معرفی محصول

توضیح درب ضد سرقت

راهنمای خرید درب ضد سرقت

توضیح خرید درب ضد سرقت. ‌وقتی صحبت از امنیت خانه ویلایی یا آپارتمان می‌شود اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد. درب خانه می‌باشد. در این مقاله انواع درب ضد سرقت را برای شما خوانندگان محترم توضیح داده ایم.

ورقه آهنی

مهمترین تفاوتی که درب ضد سرقت با درب معمولی دارد. ورق آهنی در مرکز آن است. در واقع درب ضد سرقت بدون این ورق، با درب معمولی هیچ تفاوتی ندارد. و این ورق آهنی در بین در است که آن را به یک درب ضد سرقت تبدیل می‌کند.

راهنمای خرید درب ضد سرقت

 

روکش درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت همان لایه‌ای است که در ظاهر در دیده می‌شود. و انواع مختلفی مانند روکش PVC ، چوب راش،روکش  فلزی وروکش ترموود وجود دارد که در زیر این لایه ها یک لایه ورق MDF  وجود دارد. که در زیر ورق MDF  لایه‌ی اصلی که همان ورق آهنی است قرار دارد.

راهنمای خرید درب ضد سرقت

کفی چهارچوب درب ضد سرقت

قطر کفی درب ضد سرقت در سایزهای 14، 16 و 18 تولید می‌شود. و ضخامت این کفی ها حداقل باید یک میلی متر باشد. رنگ این چهارچوب ها از الکترواستاتیک است. و ضد خش می‌باشد.

لولای درب ضد سرقت

برای امنیت بیشتر، در درب‌های ضد سرقت لولای درب، پشت درب قرار دارند و در قسمت جلو قابل رویت نیستند اما نوعی از این قبیل درب ها وجود درد که از دو طرف قابل دیدن نیستند. و بهترین تعداد   لولا برای در حداقل وجود سه لولا می‌باشد.

قفل درب ضد سرقت

می‌توان گفت قفل درب، یکی از مهمترین قسمت‌های درب است. که در حال حاضر دو مدل از آن وجود دارد. قفل کاله که محصول کشور ترکیه می‌باشد و قفل نفیس که محصول کشور خودمان ایران می‌باشد.

البته قفل‌های دیگری نیز در بازار وجود دارد که به صورت سفارشی می‌توان از آن‌ها نیز استفاد کرد مانند قفل دیجیتال که انواع مختلفی نیز دارند.

برای دیدن موجودی‌های درب ضد سرقت اینجا را کلیک کنید.

و برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس برقرار کنید:

02634115

بعضی از درب‌های ضد سرقت دارای دو عدد قفل هستند که قفل بالایی به عنوان قفل شب شناخته می‌شود و قفلی که در پایین آن قرار دارد قفل اصلی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید