دکوراسیون

جای ماکروفر روی کابینت

مایکروویو را در محدوده نصب کنید

7 روش صرفه جویی در فضا برای ادغام ماکروفر در آشپزخانه

مکان مناسبی را در آشپزخانه خود برای این وسیله کوچک ضروری پیدا کنید. هفت راه برای ادغام مایکروویو در چیدمان آشپزخانه خود ببینید.

ماکروفر یک وسیله ضروری آشپزخانه است که به ساده‌تر کردن آماده‌سازی غذا کمک می‌کند و آشپزی را در برنامه‌های شلوغ قرار می‌دهد. جای ماکروفر روی کابینت ، این واحد سریع و کارآمد، راحتی زیادی به آشپزخانه می‌افزاید.  اما یافتن محل مناسب برای مایکروویو برای به حداکثر رساندن.  مزایای آن مهم است. به سادگی نصب دستگاه روی میز شما ردپای قابل توجهی را اشغال می کند.  و فضای کاری ارزشمندی را اشغال می کند. که در غیر این صورت می تواند برای تهیه مواد اولیه یا ذخیره ابزارهای آشپزخانه با دسترسی آسان استفاده شود. برای بازیابی بخشی از این فضای با ارزش روی میز، در نظر بگیرید که مایکروویو خود را در چیدمان آشپزخانه خود ادغام کنید.  تا به طراحی سازمان یافته و کاربردی تر برسید.

جایگزین های زیادی برای نگهداری ماکروفر روی پیشخوان وجود دارد که بسیار کارآمدتر هستند.  اما کمتر در دسترس نیستند. گزینه ها شامل ساخت مایکروویو در کابینت، نصب آن در داخل جزیره، فرورفتن دستگاه در دیوار که جای ماکروفر روی کابینت  و موارد دیگر است. این ایده‌های صرفه‌جویی در فضا برای یکپارچه‌سازی مایکروویو نشان می‌دهند.  که چگونه می‌توان دستگاه کوچک را بدون از دست دادن.  راحتی آن از روی میز خارج کرد. هر روش دارای مزایا و معایبی است، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ایده یکپارچه مایکروویو برای آشپزخانه شما بهتر است.  نیازهای خود را با دقت در نظر بگیرید.

جای ماکروفر روی کابینت

1.ماکروفر را در کابینت تنظیم کنید

مدل های کاناپه را می توان در قفسه یا دهانه ای در کابینت قرار داد تا ظاهری داخلی داشته باشد که به شما امکان می دهد مایکروویو را از سطح کار خارج کنید. برای ایمنی، بهتر است مکانی را پیدا کنید که فضای فرود را در زیر ارائه دهد. هرچه مایکروویو محکم‌تر در فضا قرار بگیرد، ساده‌تر به نظر می‌رسد. این جای ماکروفر روی کابینت مکان مناسبی است.

طرفداری: ساخت کابینت در اطراف مایکروویو یا قرار دادن واحد در داخل کابینت معمولاً نیازی به تخریب ندارد و آن را به گزینه ای نسبتاً آسان و ارزان تبدیل می کند.

منفی: از آنجا که احتمالاً بین مایکروویو و کابینت شکاف وجود دارد، ممکن است ظاهر یکپارچه و سفارشی کاملاً یکپارچه را نداشته باشید.

جای ماکروفر روی کابینت

2. ماکروفر را به عنوان کشو نصب کنید

برای یک ظاهر مجزا، یک مایکروویو به سبک کشو را در نظر بگیرید.  که در یک جزیره یا جایی دیگر زیر میز قرار گرفته است. هنگامی که مایکروویو به سبک کشو در زیر پیشخوان قرار می گیرد، دسترسی آسان، فضای فرود به آسانی برای ورود یا خارج شدن غذا از مایکروویو و بدون نیاز به فضای پیشخوان ارائه می دهد. این پیکربندی ظاهری شیک و یکپارچه دارد و برای آشپزخانه‌هایی با فضای پیشخوان محدود یا برای نصب جزیره ایده‌آل است. به جای پیشخوان یا بالاتر، کاربران با هر ارتفاعی می توانند.  به راحتی به این فر دسترسی داشته باشند.

حرفه ای: مایکروویوهای سبک کشو به دلیل موقعیت مکانی خود، دسترسی آسان تری نسبت به مایکروویوهای رومیزی و مدل های بیش از حد دارند و در عین حال در فضای پیشخوان صرفه جویی می کنند. این پیکربندی برای همه کاربران ایمن ترین است و ظاهری پیشرفته به آشپزخانه می بخشد.

منفی: مایکروویوهای سبک کشو نسبت به مدل های کانتر گران تر هستند و گزینه های نصب محدودتری دارند.

مایکروویو را به عنوان کشو

3. ماکروفر را در محدوده نصب کنید

این چیدمان راه حلی برای آشپزخانه هایی ارائه می دهد.  که برای فضا فشرده شده اند. نصب یک مایکروویو بیش از حد، نه تنها مایکروویو را با کابینت‌های بالایی یکپارچه می‌کند، بلکه دستگاه را با محدوده زیر گروه بندی می‌کند تا ظاهری ساده داشته باشد. اگرچه بسیاری از مایکروویوهای بیش از حد شامل نور و تهویه برای محدوده زیر هستند، تهویه به خوبی یک هود برد اختصاصی عمل نمی کند و برای محدوده های حرفه ای و اجاق گاز کافی نیست. ماکروفر در محدوده جای ماکروفر روی کابینت مکان مناسبی است.

طرفداری: مایکروویوهای بیش از حد باعث صرفه جویی در فضای کاری ارزشمند می شوند و جایگزین مناسبی برای هودهای برد در اکثر آشپزخانه های مسکونی هستند.

منفی: این واحدها معمولاً گران‌تر از مدل‌های میز هستند و ممکن است نیاز به نصب حرفه‌ای داشته باشند. دسترسی به مایکروویو در محدوده گرم یا اجاق گاز نیز نگرانی های ایمنی را افزایش می دهد.

مایکروویو را در محدوده نصب کنید

4. یک کیت تریم در اطراف ماکروفر اضافه کنید

مشابه کابینت‌های اطراف مایکروویو، این محلول با یک کیت تزئینی تکمیل می‌شود که شکاف‌ها را پر می‌کند تا ظاهری یکپارچه‌تر ایجاد کند. اکثر مایکروویوها را می توان با کیت تریم تولید کننده فر یا تامین کننده دیگری نصب کرد.

طرفداری: مایکروویو به طور کامل در کابینت یکپارچه شده است.   و ظاهری سفارشی ارائه می دهد.

منفی: کیت تریم هزینه را افزایش می دهد و نیاز به هزینه های اضافی نصب دارد.

جای ماکروفر روی کابینت

5. ماکروفر را پشت درب کابینت مخفی کنید

قرار دادن.  مایکروویو در داخل کابینت یا گاراژ لوازم خانگی، مایکروویو را پشت دری پنهان می‌کند که جای ماکروفر روی کابینت جای مناسبی برای نصب ماکروفر می باشد.  که وقتی از دستگاه استفاده نمی‌شود.  با بقیه کابینت ترکیب می‌شود. در آشپزخانه‌های کوچک، درب‌های تنبور به‌ویژه خوب عمل می‌کنند، زیرا برای دسترسی آسان به مایکروویو، درب بالا می‌رود و از مسیر خارج می‌شود.

حرفه ای: این راه حل مزیت فضای فرود فوری را بدون نیاز به قابل مشاهده نگه داشتن مایکروویو روی کانتر ارائه می دهد.

منفی: اضافه کردن درب با هزینه اضافی و الزامات نصب همراه است.

مایکروویو را پشت درب کابینت مخفی کنید

6. یک ماکروفر را با سایر وسایل ادغام کنید

داشتن وسایل آشپزی در یک مکان منطقی است، بنابراین مایکروویو را با اجاق دیواری یا وسایل دیگر گروه بندی کنید. انتخاب یک کیت تزئینی که با سایر وسایل مطابقت داشته باشد به مایکروویو کمک می کند تا با هم ترکیب شود.

طرفداری: از آنجایی که از دیوار برای لوازم خانگی استفاده می کنید، فضای اضافی روی میز هدر نمی رود.

منفی: این راه حل به وسایلی نیاز دارد که با مایکروویو شما مطابقت داشته باشند و بتوان آنها را به صورت جذاب و کاربردی با مایکروویو گروه بندی کرد.

مایکروویو را پشت درب کابینت مخفی کنید

7. ماکروفر را در دیوار فرو کنید

بسته به پلان طبقه آشپزخانه، ممکن است.  بتوانید مایکروویو را در فضای دزدیده شده از کمد، گاراژ یا فضای خالی قرار دهید. قبل از برش روی دیوار، از یک سازنده یا بازسازی کننده بخواهید ساختار دیوار را بررسی کند و در صورت لزوم آرماتور اضافه کند.

حرفه ای: مایکروویو با دیوار همسطح است تا ظاهری سفارشی داشته باشد که به فضای پیشخوان یا کابینت نیاز ندارد.

منفی: مقداری تخریب و ساخت و ساز مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید