دکوراسیون

بهترین دیزاین آشپزخانه مدرن

مدرن

دیزاین آشپزخانه

آشپزخانه مدرن ، شیک وکاربردی برای استفاده روزانه ساخته شده اند. در حالی که طراحی «مدرن» زمانی از اوایل تا اواسط قرن بیستم اشاره داشت که خطوط تمیز، دکور مینیمال و فضاهای کاربردی را در اولویت قرار می داد، اکنون برای توصیف فضای داخلی از آن استفاده می شود.

امروزه اصطلاح « آشپزخانه مدرن » به طور کلی به فضایی به روز و کاربردی اشاره دارد. یک آشپزخانه مدرن اغلب شامل عناصری مانند جزایر آشپزخانه با صندلی برای وعده های غذایی معمولی است. کابینت های زیبا ، روشنایی ، کاشی های چشمگیر ، رنگ های خنثی یا پر رنگ و لوازم جدید و کم مصرف مانند اجاق گازها است.

آشپزخانه‌های مدرن به‌جای توصیف یک سبک منحصر به فرد، می‌توانند به سمت سبک‌های جدید روایج یابد یا با سبک‌های دیگری مانند خانه‌های قدیمی ، ویلایی ، روستایی ، صنعتی و طراحی بوهو ترکیب شوند که با شیوه زندگی مردم امروزی سازگار شده است.

از آشپزخانه‌های آپارتمانی کوچک گرفته تا بزرگ، این آشپزخانه‌های مدرن را که الهام‌بخش تغییرات شما هستند، بررسی کنید.

به روز رسانی های مقرون به صرفه برای مدرن جلوه دادن آشپزخانه

با رنگ آمیزی دیوارها به رنگ جدید، می توانید آشپزخانه خود را با بودجه ای مدرن مدرن کنید. اگر مستاجر هستید،از کاغذدیواری جداشدنی استفاده کنید. کابینت آشپزخانه را به روز کنید تا کابینت های قدیمی را بدون تعویض آن ها تغییر دهید. کفپوش خود را با فرش های رنگارنگ طرح دار شیک کنید. برای ارتقای فوری، یک چراغ روشنایی قدیمی را با یک چراغ دیواری یا آویز مدرن جایگزین کنید.تاخچه های را به دیوار اضافه کنید و آن را با وسایل ضروری روزمره یا ترکیبی از اشیا و گیاهان تزئین کنید.

1.تمام سفید

تمام سفید آشپزخانه را مدرن و تازه می کند. این آشپزخانه مدرن کوچک دارای کابینت های لاکی براق با طراحی صاف است که باید پشت سر هم ترکیب می شود. نور طبیعی موجود آشپزخانه کوچک باعث می شود آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد.

آشپزخانه مدرن

2.ترکیب سبک های محبوب

ترکیب سبک کلاسیک و مدرن که باعث ایجاد احساسی جاودانه می شود. طراحی داخلی این آشپزخانه کاملا سفید را با ترکیبی از کابینت‌های سنتی، چهارپایه‌های چوبی رنگ‌شده ، چراغ‌های آویز مدرن و ظاهری تمیز و مدرن با حسی گرم تزئین کرده است.

دیزاین آشپزخانه مدرن

3.آشپزخانه مدرن به رنگ آبی

از پالت آبی و سفید در این آشپزخانه مدرن استفاده شده. صندلی های چوبی سبک و هود نیم‌دایره‌ای به فضا زیبایی خاصی می بخشد.

مدرن

4.سبک بوهو

با نورپردازی آویز ، حسی مدرن به سبک بوهو را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. یک طراح مدرن مدیترانه‌ای که گرما و راحتی را به این آشپزخانه مدرن که با روکش چوب و رنگ سفید تزئین شده است. به آشپزخانه خود اضافه کنید.

آشپزخانه سبک بوهو

5.طرح مفهومی

آشپزخانه های مدرن اغلب از یک طرح مفهومی استفاده می کنند.  که به اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن یا فضاهای ، یک میز ناهار خوری درست خارج از این آشپزخانه طراحی شده است.

طرح مفهومی

6.مدرن و اواسط قرن

اگر در یک خانه با طراحی مدرن و اواسط قرن زندگی می کنید، آشپزخانه خود را به گونه ای مدرن کنید که به معماری اصلی احترام بگذارید و در عین حال آن را برای سبک زندگی فعلی به روز کنید. یک پالت تمام مشکی، لوازم نقره ای و یک جزیره با شیرآب  براق را انتخاب کرد تا به این فضا حسی به روز بدهد.

آشپزخانه مشکی

7.کاشی به طرح سفال

سفال های خاکی کرم می توانند به آشپزخانه مدرن گرما اضافه کنند. دیزاین کاشی‌های به طرح سفالی به صورت عمودی را در جزیره آشپزخانه با کابینت‌های پایه مرجانی و دریچه هود صدفی در این آشپزخانه مدرن جفت کرد.

آشپزخانه مدرن کرم

8.یک بک اسپلش فول وال انجام دهید

کاشی های دست ساز کیفیت بالایی را به آشپزخانه های شما می بخشند. این آشپزخانه با کاشی های براق کم رنگ پوشانده.  و آن را با میز آشپزخانه جزیره مرمر سبز و کفپوش هندسی که در تضاد ، قرار داده است.

دیزاین شیک

9.خطوط صاف

خطوط تمیز و صاف را برای ظاهری مدرن در نظر بگیرید. این آشپزخانه سیاه و سفید با خطوط تمیز، کابینت های صاف جلوه ی شیک، جزیره ای با شیرآب ، و کابینت های دو رنگ که تا سقف کشیده می شود.  حس مینیمالیستی دارد.

آشپزخانه سفد مشکی

10.اضافه کردن روشنایی

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد حس مدرن در آشپزخانه، اضافه کردن نورپردازی یکپارچه است.  داخل این کابینت توکار را با نورپردازی گرم روشن شده است.  که با باز بودن درها آن را به یک ویژگی تبدیل می کند.

چرا در آشپزخانه

11.از کابینت های بالایی صرف نظر کنید

کابینت بالای آشپزخانه را با قفسه ها تعویض کنید تا حسی مدرن ایجاد و با یک پالت خنثی از رنگ های سیاه، سفید و چوب به این آشپزخانه ظاهری مدرن مینیمالیستی بدهید.

از کابینت های بالایی صرف نظر کنید

12. رنگ قرمز

یک فضای کاملا سفید را با رنگ قرمز مدرن کنید.  طراح داخلی، یک چراغ کف بزرگ و صندلی های را انتخاب کرده که شما می توانید با لوازم جانبی مانند حوله و ظروف پخت و پز با بودجه کم، ظاهری مشابه داشته باشید.

آشپزخانه با تم قرمز

13.رنگ های چوب را مخلوط کنید

رنگ های چوبی را با هم مخلوط کنید تا به آشپزخانه شما حس مدرن ارگانیک بدهد. شیشه‌ای به سبک صنعتی و پنجره داخلی فلزی روی سینک آشپزخانه و ترکیبی از کابینت‌های چوب راش بژ و مشکی سوخته با حس مینیمال، حسی مدرن دارد.

دیزاین با رنگ های چوب

14.ترکیب ارگانیک مدرن

با گیاهان طبیعی و کاشی طرح چوب ، حسی ارگانیک مدرن ایجاد کنید. پوشش های چوبی تخت، پوشش های سیاه و سفید، و درخت زیتون عظیمی را که سقف را در آغوش گرفته.  و فضا را زنده می کند، ترکیب کنید.

ترکیب ارگانیک مدرن

15.قفسه بسیار طولانی

یک قفسه بسیار طولانی نصب کنید که طول آن را پشت سرتان بگذارد تا حسی صیقلی و فضای نمایش  ایجاد کند. طراحی داخلی یک قفسه نمایشگر ، که در طول فضای پشتی آشپزخانه بازسازی شده.  و ایجاد حسی مدرن دارد.

قفسه بسیار طولانی

16.آشپزخانه تمام مشکی

در حالی که دوران آشپزخانه تمام سفید دقیقاً به پایان نرسیده است.  آشپزخانه های تمام مشکیپا به عرصه گذاشته است.  این آشپزخانه دارای طراحی براق مشکی ، با کابینت‌های چوبی مشکی  همسان است که دارای خطوط روی چوب به رنگ مشکی قابل مشاهده برای بافت بیشتر است.

آشپزخانه تمام مشکی

17.آشپزخانه آرامش بخش

یک پالت رنگی بژ از چوب، چرم و سنگ که با رنگ طلایی ملایم و خطوط تمیز ترکیب شده.  به این آشپزخانه از طراحی داخلی حس مدرن آرامش بخش و پیچیده‌ای می‌دهد.

آشپزخانه بژ

18.سبک خاص

این آشپزخانه بزرگ و مطبوع ، دارای حسی آرام ، مینیمال که زندگی مدرن را به نمایش می گذارد.  رنگ‌های چوب روشن، و جنس چرمی، کف‌پوش‌های بتنی صیقلی، نورپردازی جدید، و پنجره‌هایی با نمای خوب با قاب فلزی مشکی به سبک صنعتی ترکیبی متعادل از رنگ‌های سرد و گرم را ایجاد می‌کنند.

دیزاین آشپزخانه مدرن

19.آویز دراماتیک

یک نور آویز چشمگیر که بر روی جزیره ای با سنگ مرمر آویزان شده.  به این آشپزخانه سیاه و سفید روشن حسی مدرن می دهد.

آویز دراماتیک

20.از رنگ های چوب روشن استفاده کنید

آشپزخانه سیاه و سفید که دارای طرح چوب روشن روی کفپوش و کابینت است.  که با جنس های چرمی برجسته شده.  دیوارکوب های فلزی مشکی رنگی به خانه های صنعتی می بخشد.

رنگ های چوب روشن

سایت بازار صنعت ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید