صنعت ساختمان

ترندهای طراحی داخلی 2024

ترندهای طراحی داخلی 2024

این ترندهای طراحی داخلی 2024 نحوه استفاده شما از رنگ ها، بافت ها، لوازم جانبی و حالات را تغییر می دهد. تا نحوه لباس پوشیدن فضای شما را شکل دهد. برای نمونه های بیشتر کلیک کنید (( نمونه طراحی داخلی ))

گرایش های طراحی داخلی برای سال 2024 همه در مورد استفاده از رنگ ها، بافت ها و مواد به روشی تازه، جدید و نوآورانه است.

لی بروم، طراح مشهور، می‌گوید: «نحوه تمایل مردم به تزئین اخیراً تغییر کرده است. برای شروع، همه ما میل به دیدگاه بهتری داریم، و بخشی از دستیابی به آن این است که مغزتان را برای تفکر مثبت تر آماده کنید، که می توانید با احاطه کردن خود با چیزهایی که به شما احساس خوشبختی می کند، انجام دهید. کابینت‌های کوکتل که حرکت می‌کنند و می‌چرخند، مبلمانی که برای نشستن در کنار هم و خوش‌حال بودن طراحی شده‌اند… هر چیزی که کمی بازیگوش، پر زرق و برق و دراماتیک باشد در آن وجود دارد.

این میل فیلتر شده و به طرق مختلف تفسیر می شود. در اینجا روندهای ترندهای طراحی داخلی 2024 وجود دارد که فکر می کنیم در سال 2024 و پس از آن بزرگترین خواهد بود.

6 ترند طراحی داخلی برای سال 2024

تارا برنرد، طراح داخلی معتقد است که یک حرکت کلی به سمت پیچیدگی وجود دارد، اما این رویکردی آرام‌تر از قبل در مورد پیچیدگی است. این سبک کمی از طراحی اسکاندیناوی و کمی ماکسیمالیسم را در بر می گیرد. «در حالی که این احساس تجمل بسیار مهم است، آیا همه ما اکنون چیزی نمی‌خواهیم که قابل دسترسی باشد؟»می گوید تارا. اینکه بتوانید با پای برهنه راه بروید و در مورد آن احساس نگرانی نکنید؟

من متوجه شدم که مردم هنوز می‌خواهند فضاهایشان عالی باشد، اما در حالی که ممکن است صدا را در اتاق نشیمن با طراحی شگفت‌انگیز واقعی افزایش دهیم، سپس یک اتاق رسانه‌ای شیک ایجاد می‌کنیم که در آن مواد و بافت‌ها کمتر رسمی و تندتر باشند. ، راحت تر این منعکس کننده اتفاقی است که به طور کلی در حال رخ دادن است، زیرا مردم متوجه می شوند که می توانند بدون کراوات به همان اندازه باهوش باشند و زنان عمدتاً پاشنه های خود را با مربیان تعویض کرده اند.

دریابید که چه خبرهای مهمی در مورد ترندهای طراحی داخلی 2024 خواهد بود و به چه مواد، بافت ها و رنگ هایی باید نگاه کنید.

1. آویزهای مجسمه ای بلند

ترندهای طراحی داخلی 2024

وقتی صحبت از نورپردازی ناهار خوری، اتاق خواب یا اتاق نشیمن می شود، فرم ها از شکل های مستطیلی الهام می گیرند و درخشش های هدفمند و وسوسه انگیزی را ایجاد می کنند. چرا این شکل و چرا الان؟ به این دلیل است که آنها بازیگوش و جلا هستند، و یک بیانیه قابل توجه با شبح خمیده ایجاد می کنند.

آنها همچنین نور را قیف می‌کنند و درخشش ایده‌آلی را برای نحوه زندگی ما در حال حاضر ایجاد می‌کنند – گرم و متملق و اجتماعی. نینا ماگون طراح داخلی می گوید: «روند مورد علاقه من استفاده از قطعات نورپردازی است که می توانند هم به عنوان عناصر کاربردی و هم به عنوان عناصر تزئینی استفاده شوند. روند نورپردازی به طور کلی به این معنی است که دوران نورهای بزرگ به پایان رسیده است و لامپ های دیواری و زمینی در حال حاضر مهم ترین هستند. اما روش هدفمندی که این شکل نور ایجاد می کند به این معنی است که اگر باید یک نور مرکزی بزرگ داشته باشید، باید به شکل لوله باشد.

2. سرامیک با روکش طلا

ترندهای طراحی داخلی 2024

طراحان و سازندگان پالت های مینیمالیستی را کمی با یک اشاره به لمس Midas گرم می کنند. یک لیمو کوب کارآمد، اما آن را هنری کنید؟ ما راه درازی را از نماد فیلیپ استارک جوسی سالیف طی کرده‌ایم تا به این محصول زیبا و بی‌نقص سرامیک نقاشی شده با دست برسیم.

این رویکردی است که جو دیویس و پینتو نیز از آن استفاده می‌کنند و کاملاً در فضای مینیمالیسم در طراحی داخلی قرار می‌گیرد که همه ما در حال حاضر بسیار آرزوی آن را داریم. هلن پینو از استودیو هجو می گوید: «زندگی مینیمالیسم تنها داشتن خانه ای تمیز نیست، بلکه به خاطر جشن گرفتن طبیعت و اصالت است. بنابراین ما از ترکیب اشیاء و اثاثیه دست ساز، قدیمی و خانگی نمی ترسیم، بلکه همیشه در یک پالت آرام و خنثی هستیم. فقط یک لمس از ارتفاع به هر روز، اما نه به اندازه ای که باعث ایجاد نویز بصری شود

3. تغییرات در طلا

ترندهای طراحی داخلی 2024

این رنگ دلپذیر گرم و کتان که مانند غروب آفتاب می درخشد، فضای داخلی را با لمسی از لوکس خالص جلوه می دهد. Bethan Grey از آن در مبلمان استفاده کرده است، Arflex آن را روی صندلی ها و بسیاری از طراحان از آن بر روی کاغذ دیواری، کاشی و غیره استفاده می کنند. به علاوه، بسیاری از رنگ‌ها با طلایی ست می‌شوند، به این معنی که از این رنگ می‌توان برای لایه‌بندی استفاده کرد تا فضای داخلی گرم و قابل زندگی باشد.

Candace Shure، بنیانگذار استودیوی طراحی Shure، می گوید: ما در حال حاضر عاشق نسخه های ظریف تری از روکش های طلایی مانند برنج تیره یا برنزهای روشن هستیم که تمایل به پویایی بیشتری دارند. اما تا زمانی که رنگ‌های طلایی یا فلزی در خانه با ایجاد تعادل و گرما فضایی را که در آن قرار دارند تحسین می‌کنند، متعلق به آن‌ها هستند و همچنان احساسی بی‌زمان دارند.

شانون می‌گوید: «ما در 10 سال گذشته برنج‌های زیادی دیده‌ایم. به نظر می رسد که مردم بیشتر به سمت رنگ های نقره ای گرایش پیدا کرده اند. ضد زنگ و کروم در حال بازگشت هستند و ما برای آن اینجا هستیم. ترکیب ضدزنگ با سنگ مرمر یا تراورتن یک رویکرد مینیمالیستی است که احساس لوکسی دارد.

4. لامپ های سفید

ترندهای طراحی داخلی 2024

این روند نورپردازی جدید تماماً در مورد حذف کامل رنگ و تأکید بر شکل است. Chelsea Reale از استودیوی طراحی Sissy + Marley می گوید: «ما عاشق فضاهای تک رنگ هستیم. “به خصوص در تنظیمات کوچکتر زیرا به چشمان شما این فرصت را می دهد که بدون وقفه در فضا جریان پیدا کنند.”

این نوع لامپ ها بدون شک فقط لامپ نیستند، بلکه یک قطعه مجسمه نیز هستند. اینها کوچکترین ابعاد و شکل را به اتاق اضافه می کنند و اطمینان حاصل می کنند که نور همیشه به خوبی فیلتر و یکنواخت باشد.

5. اجسام آلومینیومی

این فلز که به راحتی بازیافت ، از قوطی‌های نوشیدنی به برخی از جذاب‌ترین طرح‌های اطراف ارتقا و تا بخشی از یک حرکت بزرگ‌تر برای طراحان برای ارزیابی مجدد وسایل پایدارتر. تام دیکسون که از آن برای صندلی های سبک وزن استفاده و می گوید: “زمخت و صاف، براق و مات، سیاه و سفید – ما می خواهیم از مواد زیادی استفاده کنیم تا از یکنواختی زیاد جلوگیری کنیم.” ام دی اف ایتالیا یک نیمکت از آن و طراحان نیویورکی Workstead با استفاده از آلومینیوم در مجموعه نورپردازی ساخته اند.

فرم های مینیمال براق که از طراحی آویز و دیوارکوب تشکیل و زیبایی مواد را در خلوص آن به نمایش که پس زمینه ای عالی برای بازتاب نور ایجاد می کند. تضاد بین شبح‌های مخروطی نرم و لبه‌های خود آلومینیوم موم‌شده به طرز شگفت‌انگیزی به سبک طراحی داخلی صنعتی کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید