معرفی محصول

تفاوت اجاق گازهای توکار با اجاق گاز ایستاده

تفاوت اجاق گازهای توکار با اجاق گاز ایستاده

آشپزخانه قلب هر خانه ای است. تفاوت اجاق گاز توکار با اجاق گاز ایستاده که اجاق گاز وسیله ای حیاتی است. که آشپزخانه شما را حفظ می کند. اجاق گاز مناسب به عملکرد آشپزخانه شما و همچنین پختن برخی از ظروف خوش طعم کمک می کند.  اگر در حال برنامه ریزی یک آشپزخانه جدید یا بازسازی آشپزخانه قدیمی خود هستید، با دو گزینه برای اجاق گاز مواجه خواهید شد: اجاق گازهای ایستاده و اجاق گاز توکار. گزینه های متنوعی در هر دو دسته موجود است. کارایی و سهولت استفاده از هر اجاق گاز بستگی به مدل انتخابی شما دارد.

تفاوت اجاق گاز

اجاق گازهای مستقل اغلب گزینه ای آسان برای پخت و پز هستند زیرا قابل حمل هستند. اما آنها با عملکردهای محدود عرضه می شوند. از طرف دیگر، اجاق‌های اجاق گاز مدرن با ویژگی‌های بسیاری همراه هستند و در بین خانه‌داران در هر سنی بسیار محبوب شده‌اند. این مقاله به شما کمک می کند تا تفاوت اجاق گاز توکار و اجاق گاز ایستاده  را درک کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید:

ظاهر براق داخلی:

طراحی اجاق گاز توکار به گونه ای است که با تراز شدن در همان ارتفاع میز آشپزخانه شما ظاهری یکپارچه به شما می دهد. لوله های اتصال گاز و سیم های برق به روشی هوشمندانه پنهان شده اند.  تا ظاهری مدرن به آشپزخانه شما ببخشند.

مشعل های یک اجاق توکار که بر روی سطح صافی از اجاق گاز ساخته شده.  از فولاد ضد زنگ و شیشه یا مواد سرامیکی ثابت می شوند. جدیدترین مشعل های روی صفحه اجاق گاز اکنون با چدن با روکش لعابی عرضه می شوند.

اجاق گازها ظاهر زیبایی شناختی هر آشپزخانه ای را ارتقا می دهند. آنها می توانند به راحتی در جایی که فضا محدود است جا بیفتند و بنابراین گزینه مناسبی برای آشپزخانه های جمع و جور هستند. طرح صفحه اجاق گاز خود را از قبل انتخاب کنید. بسته به مدلی که انتخاب می کنید، می توانید پیشخوان خود را طراحی کنید. همچنین اطمینان از اینکه مکانی که برای صفحه اجاق گاز خود انتخاب می کنید باید در دسترس گاز باشد ضروری است. علاوه بر این، قبل از شروع نصب کابینت آشپزخانه، میز باید برش، طراحی و تکمیل شود.

تفاوت اجاق گاز

راحتی در استفاده:

طراحی اجاق های توکار به گونه ای است که آشپزی روزمره شما را قابل کنترل تر می کند. اگر شما یا هر خانواده ای که نیاز به پخت و پز غذاهای مختلف دارید، به راحتی می توانید از رویه های اجاق گاز بهره مند شوید. بر خلاف اجاق‌های گازی مستقل، صفحه‌های اجاق‌ها در ارتفاعی هم‌تراز با سطح میز قرار دارند و بنابراین، می‌توانید قابلمه‌ها یا ماهیتابه‌های بزرگ پر از مواد غذایی را از مشعل‌ها به طور مستقیم به بالای پایه/پایه قابلمه‌ها منتقل کنید.

تمیزی  صفحه اجاق گاز توکار نیز آسان است زیرا به یک پارچه مرطوب نیاز دارید.  تا لکه‌های ریخته شده را از سطح اجاق گاز پاک کنید. مدل های بالاتر دارای واشرهای لاستیکی هستند. که در اطراف دستگیره ها نصب شده اند. که از نشت آب در حین تمیز کردن جلوگیری می کند.

اندازه:

اجاق گازها نیز در اندازه هایی مانند سه، چهار، پنج شعله عرضه می شوند. برخی از مدل های سطح بالا حتی شش مشعل را ارائه می دهند که جز تفاوت اجاق گاز ها است. بسته به سبک آشپزی و نیازهای خانوار خود، می توانید. بر اساس آن یکی را انتخاب کنید. اگر عاشق غذای سرخ شده هستید.  یک اجاق گاز 5 شعله باید کاملاً نیازهای شما را برآورده کند. یک اجاق گاز پنج شعله دارای چهار شعله در هر گوشه و یک شعله بزرگ درست در وسط خواهد بود. این مشعل میانی به زمین متصل است و به همین دلیل به راحتی می تواند تابه ها یا واک های بزرگ را پشتیبانی کند. به دلیل پشتیبانی دقیقی که مشعل ارائه می‌کند. احتمال ریختن غذا در حالی که آن را در تابه هم می‌زنید و در آشپزخانه به هم می‌ریزد، کمتر است.

یک اجاق گاز 5 یا 6 شعله نیز این امکان را برای یک خانواده پرجمعیت فراهم می کند تا چندین غذا را همزمان بپزد. اگر یک صفحه اجاق گاز شش شعله تهیه می کنید، دیگر لازم نیست نگران شام های بزرگ خانوادگی باشید.

تفاوت اجاق گاز

گزینه های کنترل حرارت:

اجاق های توکار در دو نوع گازی و برقی عرضه می شوند. آرایه الکترونیکی برای روشن کردن مشعل نیازی به استفاده از آن فندک ناهموار ندارد. با چرخاندن یک دستگیره، مشعل با استفاده از ویژگی جرقه زنی پالس مشتعل می شود.

اجاق گازهای معمولی گزینه های محدودی برای کنترل گرمای مورد نیاز برای دستور پخت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند. جدیدترین اجاق گازهای داخلی دارای مشعل های چند شعله هستند که به شما این امکان را می دهد تا حلقه داخلی و خارجی مشعل را به صورت جداگانه کنترل کنید و گرما را با دمای دقیق مورد نیاز تنظیم کنید. حلقه شعله دوگانه نه تنها غذای شما را به طور کامل می پزد، بلکه می تواند به شما امکان دهد غذا را با سرعت بیشتری بپزید زیرا می توانید بر گرما نظارت و کنترل کنید.

ویژگی های ایمنی:

اجاق گازهای معمولی از نظر ایمنی ویژگی های محدودی دارند. مهندسی اجاق های توکار به گونه ای است که ایمنی را در اولویت آنها قرار می دهد. یکی از ویژگی های ایمنی که باید به آن اشاره کرد، ویژگی شکست شعله است. در صورت خاموش شدن تصادفی شعله، ویژگی ایمنی به طور خودکار فعال می شود و منبع گاز را فورا قطع می کند. صرفه جویی در زندگی و گاز یک ویژگی مطمئن است که می توانید از جدیدترین اجاق گازهای داخلی پیشرفته انتظار داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز صفحه اجاق گاز سطح بالا این است که به شما امکان می دهد با استفاده از عملکرد تایمر آشپزی کنید. اگر یک آشپز بزرگ هستید، پس این ویژگی برای شما است. این می تواند به شما کمک کند. تا غذای خود را از پختن زیاد یا کم پخته و همچنین مدیریت چیزهای دیگر حفظ کنید. عملکرد تایمر شما می تواند تا غذای خود را به طور دقیق بپزد. و همزمان کارهای مهم دیگری مانند پخت و پز در مایکروویو یا فر را مدیریت کنید.

امیدواریم این تصویر روشنی از تفاوت اجاق گازهای توکار با اجاق گازایستاده به شما بدهد. و اکنون بتوانید انتخابی آماده و قاطع داشته باشید. انتخاب یک مدل از مدل دیگر به بودجه و نیازهای خانواده شما بستگی دارد. در هر صورت، اگر دوست دارید هر یک از این دو سبک را با جزئیات بشناسید، می توانید از فروشگاه های خرده فروشی ما در نزدیکی خود دیدن کنید. علاوه بر این، شما همیشه می توانید با ما تماس بگیرید، و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

برای خرید اجاق گار توکار کلیک کنید.(( اجاق گاز توکار ))

دیدگاهتان را بنویسید