بازار فتوحی

تولید سینک گرانیتی

تولید سینک گرانیتی

مزایا و معایب تولید سینک گرانیتی آشپزخانه چیست؟

قلب هر خانه ای آشپزخانه است و مرکز این فضا ؟ تولید سینک گرانیتی آشپزخانه. در مورد آن فکر کنید.  – جایی که سفر آشپزی شروع می شود.  و به پایان می رسد.  از یخ زدایی مواد غذایی از فریزر تا شستن.  ظروف و قابلمه های استفاده شده.

اما همه سینک ها یکسان ایجاد نمی شوند. وارد دنیای سینک های آشپزخانه کامپوزیت شوید.  که به یک مورد علاقه مدرن تبدیل شده اند. مانند هر گرایش رایج دیگری، حفاری عمیق‌تر و سنجش مزایای آن در برابر معایب ضروری است.

در فتوحی هدف ما کمک به مشتریان خود از هر راه ممکن است. همزمان با عرضه سری جدید سینک های آشپزخانه داخلی و زیر نصب شده ما، کارشناسان ما گرد هم آمده اند.  تا راهنمای کاملی برای یکی از محبوب ترین انواع سینک آشپزخانه – کامپوزیت گرانیتی ایجاد کنند. ما مزایا و معایب آن را ترسیم خواهیم کرد تا تمام اطلاعاتی را که برای خرید آگاهانه از سینک آشپزخانه جدید خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهیم.

سینک گرانیتی آشپزخانه چیست؟

سینک های آشپزخانه کامپوزیتی گرانیتی که به سینک های گرانیتی نیز معروف هستند.  از مخلوطی از مواد مختلف از جمله ذرات گرانیت کوارتز و رزین های اکریلیک که باعث تولید سینک گرانیتی می شود.  این مواد با هم ترکیب می‌شوند تا یک روکش فوق‌العاده سخت، صاف و با رنگ سریع ایجاد کنند که همچنین حاوی خواص ضد باکتریایی است.

سینک های گرانیتی خالص این روزها بسیار نادر هستند زیرا باید از یک توده گرانیت حکاکی شوند، که یک ماده طبیعی است و اغلب دارای لکه های ذاتی است که می تواند پس از سال ها سایش ظاهر شود. مزیت سینک های گرانیتی کامپوزیتی این است که ظاهری مانند گرانیت طبیعی بدون هیچ گونه جنبه منفی دارند.

تولید سینک گرانیتی

مزایای سینک کامپوزیت

1.به نظر می رسد شیک

فقط به آنها نگاه کنید. زیبایی در چشم بیننده است، اما خیلی ها نمی توانند استدلال کنند که زیبایی شناسی یک سینک کامپوزیت به طور چشمگیری براق نیست. ما معتقدیم که سینک‌های آشپزخانه کوکولوژی ما بسیار مدرن‌تر از سینک‌های ظاهر خسته‌ای هستند که برای دهه‌ها جزء اصلی خانه‌های بریتانیا بوده‌اند. زمان ارتقا فرا رسیده است.  و این کار با سینک کامپوزیت گرانیتی آسان‌تر است.  زیرا ترکیب مواد آن باعث می‌شود.  از نظر زیبایی با بقیه آشپزخانه و خانه شما سازگاری بیشتری داشته باشد.

2.تمیز کردن بدون زحمت

حفظ وضعیت بکر سینک گرانیتی کامپوزیت به همان آسانی و سریع است که از یک سینک استیل ضد زنگ انتظار دارید. سطح سینک کامپوزیت گرانیتی دارای خواص ضد باکتریایی است، بنابراین لکه ها اغلب به راحتی پاک می شوند. برای تمیز کردن سینک کامپوزیت گرانیتی، به سادگی از آب، کمی مایع شوینده و یک اسفنج یا پد اسکراب غیر ساینده استفاده کنید و هر چیزی را به راحتی پاک کنید. برای جلوگیری از باقی ماندن رگه های صابون، سینک ظرفشویی را کاملا با آب تمیز بشویید تا جایی که اثری باقی نماند.

3.ماندگاری

سینک های گرانیتی کامپوزیتی عمدتاً از مخلوطی از ذرات کوارتز گرانیت و رزین ساخته شده اند.  که هر دو فوق العاده سخت و بادوام هستند. به همین دلیل، هر ضربه ای که معمولاً باعث فرورفتگی، تراشه یا خراش در سینک معمولی می شود، در سینک کامپوزیت ظاهر نمی شود. اگر یک سینک ظرفشویی سرامیکی یا استیل ضد زنگ برای خانه خود داشته اید.  می دانید که پس از سال ها استفاده و فرسودگی چقدر فرسوده به نظر می رسد.  و از دیدن اینکه یک سینک کامپوزیت حتی سال ها بعد چقدر تازه و تمیز به نظر می رسد.  شگفت زده خواهید شد.

4.مقاومت در برابر حرارت

مانند تمام انواع سینک، سینک های گرانیتی کامپوزیت آشپزخانه در برابر حرارت مقاوم هستند. با این حال، وقتی صحبت از دماهای شدید.  مانند تابه داغ از روی اجاق گاز گرفته شده.  و مستقیماً در سینک قرار می‌گیرد.  مقاوم در برابر حرارت نیستند. رزین اکریلیک در مخلوط یک سینک کامپوزیت گرانیتی می تواند پیچ ​​خورده یا ذوب شود. برای جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی، توصیه می شود از خنک شدن تابه داغ اطمینان حاصل کنید یا ظرف را در سینک پر از آب سرد قرار دهید.

5.قیمت

ممکن است فکر کنید که برای تهیه سینک گرانیتی یک دست و یک پا هزینه دارد. دوباره فکر کن! سینک های کامپوزیت گرانیتی بسیار ارزان تر از گرانیت جامد هستند و بهترین بخش این است که هرگز نباید مزایای استفاده از گرانیت را در خانه خود قربانی کنید! اگر می‌خواهید دقیقاً ببینید که یک سینک کامپوزیت گرانیت تازه چقدر هزینه دارد، امروز نگاهی به مجموعه آنلاین فتوحی بیندازید.

تولید سینک گرانیتی

اطلاعات بیشتر

معایب سینک کامپوزیت

وزن

در مقایسه با سینک های سرامیکی یا فولادی ضد زنگ، سینک های کامپوزیتی گرانیتی به طور متوسط ​​سنگین تر هستند. با این حال، این تنها با افزایش کمی است، و نصب آنها به همان اندازه آسان است. علاوه بر این، هنگامی که سینک داخلی یا زیر پایه نصب شود، تفاوت وزنی را متوجه نخواهید شد.

مواد شیمیایی

سفید کننده ها و کلریدها که تقریباً در همه محلول ها و مواد شوینده وجود دارند، اگر برای مدت طولانی روی سینک شما باقی بمانند، می توانند آسیب رسان باشند. لطفا از تماس طولانی مدت با این مواد خودداری کنید زیرا می توانند به سطح سینک شما حمله کنند و باعث آسیب شوند. لطفاً اطمینان حاصل کنید.  که موادی مانند اینها بلافاصله پس از استفاده از سطح سینک کاملاً شسته و از طریق لوله کشی شسته می شوند. همیشه پس از آبکشی سینک را پاک کنید و هر هفته یک مایع پاک کننده سینک گرانیتی را روی سطح سینک بمالید، به یاد داشته باشید که سینک خود را کاملاً بشویید و خشک کنید.

نواحی آب سخت مستعد رسوبات آهکی هستند. می توان این رسوبات را با تمیز کردن.  کامل سینک پس از هر بار استفاده کاهش داد. می توان از محلول سفید کننده رقیق برای حذف رسوبات استفاده کرد.  لطفاً به یاد داشته باشید.  که سینک خود را پس از استفاده از این روش به طور کامل شستشو داده و خشک کنید.  محلول سفید کننده باقی مانده می تواند به طور غیر قابل تعویضی به سطح سینک شما آسیب برساند.

محدودیت های این نوع سینک را در هنگام استفاده از آنها در نظر داشته باشید. اما اجازه ندهید که دید شما را نسبت به سینک های گرانیتی به طور کلی خراب کند. وقتی به آن فواید خارق‌العاده نگاه می‌کنید، این چند معایب جزئی هستند. اگر می‌خواهید یکی را برای خود تهیه کنید.  امروز مجموعه عالی سینک‌های آشپزخانه گرانیتی گرانیتی فتوحی را مرور کنید.  و آن را رایگان در خانه خود تحویل بگیرید!

خرید سینک گرانیتی

دیدگاهتان را بنویسید