فینیش مشکی مات

مشکی مات یک روکش بسیار محبوب برای استفاده در آشپزخانه و حمام است. به راحتی می تواند جذابیت طراحی هر فضایی را بالا ببرد. همچنین به دلیل سطح مخملی صاف و نرم، راحت ترین و اغلب آسیب می بیند. در طول فرآیند تلاش برای رسوب زدایی از تجمع آب سخت، روکش‌های مشکی مات خراشیده می‌شوند.  یا حتی تغییر رنگ می‌دهند.  فرآیند تمیز کردن یراق آلات مشکی مات با تمیز کردن فولاد ضد زنگ مقاوم تر یا روکش کروم صیقلی بسیار متفاوت است.  این فرآیند شبیه به تمیز کردن نیکل برس خورده است.  (به تفصیل در بالا)، اما چند تفاوت کلیدی وجود دارد.  در اینجا توصیه ما است:

جلا دهنده شیر آلات

توصیه جلا دهنده شیرآلات مشکی مات

1.حتما از استفاده از پاک کننده های اسیدی، الکلی یا حلال خودداری کنید. این نوع پاک کننده ها می توانند به رنگ مشکی مات آسیب بزنند یا رنگ آن را تغییر دهند. خراشیدگی رایج‌ترین آسیبی است که هنگام تمیز کردن مشکی مات رخ می‌دهد، بنابراین از پاک‌کننده‌های ساینده مانند پودر سفیدکننده یا ابزارهایی مانند برس‌های تمیزکننده با موهای زبر استفاده نکنید. اینها پایان را از فیکسچر جدا می کنند.
2.یک پارچه میکروفیبر جدید و بدون پرز را با آب گرم خیس کنید و با پاک کردن ملایم ناخالصی‌ها شروع کنید. پارچه را به طور کامل بشویید و بچرخانید، این کار را تکرار کنید که به آرامی آنچه را که می توانید فقط با آب گرم پاک کنید. از مالش شدید پارچه با پارچه خودداری کنید، زیرا این کار می تواند سطح را نیز از بین ببرد.

3.برای آب سخت، کف صابون یا چربی که تنها با آب از بین نمی رود، یک کاسه یا سطل کوچک را با آب پر کنید و فقط چند قطره صابون ظرفشویی معمولی و مایع به آن اضافه کنید. به آرامی نواحی مشکل را با آب صابون پاک کنید و اجازه دهید محلول به مدت 5-10 دقیقه بماند. فیکسچر را با استفاده از پارچه میکروفیبر و آب کاملاً بشویید.  ناخالصی ها هر چند بار که لازم  این کار را تکرار کنید.
4.پارچه میکروفیبر بدون پرز را به خوبی بچرخانید تا خشک شود تا مرطوب. سپس، تمام دستگاه را پاک کنید تا بدون هیچ گونه اثر قطرات آب خشک شود. در صورت لزوم مراحل بالا را تکرار کنید.

نکته:

همین تکنیک‌ها را می‌توان.  برای محافظت از پوشش‌های برنز با روغن مالیده.  و همچنین برنز مراکشی نیز مورد استفاده قرار داد.

تمیز کردن شیرآلات کروم صیقلی

سایر سبک‌های پرداخت در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند، اما قهرمان حاکم روکش‌های شیر، کروم صیقلی کلاسیک و بی‌انتها باقی مانده است. از آنجایی که رایج‌ترین روکشی است که در شیرهای حمام و آشپزخانه استفاده می‌شود، احتمالاً تکنیکی برای تمیز کردن آن در نظر گرفته‌اید. حتی اگر این کار را انجام دهید، حفظ براق و جدید بودن کروم صیقلی بسیار دشوار است. خوشبختانه، در طول فرآیند تمیز کردن به راحتی آسیب نمی بیند. ما چند ترفند ساده ارائه کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانید آن را مانند روزی که آن را نصب کردید جدید به نظر برسانید:

جلا دهنده شیر آلات

ترفند جلا دهنده شیر آلات کروم صیقلی

1.از یک پارچه میکروفیبر و آب گرم برای پاک کردن هرگونه ناخالصی سطحی روی فیکسچر استفاده کنید. این مرحله را هر چند بار که لازم است تکرار کنید و در حین حرکت پارچه را بشویید و فشار دهید.
2.برای آب سخت، کف صابون یا چربی که تنها با آب از بین نمی رود، یک کاسه یا سطل کوچک را با آب پر کنید و فقط چند قطره صابون ظرفشویی معمولی و مایع به آن اضافه کنید. به آرامی نواحی مشکل را با آب صابون پاک کنید و اجازه دهید محلول به مدت 5-10 دقیقه بماند. فیکسچر را با استفاده از پارچه میکروفیبر و آب کاملاً بشویید. برای از بین بردن ناخالصی ها هر چند بار که لازم این کار را تکرار کنید.
3.یک کاسه کوچک را با یک قسمت سرکه سفید و سه قسمت آب پر کنید. از یک پارچه میکروفیبر تازه استفاده کنید تا فیکسچر را کاملاً پاک کنید. سرکه سفید می تواند به بازگرداندن درخشندگی به پایان کمک کند و همچنین رسوب زدایی از رسوبات باقی مانده را از بین ببرد. برای انباشتگی سخت‌تر، پارچه مرطوب و محلول را در اطراف ناحیه مشکل‌دار شیر آب بپیچید و بگذارید بماند. بعد از چند دقیقه بردارید و بشویید.
4.آخرین و مهمترین مرحله این است که فیکسچر را با یک پارچه میکروفیبر تازه و خشک کاملاً خشک کنید. خشک شدن آن در هوا ممکن است باعث باقی ماندن لکه های قطرات یا رگه ها روی سطح شود.

نکته:

روکش کروم صیقلی نسبت به روکشی مانند مشکی مات انعطاف پذیرتر است، اما همچنان باید مراقب باشید که از ابزارهای تمیزکننده ساینده یا پاک کننده های شیمیایی قوی استفاده نکنید. با گذشت زمان، این روش ها می توانند درخشش اولیه را از بین ببرند.

طول عمر وسایل خود را افزایش دهید

حفظ ظاهر جدید شیرهای حمام، دوش و سینک نیازی به سردرد ندارد. مجهز بودن به زرادخانه مناسب ابزارها، محصولات تمیزکننده و تکنیک‌های ویژه، سهولت و نتیجه را در هنگام شروع به کار بازگرداندن ظاهر آن شیرآلات تیره تضمین می‌کند. برای جلوگیری از هر گونه آسیب نامطلوب به پوشش های خود، دفعه بعد که قصد تمیز کردن را دارید، این راهنما را در ذهن داشته باشید.

خرید شیرآلات

دیدگاهتان را بنویسید