معرفی محصول

جدید ترین سرامیک استخری و دسته های آن

سرامیک استخری 30 در 30

نصب یک سرامیک استخری جدید پروژه هیجان انگیزی است که بسیاری از صاحبان خانه برای سال ها برنامه ریزی می کنند. هنگامی که شروع به برنامه ریزی کردید و به جزئیات پرداختید، وقت آن است که کاشی های استخر را انتخاب کنید. کاشی کاری استخر شما آن را جذاب تر می کند، می تواند چسبندگی را فراهم کند، به تمیز کردن کمک می کند و به محافظت از ساختار زیرین استخر کمک می کند.

سرامیک استخری 30 در 30

کاشی برای استخرها دارای تنوع بی پایانی از رنگ ها، اندازه ها و اشکال است. در حالی که “کاشی استخر” به کاشی کاری در استخرهای شنا اشاره دارد، همچنین کاشی هایی را توصیف می کند که بیرون استخرهای روی زمین و آنهایی که در کنار استخر نصب شده اند را می پوشانند.

در این متن قصد داریم به معرفی جدیدترین سرامیک استخری بپردازیم :

1. طرح سانسا

سرامیک استخری سانسا 30 در 30 ایفاسرام

سرامیک استخری سانسا 30 در 30 ایفاسرام درجه یک بوده. و قابل استفاده در مکان‌های بهداشتی نیز می‌باشد. این مدل تور در پشت کارندارد. و لعاب این محصول پرسلان لعاب دار ترانس است. لطفا به این نکته توجه کنید که فروش این مدل‌ها به صورت متر مربع می‌باشد.

2.طرح بلندا

سرامیک استخری بلندا 30 در 30 ایفاسرام

کاشی استخری بلندا 30 در 30 ایفاسرام درجه یک بوده. و قابل استفاده در مکان‌های بهداشتی نیز می‌باشد. این مدل تور در پشت کارندارد. و لعاب این محصول پرسلان لعاب دار ترانس است.  لطفا به این نکته توجه کنید که فروش این مدل‌ها به صورت متر مربع می‌باشد.

3.طرح استلا

سرامیک استخری استلا 30 در 30 ایفاسرام

کاشی استخری استلا 30 در 30 ایفاسرام درجه یک بوده. و قابل استفاده در مکان‌های بهداشتی نیز می‌باشد. این مدل تور در پشت کارندارد. و لعاب این محصول پرسلان لعاب دار ترانس است.  لطفا به این نکته توجه کنید که فروش این مدل‌ها به صورت متر مربع می‌باشد.

برای خرید محصول در واتساپ پیغام بگذارید.

در حالی که از نظر ظاهری انتخاب های زیادی دارید، اکثر کاشی ها در چندین دسته اصلی قرار می گیرند. برای کمک به تصمیم گیری به این انواع رایج کاشی های استخر نگاهی بیندازید.

1. کاشی سرامیک و چینی کلاسیک

پوشش استخر با کاشی های سرامیکی یا چینی ظاهری کلاسیک را با قیمت مناسب ایجاد می کند. این کاشی‌ها در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و شکل‌ها وجود دارند، و در صورت تمایل به پرداخت هزینه برای ظاهر، می‌توانید آن‌ها را در هر رنگی که می‌خواهید پیدا کنید.

پرسلان کاشی استخر انتخابی برای مشاغل و مدارسی است که به دنبال قرار دادن آرم و طلسم خود در پایین استخر هستند. از بین انواع اولیه کاشی استخر، رنگ آمیزی آن ساده ترین است. اگر کاشی‌ساز طرح را با لعاب رنگ کند و کاشی‌ها را در یک کوره آتش بزند، این تصویر می‌تواند سال‌های بسیار زیادی دوام بیاورد.

یکی دیگر از کاربردهای زیبایی شناختی کاشی و سرامیک در طرح های کاشی معرق است. کاشی های موزاییک تجاری در ورق های مربع یا مستطیل کوچک تولید می شوند. اگر ثروت کمی برای خرج کردن دارید، می توانید یک هنرمند موزاییک استخر را استخدام کنید تا تصویری از قطعات سرامیک طراحی کند.

سرامیک صاف یک مزیت ایمنی نیز دارد: بر خلاف برخی از انواع سنگ و بتن، سرامیک هرگز پوست شما را خراش نمی دهد. والدین، فرزندان و شناگران سالخورده از این اطمینان لذت می برند.

اگر به دنبال نوعی کاشی هستید که تا حدودی چسبندگی داشته باشد، لازم نیست به سبکی بسنده کنید که ممکن است پوست را خراش دهد. تولیدکنندگان کاشی، کاشی های سرامیکی را با بافت هایی می سازند که از لیز خوردن جلوگیری می کند.

می توانید از سرامیک بافت دار برای احاطه استخر خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد کاشی کنار استخر را با کاشی داخل استخر مطابقت دهید بدون اینکه نگران لغزندگی زیاد باشید. کاشی های بافت دار برای مناطق کم عمق و پله های داخل استخر نیز مناسب است.

2. کاشی شیشه ای بادوام

اگر آماده هستید برای یک گزینه بادوام کمی بیشتر هزینه کنید، کاشی شیشه ای را در نظر بگیرید.

اگرچه بسیاری شیشه را به عنوان یک ماده بسیار شکننده می شناسند، کاشی شیشه ای برای استخر کاملا برعکس است. این غیر متخلخل است، بنابراین هیچ خطری برای جذب آب و شکستن آن وجود ندارد. ترک‌ها بسیار نادر هستند و بیشتر زمانی اتفاق می‌افتند که شرکت‌های غیرمسئول کاشی‌های شیشه‌ای خیلی بزرگ را نصب می‌کنند یا آنها را به روش اشتباه نصب می‌کنند.

بیشتر کاشی های شیشه ای استخر بسیار کوچک هستند، اغلب یک اینچ مربع یا کمتر. در حالی که کاشی های موزاییک یکی از چندین گزینه با چینی هستند، اکثر کاشی های استخر شیشه ای در ورق های موزاییک عرضه می شوند.

شما می توانید ورق های رنگی مختلف کاشی شیشه ای موزاییک را در یک الگوی منحصر به فرد ترکیب کنید. شیشه‌های رنگارنگ در طرح‌های موزاییکی بیرون از آب نیز جذاب هستند، بنابراین برخی انتخاب می‌کنند که بیرون استخرها و اسپاها را با آن کاشی کنند. بر خلاف کاشی چینی، اغلب آن را روی زمین اطراف استخرهای شنا نمی بینید.

هنگامی که یک متخصص استخر کاشی شیشه ای شما را نصب کرد و آن را پر کردید، مزایای زیبایی شناسی واقعی شیشه را خواهید دید. نور خورشید که از طریق آب استخر شکسته می‌شود، از شیشه منعکس می‌شود و جلوه درخشانی ایجاد می‌کند.

3. کاشی سنگ طبیعی

کاشی های سنگی استخر اغلب مقرون به صرفه هستند اما ظاهری گران قیمت دارند. این تنوع کاشی برای صاحبان خانه نیز جذاب است که می خواهند استخرهای دست ساز خود را شگفتی های طبیعی معرفی کنند. آنها بیشتر به عنوان کاشی های اطراف استخر رایج هستند، اما برخی افراد از آنها در داخل استخر استفاده می کنند.

کاشی های سنگی می توانند به شما کمک کنند تا حیاط خلوت خود را به یک واحه با تخته سنگ و گیاهان تبدیل کنید. در آن تنظیمات، آنقدرها که گاهی اوقات سرامیک و شیشه ظاهر می شوند، نامناسب به نظر نمی رسد.

چه سبک انتخابی شما باشد یا نه، پوشاندن دیوارهای بیرونی استخرها و اسپاهای روی زمین با کاشی های سنگی باعث می شود طبیعی تر به نظر برسند. هنگامی که با کاشی زمینی و کاشی درون استخر هماهنگ می‌شوید، ظاهری یکپارچه و ارگانیک خواهید داشت.

در حالی که سرامیک و شیشه بدون بافت می توانند بسیار لغزنده باشند، برخی از انواع کاشی های سنگی ایمن تر هستند. ماسه سنگ، سنگ پرچم و تراورتن چند گزینه محبوب هستند که چسبندگی مناسبی دارند.

اما بافت این نوع سنگ ها به دلیل متخلخل بودن آنهاست. برای جلوگیری از لکه شدن و آسیب احتمالی ساختاری باید آنها را آب بندی کنید.

کاشی تخته سنگ ظاهر زیبایی دارد اما اغلب لغزنده است. اگر اطراف استخر خود را با تخته سنگ احاطه کرده اید، مراقب باشید تا آسیب نبینید.

4. کاشی آجری زیبا

حتی بیشتر از سنگ، آجر در محوطه استخر ظاهر ثروت را با هزینه کم ایجاد می کند. آجر قرمز و نارنجی در کنار یک استخر آبی درخشان کنتراست دوست داشتنی دارد.

در حالی که آجرهای اساسی برای ساخت جکوزی و سازه های دیگر عالی هستند، سنگ فرش های آجری، روکش ها و کاشی های مسطح نیز وجود دارد. کاشی‌های آجری بیشتر در اطراف استخرها دیده می‌شوند تا در داخل آن‌ها، اما مردم گاهی اوقات با آن روی استخر می‌روند.

دلیل اصلی اینکه آجر بیشتر در مناطق استخر رایج نیست، این است که مانند بسیاری از انواع سنگ، متخلخل است. در واقع، نسبت به بسیاری از کاشی‌های سنگی بسیار متخلخل‌تر است و آب بیشتری می‌گیرد.

اگر سنگ را مهر و موم نکنید، بدترین آسیبی که به شما وارد می شود اغلب لکه گیری است. اگر از آجر در داخل یا اطراف استخر خود بدون آب بندی استفاده کنید، خطر آن بیشتر است.

هنگامی که آب بارها و بارها بدون تخلیه وارد کاشی آجری می شود، جلبک، خزه و کپک تولید می کند. همچنین سطوح کنار استخر را لغزنده می کند و می تواند باعث خرد شدن آجر شود.

کاشی استخر و سایر ملزومات استخر

اکنون که انواع اولیه کاشی های استخر را می شناسید، می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. اگر می خواهید کاشی استخر خود را به روز کنید، تعمیر و نگهداری ضروری استخر را انجام دهید یا یک استخر جدید نصب کنید، در جای مناسبی هستید.

ما در فتوحی به خدمات با کیفیت افتخار می کنیم. همه متخصصان و اپراتورهای معتبر استخر ، بنابراین می دانید که ما شرکتی هستیم که می توانید به آن اعتماد کنید. اگر صاحب خانه در کل مناطق خدماتی ما هستید، برای دریافت قیمت در واتساپ با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید