مقالات

جرم گیر کاشی و سرامیک نانو

جرم گیر کاشی و سرامیک نانو

سریع ترین راه برای تمیز کردن کاشی های آشپزخانه( جرم گیر کاشی )

یک آشپزخانه کاشی کاری شده دارای دو نکته مقابل اهمیت است.  جرم گیر کاشی و سرامیک نانو  برای زیبا به نظر رسیدن نیست، بلکه هدف مهمی دارد. ما قسمت‌های پشت اجاق‌ها و میزهای کار را کاشی‌کاری می‌کنیم، زیرا این قسمت‌ها، جایی که بخش عمده‌ای از تهیه غذا انجام می‌شود، احتمالاً سریع‌تر از بقیه دیوارهای آشپزخانه ما کثیف می‌شوند. و کاشی ها راحت تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می شوند.

با این حال، اگر تجمع چربی و پاشیده شدن مواد غذایی باعث شده تا کاشی‌های شما کسل‌کننده به نظر برسند و دوغاب بین آن‌ها تغییر رنگ داده باشد، می‌خواهید آن‌ها را به شکوه قبلی خود بازگردانید. خوشبختانه، زمانی که شما می دانید این کار آسان است. در اینجا نکات تخصصی ما وجود دارد …

جرم گیر کاشی و سرامیک نانو

نحوه تمیز کردن کاشی های آشپزخانه

برای تمیز کردن کلی، با شستشوی سرتاسر کاشی‌ها با پارچه‌ای آغشته به محلول مایع شوینده، شروع کنید و سپس آن را کاملاً بشویید. این کار باعث از بین رفتن زباله های سطحی و لکه های چسبنده می شود. بسته به سطح، ممکن است بتوانید از سمت زبرتر یک پاک کننده تابه بدون خش برای جابجایی باقی مانده های سرسخت استفاده کنید. از طرف دیگر، یک پارچه میکروفیبر درشت را امتحان کنید.

چگونه چربی کاشی های آشپزخانه را پاک کنیم

گریس می تواند یک باقیمانده دشوار برای پاک کردن باشد. اگر کاشی ها هنوز یک پوشش چسبنده دارند، خمیری از بی کربنات نوشابه و آب درست کنید و از آن برای پاک کردن رسوبات چرب باقیمانده استفاده کنید، سپس با یک پارچه تمیز پاک کنید تا باقی مانده باقیمانده ها پاک شود.

هنگامی که چربی پاک شد، کاشی ها را با یک پارچه میکروفیبر صاف کنید تا بدون لکه ظاهر شوند.

نحوه تمیز کردن دوغاب بین کاشی های آشپزخانه

حتی درخشان‌ترین کاشی‌ها نیز با دوغاب کثیف به نظر نمی‌رسند. دوغاب آشپزخانه ممکن است از مشکل قالبی که دوغاب حمام شما از آن رنج می برد فرار کند، اما به راحتی می تواند تغییر رنگ دهد.
برای دوغاب سفید …

مقداری سفید کننده رقیق شده با آب را با یک مسواک قدیمی در محل تزریق بمالید. این یک کار سریع نیست و ممکن است خسته کننده باشد، اما انجام این کار به طور کامل و پس از شستشوی خوب با آب ساده می تواند نتایج عالی داشته باشد.

برای دوغاب رنگی …

اگر دوغاب رنگی دارید، ابتدا با آزمایش بر روی یک منطقه نامشخص، بررسی کنید که توسط سفید کننده تغییر رنگ ندهد. اگر شک دارید، به جای سفید کننده، سرکه سفید مقطر یا خمیر دندان سفیدکننده را امتحان کنید، که به عنوان یک ساینده ملایم نیز عمل می کند.

از هر روشی که استفاده می‌کنید، دوغاب و کاشی‌ها را با پارچه تمیزی که در آب خیس کرده‌اید و سپس صاف کنید، کاملاً پاک کنید.

جرم گیر کاشی و سرامیک نانو

جرم گیری کاشی توالت

راه های زیادی وجود دارد که کاشی های حمام خود را از رسوب آهک پاک کنید. بین محصولات طبیعی – مانند آب لیمو، سرکه سفید، بی کربنات سودا و اسید سیتریک – و مواد رسوب زدای شیمیایی که به صورت اسپری یا فوم موجود هستند، یکی را انتخاب کنید. نکات مهم ما در مورد حذف رسوب آهک از کاشی های حمام را بخوانید..

کاشی کاری به طور کلی بهترین متریال برای کف و دیوار حمام است. از نظر دکوراسیون، شما می توانید از طیف گسترده ای از اشکال، رنگ ها و پرداخت ها انتخاب کنید. علاوه بر این، خاصیت ضد آب آن به این معنی است که به خوبی با اسپری آب برخورد می کند و همچنین می تواند در برابر انواع خشن تر محصولات تمیز کننده مورد استفاده در حمام و آشپزخانه مقاومت کند.

با این حال، کاشی‌ها می‌توانند قربانی آثار آهکی شوند، به‌ویژه در دوش‌های حمام. آب جاری اغلب منجر به لکه های سفید رنگ می شود که البته در کاشی های تیره تر قابل توجه تر است. این پوشش سفید واقعاً می تواند روی آن گیر کند و برداشتن آن دشوار است.

یک راه خوب برای جلوگیری از مشکل قبل از شروع آن، سرمایه گذاری در یک نرم کننده آب است. اگرچه این موثرترین راه حل است، اما ممکن است همیشه از نظر فنی یا حتی مالی امکان پذیر نباشد. در این مورد، شما باید راه هایی برای حذف رسوب آهک از روی کاشی های حمام خود بیابید.

رسوب آهک

بسته به جایی که آب از محل زندگی شما می آید، حاوی سطوح مختلفی از کربنات کلسیم و منیزیم خواهد بود. مقدار نمک های معدنی موجود در آب، میزان نرمی یا سختی آب را تعیین می کند. آب با غلظت کم نمک نرم در نظر گرفته می شود در حالی که آب با محتوای مواد معدنی بالا سخت است.

لکه های سفیدی که روی سطوح ظاهر می شوند نتیجه تجمع نمک های موجود در آب شماست. علاوه بر لکه دار شدن کاشی ها، صفحه های حمام، سینک ظرفشویی، سینک ظرفشویی یا شیرآلات، مقادیر بیش از حد آهک نیز می تواند بر لوازم خانگی شما تأثیر بگذارد.

موثرترین پاک کننده های رسوب آهک

قبل از دست زدن به محصولات تمیز کننده، مطمئن شوید که از محافظ کافی استفاده می کنید. دست ها و چشمان شما باید به عنوان حداقل احتیاط محافظت شوند. رسوب زداهای شیمیایی محصولات خشن هستند، بنابراین به دستکش و عینک ایمنی نیاز خواهید داشت! حتی اگر استفاده از محصولات طبیعی مانند سرکه را انتخاب کنید، باز هم باید از لباس محافظ استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که پوست شما بسیار حساس تر از کاشی های شماست!

روش های مختلف برای حذف رسوب آهک از کاشی

قبل از اینکه به سمت محصولات خورنده تر بروید، همیشه با اساسی ترین و طبیعی ترین راه حل ها شروع کنید. همانطور که در این راهنما خواهید دید، چند روش مختلف برای حذف رسوب آهک از کاشی ها وجود دارد.

3 روش سنتی برای رسوب زدایی کاشی ها
پاک کننده های شیمیایی رسوب آهک
استفاده از اسید سیتریک به عنوان رسوب زدا

اگر می خواهید رسوب آهک را از روی کاشی های خود به درستی پاک کنید، به چند ابزار و تجهیزات نیاز دارید.

یک اسفنج تمیز کننده
یک مسواک قدیمی
دستکش تمیز کردن
عینک های محافظ
لباس کهنه یا لباس کار

3 روش سنتی برای رسوب زدایی کاشی ها

در حالت ایده آل، قبل از اینکه به سراغ محصولات خورنده تر بروید، باید چند روش سنتی را با استفاده از محصولات طبیعی امتحان کنید.

1. آبلیمو

آب لیمو باید اولین نقطه تماس شما باشد! در دست گرفتن آسان و بسیار مقرون به صرفه، کافی است سطوح خود را با محلول لیمو اسپری کنید و بگذارید حداقل 10 دقیقه کار کند. اگر کاشی های شما دارای پوشش آهکی ضخیم تری هستند، از گذاشتن آن برای مدت طولانی تری شک نکنید. با این حال، محلول را برای مدت طولانی روی پوست نگذارید زیرا اسید سیتریک طبیعی موجود در لیمو می‌تواند به سطوح کاشی‌کاری شده و لعاب‌دار آسیب برساند. کار را با مالیدن سطح با یک اسفنج تمیز کننده به پایان برسانید و کارتان تمام شد!

2.سرکه سفید

سرکه سفید یک محصول عالی برای مبارزه با آهک است. این بسیار ارزان و موثر است و می تواند روی کاشی های شما و همچنین اتصالات شیر ​​شما استفاده شود. نکته سریع: سرکه سفید را از راهروی غذا بخرید زیرا نسبت به سرکه خانگی ارزان تر است! درست مثل کاری که با لیمو انجام دادید، قبل از مالیدن با اسفنج، سرکه را حدود ده دقیقه بگذارید تا ته نشین شود. تنها عیب این روش این است که بوی لیمو نمی دهد و ممکن است بوی آن باقی بماند!

3. بی کربنات سودا

بی کربنات نوشابه محصولی است که تقریباً می توان از آن برای هر کاری استفاده کرد، از جمله حذف رسوبات آهک! شما باید با مخلوط کردن بی کربنات نوشابه با آب (با استفاده از یک قسمت آب به سه قسمت بی کربوهیدرات) نوعی خمیر درست کنید. این خمیر را روی هر ناحیه آسیب دیده بمالید و اجازه دهید تا خشک شود. سپس فقط باید سطح را با یک اسفنج یا برس کوچک بشویید.

پوشش نانو سرامیک چیست؟

پوشش های نانو سرامیک نوعی پوشش محافظ است.  که بر روی سطح یک ماده اعمال می شود. این پوشش از ذرات بسیار ریز سرامیک تشکیل شده است.  که سدی بادوام در برابر سایش و پارگی ایجاد می کند. پوشش های نانو سرامیک را می توان بر روی مواد مختلفی از جمله فلزات، پلاستیک ها و شیشه اعمال کرد.

استفاده از پوشش های نانو سرامیکی مزایای زیادی دارد.  یک مزیت این است که آنها می توانند طول عمر یک ماده را با محافظت از آن در برابر آسیب افزایش دهند. پوشش‌های نانو سرامیک همچنین می‌توانند تمیز کردن و نگهداری مواد را آسان‌تر کنند. علاوه بر این، پوشش‌های نانو سرامیک می‌توانند ظاهر یک ماده را با براق کردن آن بهبود بخشند.

اگر قصد استفاده از پوشش های نانو سرامیک را روی یک ماده دارید، مهم است که با یک متخصص مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که پوشش با مواد سازگار است و آسیبی به آن وارد نمی کند. پوشش‌های نانو سرامیک معمولاً زمانی که به درستی استفاده می‌شوند ایمن و مؤثر هستند، اما همیشه بهتر است در این مورد احتیاط کنید.

انواع پوشش های نانو سرامیکی

چند نوع مختلف از پوشش های نانو سرامیکی در بازار موجود است.  که هر کدام دارای مزایای خاص خود هستند. بیایید به چند مورد از محبوب ترین گزینه ها نگاهی بیندازیم:

Nano Ceramic Pro: این یک پوشش حرفه ای است که معمولاً فقط توسط تکنسین های معتبر اعمال می شود. بالاترین سطح محافظت را در برابر عناصر مختلف از جمله اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی و حتی سایش فیزیکی ارائه می دهد.

Nano Ceramic Express: این پوشش برای کسانی طراحی شده است که می خواهند مزایای پوشش سرامیکی را داشته باشند اما نمی خواهند زحمت یا هزینه استفاده حرفه ای از آن را تحمل کنند. می توان آن را در کمتر از 30 دقیقه اعمال کرد و تا 5 سال محافظت می کند.

Nano Ceramic Ultimate: این پیشرفته ترین پوشش نانو سرامیک موجود در بازار امروز است. بالاترین سطح محافظت را در برابر همه عناصر از جمله اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی، سایش فیزیکی و حتی دماهای شدید ارائه می دهد.

جرم گیر کاشی و سرامیک نانو

مزایا و معایب پوشش های نانو سرامیک

پوشش‌های نانو سرامیک یک فناوری نسبتاً جدید هستند که در صنعت خودروسازی به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند. این پوشش ها مزایای زیادی نسبت به درزگیرها و واکس های رنگ سنتی دارند.  اما دارای معایبی نیز هستند.  که باید قبل از تصمیم گیری برای استفاده از آنها در نظر گرفته شوند.

طرفداران:

پوشش‌های نانو سرامیک نسبت به درزگیرها و واکس‌های رنگ سنتی محافظت بسیار بهتری در برابر عناصر ایجاد می‌کنند. آنها به ویژه در دفع آب، کثیفی و سایر آلاینده هایی که می توانند به رنگ شما آسیب برسانند، موثر هستند.
پوشش های نانو سرامیک همچنین مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی ارائه می دهند که می تواند باعث محو شدن و آسیب های دیگر به رنگ شما شود.
این پوشش‌ها با مراقبت مناسب می‌توانند چندین سال دوام بیاورند، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود آن‌ها را به همان اندازه که با درزگیرها و واکس‌های سنتی تکرار می‌کنید، دوباره استفاده کنید.
پوشش‌های نانو سرامیک درخششی عمیق و براق ایجاد می‌کنند که واقعاً ماشین شما را از بقیه متمایز می‌کند.
اعمال این پوشش ها بسیار آسان است و می توان آنها را تنها در چند ساعت و بدون نیاز به مهارت یا تجهیزات خاصی انجام داد.

معایب:

پوشش های نانو سرامیک می توانند بسیار گران باشند

نحوه اعمال پوشش های نانو سرامیکی

پوشش‌های نانو سرامیک روشی محبوب برای محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر عناصر و حفظ بهترین ظاهر آن است. اما چگونه آنها را اعمال می کنید؟ در این پست وبلاگ، همه آنچه را که باید در مورد استفاده از پوشش های نانو سرامیک بدانید را به شما خواهیم گفت.

ابتدا باید سطح وسیله نقلیه خود را تمیز کنید تا هرگونه آلودگی، گرد و غبار یا سایر آلاینده ها را پاک کنید. بعد، شما باید پوشش را اعمال کنید. شما می توانید این کار را با دست یا با ماشین انجام دهید. اگر از ماشینی استفاده می کنید، حتماً دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

پس از اعمال پوشش، باید اجازه دهید تا خشک شود. این معمولا 24-48 ساعت طول می کشد. پس از درمان، می توانید طبق معمول وسیله نقلیه خود را بشویید و واکس بزنید.

این تمام چیزی است که وجود دارد! استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک فرآیند ساده‌ای است که به شما کمک می‌کند تا سال‌های آینده بهترین ظاهر خودروی شما را حفظ کند.

نکاتی برای نگهداری از پوشش های نانو سرامیکی

پوشش های نانو سرامیک راه بسیار خوبی برای محافظت از رنگ ماشین شما هستند. اما مانند همه چیز، آنها نیاز به نگهداری منظم دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا پوشش نانو سرامیکی خود را به شکل نوک بالا نگه دارید:

از شستن خودرو در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید. گرمای خورشید می تواند باعث خشک شدن.  بیش از حد روکش شود که می تواند رگه ها یا لکه هایی ایجاد کند.
هنگام شستن، از شامپوی ملایم استفاده کنید. و از استفاده از هر گونه مواد شیمیایی خشن یا ساینده خودداری کنید.
هنگام خشک کردن ماشین خود از یک پارچه میکروفیبر نرم برای جلوگیری از خراشیدگی روکش استفاده کنید.
هر چند ماه یک بار، برای کمک به محافظت از پوشش و حفظ براق بودن آن، ماشین خود را به خوبی واکس بزنید.
اگر متوجه مناطقی شدید که روکش شروع به از بین رفتن کرده است، می توانید آن ها را با یک کیت پوشش نانو سرامیکی لمس کنید.

با پیروی از این نکات ساده، می‌توانید پوشش نانو سرامیکی خود را برای سال‌های آینده مانند جدید نگه دارید!

 سرامیک نانو

نتیجه

اگر به دنبال پوششی بادوام و بادوام برای خودروی خود هستید، روکش های نانو سرامیک گزینه بسیار خوبی هستند. آنها محافظت عالی در برابر عناصر را ارائه می دهند و می توانند به خودروی شما کمک کنند تا برای سال های آینده جدید به نظر برسد. با مزایای بسیار زیاد، جای تعجب نیست که پوشش های نانو سرامیکی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. اگر قصد تهیه روکش برای خودروی خود را دارید، حتماً انتخاب ما از پوشش های نانو سرامیکی را بررسی کنید..

 

برای خرید سرامیک نانو کلیک کنید (( بازار صنعت و ساختمان فتوحی))

دیدگاهتان را بنویسید