صنعت ساختمان

جرم گیری کاشی و سرامیک

جرم گیری کاشی و سرامیک نی نی سایت

چگونه خانه خود را تمیز نگه داریم

اولین قدم برای تمیز نگه داشتن خانه خود بدون نیاز به ساعت‌ها شستشوی هر هفته این است.  که هر روز یک تمیز کردن سریع انجام دهید یا هفته ای یک بار جرم گیری کاشی و سرامیک را انجام دهید تا جرم زیادی کاشی و .  فقط در مدت زمان کوتاهی هر روز، می‌توانید کف‌ها و سطوح را مرتب، تمیز کنید و هنوز هم فرصت داشته باشید که لباس‌های شسته‌شده‌ای را بپوشانید، بنابراین خانه‌تان همیشه از نظر بهداشتی تمیز باشد. قدم دوم البته داشتن محصولات مناسب است. با استفاده از محصولات پاک کننده مناسب، می توانید تنها در چند دقیقه سطوح و کف ها را کاملا تمیز و درخشان کنید.

 

جرم گیری کاشی و سرامیک نی نی سایت

برای جرم گیری کاشی و سرامیک کافی است. جوش شیرین رو به مقدار مساوی با صابون مایع مخلوط کنید و اون رو روی کاشی و سرامیک های جرم گرفته بکشید. 10 دقیقه صبر کنید و بعد سرامیک ها رو با آب بشورید، با این محلول درز های بین کاشی ها هم سفید می شود. برای دیوار های جرم گرفته یا قارچ زده میتوانید از اسپری سرکه استفاده کنید و بعد از یک ربع، کاشی ها رو با آب بشورید.

مواد جرم گیر و تمیز کننده استخر

کلر، موادمنعقد کننده و لخته ساز، تنظیم کننده های ph، مواد ضدعفونی کننده مواد شیمیایی است که برای تمیزی و شفافیت آب استخر باید استفاده شود. علاوه بر این باید هر شش ماه یک بار آب استخر را آزمایش کنیدتا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

جرم گیری کاشی و سرامیک نی نی سایت

رایج ترین مشکلات کاشی های شما

کاشی ها خراشیده یا ترک خورده اند

اگر برای پیدا کردن خراش نیاز دارید به سمت کاشی خم شوید، از نظر فنی، این خراش نیست. بهتر است کاشی های خراشیده یا ترک  را جایگزین کنید. همچنین می توانید خراش یا ترک را با اپوکسی پر کنید و سپس روی اپوکسی را رنگ کنید تا با رنگ کاشی مطابقت داشته باشد.

لعاب روی کاشی ها پوسته پوسته می شود.

اگر لایه سفیدی که بین بدنه کاشی و لعاب قرار دارد نشان می دهد.  که لعاب از بدنه کاشی جدا شده است.  تولید باید ناحیه آسیب دیده را دوباره کاشی کند. اگر آسیب ناشی از ضربه ناشی از سقوط اجسام یا کشیده شدن.  اثاثیه سنگین روی کاشی ها باشد، به تمیزکاری و آب بندی مجدد حرفه ای نیاز است.

آب از میان کاشی‌ها در دوش/حمام نشت می‌کند.

منطقه بوی کپک زدگی می‌دهد، کاشی‌ها به رنگ تیره‌تر تغییر می‌کنند، ممکن است لکه‌های مرطوب در طرف دیگر دیوار ظاهر شوند. علت می تواند نشتی در لوله و شیرآلات باشد، در این صورت باید با یک لوله کش تماس بگیرید. روش دیگر، می تواند کاشی کاری باشد. عایق رطوبتی نادرست، سوراخ های سوزنی در دوغاب، لبه های بریده شده.  کاشی ها در معرض دوش، کاشی ها به درستی روی چسب قرار نگرفته اند.  و غیره. یک کاشی کار حرفه ای باید دوغاب، اتصالات سیلیکونی یا سایر علل نشت آب را تعمیر کند. تمیز کردن و آب بندی مناسب برای محافظت از کاشی ها پس از تعمیر ضروری است.

جرم گیری کاشی و سرامیک نی نی سایت

کاشی‌ها محو می‌شوند/خاموش به نظر می‌رسند

دلیل اصلی ظاهر کسل‌کننده کاشی‌ها، حمله اسیدی یا شیمیایی است. هنگامی که کاشی ها کسل کننده به نظر می رسند، با یک شرکت تمیز کننده و آب بندی کاشی تماس بگیرید تا کاشی های خود را بازسازی کنند. پس از آن فقط لازم است از آب گرم (به میزان کم) برای تمیز کردن کاشی های خود استفاده کنید.

کاشی‌ها فرسوده به نظر می‌رسند

کاشی‌ها در صورت بدرفتاری، در شرایط سخت «فرسوده» می‌شوند. این زمانی اتفاق می‌افتد که کاشی‌های اشتباهی را برای یک منطقه خاص، به خصوص مناطق پرتردد انتخاب کنید. در چنین شرایطی، جایگزینی کاشی ها معمول است. با این حال، آب بندی مناسب سهولت تمیز کردن، دوام و مقاومت در برابر سایش را با کسری از هزینه جایگزینی فراهم می کند. کاشی‌هایی که به طور حرفه‌ای تمیز و مهر و موم شده‌اند می‌توانند تقریباً یک عمر دوام بیاورند.

گروت تیره یا سیاه است

اگر دوغاب شما تیره یا سیاه شده است.  به سادگی کثیف است.  و به روش اشتباه تمیز شده است. مواد شیمیایی یا شوینده های اشتباه می تواند باعث ایجاد مشکل شود. علاوه بر این، شستشوی نادرست پس از شستشو باعث تجمع آب کثیف در محل اتصال دوغاب می شود. توصیه می‌شود. کاشی‌ها و دوغاب‌های خود را به‌خوبی تمیز کنید.  تا همه آلودگی‌های انباشته از بین برود.  و کاشی‌ها برای محافظت مهر و موم شوند. هنگامی که دوغاب تمیز شد، از آب تمیز و گرم به میزان کم برای تمیز کردن روزانه استفاده کنید. می توانید مقداری ماده ضد عفونی کننده یا سرکه به آب اضافه کنید.

کاشی های لکه دار 

همه کاشی ها تا حدی متخلخل هستند و می توانند آب یا چربی را جذب کنند و به طور دائم در لکه ها فرو بروند. پاک کردن لکه ها بسیار دشوار و گاهی غیرممکن است. شستشوی حرفه ای کاشی و دوغاب برای از بین بردن لکه ها ضروری است.  بسیار مهم است.  که کاشی های خود را بلافاصله پس از نصب و پس از تمیز کردن با مهر و موم صحیح آب بندی کنید.  حتی برای کاشی های از پیش مهر شده کارخانه.

کاشی‌ها مدت کوتاهی پس از تمیز کردن کثیف به نظر می‌رسند

مشکل می‌تواند این باشد.  که کاشی‌های شما پس از نصب «سفت» نشده‌اند.  (مقداری دوغاب روی سطح باقی مانده و کثیفی را روی کاشی‌های شما به دام می‌اندازد)، یا از روش‌های تمیز کردن اشتباهی استفاده کرده‌اید. تمیز کردن حرفه ای کاشی و دوغاب برای اینکه کاشی های شما دوباره زیبا به نظر برسد ضروری است.  هنگامی که کاشی های شما به درستی تمیز شدند.  آنها را برای محافظت مهر و موم کنید. پس از آن، زیبا نگه داشتن کاشی های شما آسان خواهد بود. تمیز و گرد و غبار کثیفی ، شستن با یک ماب مرطوب تمام چیزی است.  که شما نیاز دارید و برای سالیان متمادی دوام خواهد داشت.

جرم گیری کاشی و سرامیک نی نی سایت

 

برای خرید سرامیک کلیک کنید.    (( سرامیک فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید