دکوراسیون

تاثیر رنگ سبز و رنگ‌های خنثی در دکوراسیون

در عصر حاضر مردم به دنبال آسایش، شادی و نشاط بیشتری در زندگی خود هستند. اگر فضای داخلی خانه منعکس کننده سبک شخصی مورد علاقه افراد خانواده باشد، خانه احساس شادی و انرژی را در ما ایجاد می‌کند. ترکیب رنگ‌هایی مانند رنگ‌های آبی رویایی و بنفش، فضایی آرام را به خانه می‌دهند. رنگ‌ زرد روشن، همراه با صورتی حس  شادی و سرزندگی را در فضای داخلی خانه ایجاد می کند. بنفش کم رنگ نیز با درخشش و فضای داخلی جذاب، ظاهری زیبا می بخشد. این رنگ‌ها به جنسیت خاصی اختصاص ندارند و احساس مختلفی را در ساعات‌های مختلف روز ایجاد می‌کنند. رنگ هایی مانند رنگ سبز که آرامش بخش در شب و دعوت کننده در طول روز می باشد.

 

ترکیب های رنگی مانند زرد، نارنجی، بنفش کم رنگ و صورتی که چندان مورد توجه قرار نمی گرفت، اکنون به شیوه ای بسیار جذاب رشد کرده است. حتی اگر رنگ‌های ذکر شده در تناژهای دیگر خود استفاده شود و روی چهار دیوار نقاشی شود  به رنگ‌هایی قابل پسند در می‌آیند. بسیاری از مردم در دو سال گذشته برای تجربه یک تابستان مناسب تلاش زیادی کرده اند. به دلیل اینکه  آنها به تعطیلات تابستانی نرفته و در خانه ماندند. بنابراین، به  رنگ های غنی تر از ترکیب رنگ های گرم برای تزریق حس مثبت و گرما به خانه های خود نیاز دارند.

رنگ سبز از رنگ طبیعت الهام گرفته شده است. این رنگ احساس اطمینان، استراحت و امنیت را در افراد خانواده ایجاد می‌کند، که این احساس با توجه به عصر حاضر و استرس‌های مربوط به آن ضروری است. برخی از مطالعات روانشناسی بیان کرده اند که رنگ سبز ذهن را آزاد و راحت می کند، و فضایی آرام را ایجاد می کند. این رنگ را می توان به بهترین نحو با مبلمان چوب صندل یا راونسارا ترکیب کرد.

رنگ سبز در دکوراسیون

خنثی ها | بهترین ترکیب رنگ

بیشترین ترکیب رنگ‌های خنثی شامل خاکستری و کرم است. رنگ های خنثی‌ها برای اتصال دادن فضاهایی با حس صمیمیت  بسیار مناسب هستند. آن‌ها را می توان در تمام قسمت‌های خانه استفاده کرد؛ به دلیل اینکه به بازتاب نور طبیعی و بزرگ نشان دادن فضا  کمک می کنند. آنها نماد گرما و پیچیدگی هستند. رنگ ها به عنوان یک بوم مکمل برای پارچه های مختلف، دیوارپوش ها و اثاثیه از همه ژانرها عمل می کنند. این رنگ ها به دلیل رنگ و تناژ روشن، سطح استرس را کاهش می دهند. سایه‌های آبی، سبز و شنی ترکیب‌هایی هستند که مطمئناً حس آرامش و آسایش  را در شما ایجاد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید