صنعت ساختمان

بهترین تمیز کننده کاشی و سرامیک

بهترین تمیز کننده کاشی و سرامیک

بهترین تمیز کننده کاشی و سرامیک : بررسی های تخصصی و راهنمایی خرید

چرا انتخاب بهترین پاک کننده کف کاشی اهمیت دارد؟

برخی از پاک کننده های کف کاشی، کف شما را با بقایای چسبنده باقی می گذارند و برخی دیگر سطوح خانه شما را به درستی ضد عفونی نمی کنند. محلول‌های تمیزکننده ناکارآمد باعث ایجاد رگه می‌شوند، کاشی‌های شما را کدر می‌کنند و می‌توانند به سطح کاشی شما آسیب برسانند. اما پیدا کردن محصول مناسب با این راهنمای مفید برای بهترین پاک کننده های کف کاشی، چندان سخت نیست.

بهترین تمیز کننده کاشی و سرامیک

 بررسی ها و ویژگی ها

در یک شوینده خوب کف کاشی باید به دنبال چه چیزی باشید؟ شما چیزی می خواهید که تمیزی بدون رگه، فرمول ضد باکتری و زمان خشک شدن سریع را ارائه دهد. به ویژگی های کلیدی هفت بهترین پاک کننده برای کف کاشی نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کند.

تمیز کننده کف سطح سخت (ویژگی های کلیدی)

پاک کننده با pH خنثی
فرمول غیر سمی، غیر قابل اشتعال، چربی زدایی
ایمن برای کف‌های سطح سخت مانند سنگ، کاشی بدون موم، لمینت
انتخاب ایمن تایید شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست

چه کفپوش سنگی، کاشی، لمینت، وینیل یا مرمر داشته باشید، تمیزکننده کف سنگی یک انتخاب عالی برای سطوح سخت است. این تمیزکننده کاشی درخشش کف شما را کمرنگ نمی کند و برای افراد، کف و محیط زیست ایمن است.

بونا بیش از یک قرن است که یک رهبر قابل اعتماد در محصولات تمیز کننده کف بوده است. آنها اقدامات تجاری سازگار با محیط زیست و پایدار را در اولویت قرار می دهند. آنها همچنین گواهینامه Climate Pledge Friendly را از طریق آمازون با تغییر اندازه و وزن محصول خود برای کاهش ردپای کربن دریافت کرده اند.

بونا در اندازه های مختلف از جمله کنسانتره موجود است. در یک بطری مخلوط کنید و قسمتی از کف را به ابعاد 4*6 اینچ غبارآلود کنید، سپس به آرامی با دستشویی خود در ناحیه اسپری شده به سمت جلو و عقب پاک کنید. نیازی به آبکشی ندارد و کف شما در عرض چند دقیقه خشک می شود.

تمیز کننده کف سنگ مرمر و کاشی سنگ الماس سیاه (ویژگی های کلیدی)

ایمن برای سنگ مرمر، تراورتن، گرانیت، تخته سنگ، سرامیک و کاشی پرسلان
سازگار با محیط زیست و زیست تخریب پذیر، ایمن برای حیوانات خانگی و کودکان
بدون نیاز به آبکشی
پاک کننده غلیظ که در هزینه شما صرفه جویی می کند.

برای درخشندگی بدون لکه روی کف کاشی، شوینده کف کاشی و مرمر بلک الماس برای تمیز کردن عمیق کفپوش‌ها طراحی شده است تا بتوانید از تمیز بودن آن‌ها مطمئن باشید. بدون مواد شیمیایی خشن یا ساینده فرموله شده است، بنابراین برای همه انواع کفپوش ها ایمن است و به حیوانات خانگی، کودکان یا محیط زیست آسیب نمی رساند. این یک محصول سازگار با آب و هوا است که در اندازه های مختلف موجود است، بنابراین می توانید با خرید عمده بسته بندی را کاهش دهید.

الماس سیاه یک پاک کننده ملایم اما محکم است که روی لکه های عمیق کار می کند. به سادگی 2 تا 4 اونس به ازای هر گالن آب اضافه کنید و از آن برای تمیز کردن کف خود با یک شوینده معمولی برای درخشندگی بدون رگه استفاده کنید. استفاده از آن بر روی تمام سطوح کاشی کاری شده آشپزخانه و حمام و میزهای آشپزخانه شما بی خطر است و تنها پاک کننده ای است که به آن نیاز دارید.

محلول تمیز کننده کف کاشی و گروت تجدید هوور(ویژگی های کلیدی)

محلول تمیز کننده قوی که کاشی و دوغاب را احیا می کند.
رایحه مرکبات تازه لکه های عمیق را برطرف می کند.
تمام سطوح سخت مهر و موم شده، کفپوش لمینت، چوب سخت و وینیل را با خیال راحت تمیز می کند.
ساخته شده برای استفاده در تمام شوینده های کف سخت هوور

هوور از سال 1908 در زمینه تمیز کردن کف مشغول به کار بوده است و آنها مجموعه کاملی از شوینده های کف را برای هر نوع کفی که قابل تصور است دارند. محلول پاک کننده کاشی و کفپوش تجدید هوور یک محصول همه کاره است. شما می توانید آن را در هر دستگاه تمیز کننده کف سخت استفاده کنید. ایمن برای استفاده بر روی تمام سطوح سخت مهر و موم شده، کار فوق العاده ای روی کف کاشی و چوب سخت انجام می دهد. حتی می توانید فرش های تمیز را با آن تشخیص دهید.

این محصول فاقد رگه، تیرگی یا باقیمانده است و روی حیوانات خانگی بسیار خوب عمل می کند. این یک فرمول غلیظ است، بنابراین هر بطری دو برابر بیشتر تمیز می شود. مواد پاک کننده آنزیمی روی تجمع کثیف و کثیفی روزانه بسیار عالی عمل می کنند و تا یک هفته بوی تازگی در آشپزخانه، ورودی ها و حمام شما ایجاد می کنند.

کنسانتره تمیز کننده کف با pH خنثی Zep (ویژگی های کلیدی)

درخشندگی کفپوش شما را تمیز و بازیابی می کند.
ایمن برای کف سنگ مرمر، گرانیت، وینیل، کاشی و سنگ
فرمول غلیظ فقط یک اونس در هر گالن آب مصرف می کند.
مرحله 4 سیستم تعمیر و نگهداری کف 4 مرحله ای Zep

اهمیت یک کف شوی با pH خنثی را نمی توان نادیده گرفت. هنگامی که محصولات تمیز کننده بیش از حد قلیایی هستند. مانند سفید کننده و جوش شیرین، یا بیش از حد اسیدی، مانند پاک کننده های مرکبات و سرکه، می توانند به پوشش کف شما آسیب برسانند. کف شوی با pH خنثی Zep از کفپوش‌های شما در برابر آسیب‌های ناشی از عدم تعادل در سطح pH محافظت می‌کند تا دوام بیشتری داشته باشند.

تنها با 12.98 دلار به ازای هر گالن کنسانتره، این یکی از کم هزینه ترین تمیزکننده های کف موجود است. این محصول مرحله 4 سیستم تعمیر و نگهداری کفپوش 4 مرحله ای زپ است.  که یک راه حل صنعتی است که برای بازگرداندن درخشش اولیه کفپوش ها استفاده می شود. مرحله 1 در کیت تمیز کردن کف Zep یک رقیق کننده است که پوشش های اکریلیک و باقی مانده ها را از بین می برد، مرحله 2 یک درزگیر مقاوم در برابر لکه است که به کف شما درخشندگی شفافی می دهد و مرحله 3 یک جلا دهنده کف است که آثار خراش و لغزش را کاهش می دهد. آنها را می توان به صورت دستی با یک دستگاه شستشو یا هر دستگاه کف شوی اعمال کرد.

فاکتورهایی که باید در انتخاب پاک کننده های کف کاشی در نظر گرفت

برای انتخاب پاک کننده کاشی مناسب برای خانه باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. برای بسیاری، نگرانی اصلی آنها سازگاری با نوع کاشی و میزان مؤثر بودن پاک کننده است.  اما برای دیگران، یافتن پاک کننده ای امن برای حیوانات خانگی و کودکان مهم تر است.

نوع کاشی و سازگاری

انواع مختلفی از کاشی ها وجود دارد، و همه آنها با در نظر گرفتن دوام ساخته شده اند، اما طولی نمی کشد که نوع نادرست پاک کننده به کف شما آسیب برساند. برای انتخاب بهترین پاک کننده برای کف کاشی، به دنبال فرمولی باشید که برای نوع کف شما طراحی شده است.

اکثر شوینده های کف برای سطوح سخت روی هر نوع کاشی کف به خوبی کار می کنند. با این حال، باید از پاک کننده هایی که دارای شن ساینده یا مواد اسیدی هستند اجتناب کنید زیرا به سطح کاشی شما آسیب می رسانند و حتی می توانند دوغاب را خراب کنند.

کارایی و اثربخشی تمیز کردن

شما محصولی می خواهید که تمیز کردن آن را آسان کند. بسیاری از برندها پاک کننده های چند منظوره را ارائه می دهند که در رسیدگی به اکثر مشکلات نظافت موثر هستند. همچنین برخی از برندها را با مجموعه ای از محصولات طراحی شده برای هر منظوری در زیر نور خورشید خواهید دید. این به این دلیل است که برخی از آشفتگی ها به یک محلول تمیز کننده متفاوت نیاز دارند.

برای پیدا کردن موثرترین و کارآمدترین شوینده‌های کف، شوینده‌ای را پیدا کنید که برای هدف شما طراحی شده است. اگر لکه ها مشکل ساز هستند، به دنبال یک تمیز کننده کف باشید که با لکه های سخت مقابله کند. اگر بوی حیوانات خانگی مشکل ساز است، یکی را پیدا کنید که برای آن مناسب باشد.

ملاحظات ایمنی و زیست محیطی

تصمیم گیری خرید بر اساس ملاحظات زیست محیطی بیش از همیشه رایج است. اگر برای شما مهم است، محصولاتی با فرمول های زیست تخریب پذیر و بسته بندی سازگار با محیط زیست انتخاب کنید. تعهد آب و هوای آمازون یک مکان عالی برای شروع است.

افرادی که حیوانات خانگی و بچه های کوچک دارند باید تصمیم مهمی بگیرند زیرا پیدا کردن کف شوی مناسب می تواند بر سلامت عزیزان آنها تأثیر بگذارد. کودکان زمان زیادی را در سطح زمین می گذرانند، بنابراین استفاده از یک پاک کننده ایمن و ملایم در صورتی که بچه های کوچک در حال دویدن هستند، مهم است. به دنبال گواهی انتخاب ایمن از EPA باشید تا شما را راهنمایی کند.

تمیز کردن بدون باقی مانده و بدون رگه

بسیاری از تمیزکننده‌های کف باعث ایجاد رگه‌ها و باقی‌مانده‌های لایه‌ای می‌شوند. و تلاش برای یافتن موردی که به وعده‌هایش عمل می‌کند. می‌تواند خسته‌کننده باشد. یکی از بهترین پاک کننده های کف برای کاشی را در این لیست انتخاب کنید و مطمئن شوید که از تجهیزات مناسب برای تمیز کردن کف استفاده می کنید. برای بهترین نتیجه از استفاده از آب اضافی و محلول تمیز کننده بیش از حد خودداری کنید و هر بار روی قسمت کوچکی کار کنید.

بهترین تمیز کننده کاشی و سرامیک

سوالات متداول در مورد تمیز کردن کف کاشی

هر چند وقت یکبار باید کف کاشی هایم را تمیز کنم؟

شما باید حداقل دو بار در هفته کف کاشی خود را جارو کنید تا کثیفی ها و زباله ها پاک شوند. از بهترین پاک کننده برای کف کاشی و تمیز کردن هر هفته در حمام و یک هفته در میان در بقیه خانه خود استفاده کنید. روی یک بخارشوی صنعتی برای کف کاشی سرمایه گذاری کنید و دوغاب خود را هر چند ماه یکبار تمیز کنید.

آیا می توانم از سرکه به عنوان پاک کننده کاشی استفاده کنم؟

سرکه یک پاک کننده قوی است، اما برای کف کاشی توصیه نمی شود. اسید موجود در سرکه نه تنها دوغاب را از بین می برد، بلکه می تواند پایان کاشی شما را نیز خراب کند. برای بهترین نتایج و ماندگاری طولانی مدت کف کاشی، یک پاک کننده کف کاشی با pH خنثی انتخاب کنید.

آیا پاک کننده های کف کاشی برای حیوانات خانگی و کودکان بی خطر هستند؟

همه پاک کننده های کف کاشی برای حیوانات خانگی و کودکان ایمن نیستند. از آنجایی که کودکان زمان زیادی را صرف بازی و خزیدن روی زمین می‌کنند، استفاده از تمیزکننده‌های غیرسمی برای زمانی که بچه‌های کوچک در خانه خود دارید، مهم است.

آیا باید پاک کننده را با آب رقیق کنم؟

اکثر شوینده های کف متمرکز هستند. قبل از استفاده دستورالعمل ها را مطالعه کنید. تا مشخص کنید. نسبت توصیه شده کف شوی به آب چقدر است. معمولاً به ازای هر گالن آب فقط به یک یا دو اونس مایع نیاز دارید.

آیا می توانم از برس یا اسفنج اسکراب همراه با پاک کننده استفاده کنم؟

بهترین انتخاب برای تمیز کردن کاشی کف، ماپ میکروفیبر است. اگر از برس یا اسفنج اسکراب استفاده می‌کنید، آب زیادی مصرف می‌کنید و تمیز کردن کاشی‌های کف با آب اضافی می‌تواند به کف شما آسیب برساند و باعث ایجاد مشکلات کپک‌زدایی شود. با جاروبرقی شروع کنید، سپس یک قسمت از کف را با حداقل آب تمیز کنید.

*برای خرید سرامیکی که به راحتی قابل شست و شو است. به مجموعه فتوحی مراجعه کنید . برای دیدن آدرس شعب روی کلمه شعب فتوحی کلیک کنید .

*همچنین برای دیدن انواع کاشی و سرامیک روی گزینه سرامیک فتوحی کلیک یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید