صنعت ساختمان

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی زمانی اتفاق می افتد که وارد فضا می شوید و ناگهان حال و هوای شما تغییر می کند؟ این قدرت رنگ‌هاست که بر ذهن شما تأثیر می‌گذارد و روحیه شما را تغییر می‌دهد. رنگ ها نقش مهمی در تغییر خلق و خو و واکنش های ما دارند.

شما باید رنگی را برای کاشی های کف خود با توجه به روند و همچنین متناسب با فضای شما انتخاب کنید که روزانه روی آن راه می روید. قبل از انتخاب هر رنگی برای کف خود باید به اندازه مساحت آن دقت کنید و بهترین رنگ را با ترکیب آنها انتخاب کنید.

اول، بیایید نگاهی به روانشناسی رنگ بیندازیم تا کاشی را برای کاربرد خود انتخاب کنیم زیرا رنگ ها مهمترین نقش را در زندگی روزمره ما دارند.

برای کاشی های کف چینی، قبل از انتخاب هر رنگی، باید تصمیم بگیرید که چه نوع محیطی را می خواهید در آن منطقه خاص ایجاد کنید. زیرا از نظر علمی ثابت شده است که رنگ ها شخصیت و حالات شما را نشان می دهند حتی اگر احساس و رفتار شما نشان داده شود.

نمودار روانشناسی رنگ

نمودار روانشناسی رنگ

پیشنهاد می شود بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی را انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت شما باشد و از تماشای روزانه آن لذت ببرید. رنگ‌ها بر حسب ویژگی‌های خود بر ذهن انسان تأثیر می‌گذارند، بنابراین بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی شامل رنگ‌های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی احساس گرمی می‌دهند و رنگ‌های سرد مانند بنفش، آبی و سبز احساس خنکی و آرامش می‌دهند.

بیایید نگاهی به 5 رنگ کاشی کف چینی بیندازیم که در سال 2022 پررونق هستند.

5 رنگ پرطرفدار برای کاشی های کف

در اینجا 5 رنگ مرسوم وجود دارد که منطقه شما را بر اساس تخصص آنها جذاب تر می کند. رنگ دقیق و ترکیب آنها را برای کاشی های کف انتخاب کنید.

کاشی های کف خاکستری

آیا به دنبال رنگ بین سفید و مشکی برای کفپوش خود هستید؟ خاکستری رنگ میانی بین سفید و سیاه است. خاکستری بی طرفی شما را نشان می دهد و نشان می دهد و هر دو حالت فضای شما را متعادل می کند. امروزه رنگ خاکستری محبوب ترین رنگ برای کفپوش شده است و انتخابی ایده آل برای عصر مدرن است.

برای ایجاد سبک زندگی امروزی، کاشی های چینی خاکستری رنگ ساده و پایداری را برای کفپوش شما ایجاد می کند. ترکیب خاکستری و سفید روشن شما را آرام و پرانرژی می کند.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

کاشی های کف سفید

رنگ سفید نشان دهنده خلوص، مثبت بودن و برتری است. این رنگ حس آرامش و شکوه را ایجاد می کند. رنگ سفید همیشه سبز است و از مد نمی افتد. غیرممکن است که رنگی را پیدا کنید که بتواند مانند کاشی های چینی کف سفید جرقه ای برای یک کف ایجاد کند.

استفاده از کاشی‌های سفید کف در حمام، اتاق نشیمن و سایر قسمت‌های کوچک باعث می‌شود که به نظر آرامش‌بخش و وسیع‌تر به نظر برسد. ترکیب کاشی های سفید رنگ با مشکی و خاکستری سطح شما را زیبا و راحت می کند.

بهترین رنگ سرامیک کف پذیرایی

کاشی های کف سیاه

رنگ سیاه کاشی نشان دهنده تجمل و ظرافت است. اکثر مردم فکر می کنند کاشی های چینی سیاه یا هر رنگ تیره ای فضا یا سطح را تیره می کند، اما واقعیت این است که اگر کاشی تیره بازتابنده باشد، سطح روشن تر به نظر می رسد.

جوان امروزی عاشق این رنگ خوش خلق و شیک شده است حتی مشکی رنگ ایده آل برای مناطق صنعتی است. همانطور که می دانیم مشکی رنگی است که با هر رنگی ست می شود و ظاهری شیک به سطح شما می بخشد. این رنگ بیشتر در حمام و سایر قسمت ها استفاده می شود.

کاشی های کف آبی

رنگ آبی معنوی است زیرا با الوهیت به عنوان منبع لذت نشان داده می شود و نشان دهنده ثبات، آرامش، آرامش و ظاهری ساحلی است. از نظر علمی ثابت شده است که کاشی های رنگ آبی ضربان قلب شما را حفظ می کنند. کاشی های کف چینی آبی به تمرکز با بهره وری و آرامش بعد از یک روز کاری کامل کمک می کند.

این رنگ زیبا در دنیای طراحی داخلی سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. ترکیبی از رنگ قهوه ای و مایل به سفید با کاشی های کف چینی آبی، فضایی با طراوت به منطقه شما می دهد. استفاده از کاشی رنگ آبی در حمام، اتاق نشیمن و سایر قسمت ها مناسب است.

کاشی های کف قهوه ای

قهوه ای رنگی است که هنگام پوشیدن تاج به دلیل نگرش زمینی، بی طرفی و ظرافت آن احساس می شود و همچنین حس فشردگی و شایستگی دارد. قهوه ای رنگ چوب است که جلوه طبیعی نیز می دهد.

رنگ قهوه ای از دوران باستان ترند است و همچنین ظاهری سنتی و مدرن به منطقه شما مانند اتاق نشیمن، ایوان، آشپزخانه و غیره می دهد. آبی و قهوه ای برای ایجاد آرامش، مدرن و راحت در منطقه شما عالی هستند.

در اینجا 5 رنگ برتر روند در سال 2022 وجود دارد. کاشی های کف را با توجه به ترجیح رنگ های خود انتخاب کنید و با روندها به روز شوید. سرامیک با توجه به رنگ ، اندازه و سبک ، کاشی های چینی کف را انتخاب می کند. برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید