صنعت ساختمان

بهترین اجاق گاز ها

بهترین اجاق گاز ها

 بهترین اجاق گاز ها

 

بهترین اجاق گاز ها

 

بهترین اجاق گاز ها : محدوده‌های گاز (یا اجاق‌ها) از دیرباز به دلیل پاسخ‌دهی، قدرت و سرعت آن‌ها مورد توجه بوده است. به علاوه، آنها برای کسانی که دوست دارند با شعله زنده آشپزی کنند جذاب هستند.

اما تعداد فزاینده‌ای از شواهد علمی استفاده از اجاق‌های گازی را با مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی مرتبط می‌کند. و امروزه با تغییرات بالقوه قابل توجهی در مورد نحوه ساخت و استفاده از آنها در آینده مواجه هستند. در همین حال، بسیاری از محدوده‌های الکتریکی و القایی به اندازه مدل‌های گازی پاسخ‌گو، قدرتمند و انعطاف‌پذیر هستند – و همچنین ایمن‌تر هستند.

 

اگر پخت و پز با گاز را ترجیح می دهید، یا باید محدوده گاز موجود را جایگزین کنید.  مدل های ایستاده 30 اینچی از مقرون به صرفه ترین نمونه های موجود هستند. همه توصیه‌های ما ویژگی‌ها، عملکرد و طراحی بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. GE JGB735 بهترین انتخاب ما است. این مجموعه دارای یک اجاق گاز همرفت و یک اجاق گاز عالی نسبت به قیمت (گاهی اوقات زیر 1000 دلار) است و دارای چندین پوشش است.

 

GE JGB735

GE JGB735 بهترین محدوده گاز این محدوده همرفتی دارای یک اجاق گاز عالی (با یک توری داخلی) نسبت به قیمت است و در پنج پایان ارائه می شود.

 

یکی بهترین اجاق گاز ها GE JGB735 است. یک اجاق گاز محکم با ویژگی های درجه یک پخت و پز و پخت نسبت به قیمت است. اجاق گاز لبه به لبه، رنده های چدنی پیوسته با فضای بیشتری برای قرار گرفتن در تابه دارد. آنها به سه بخش تقسیم می شوند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند، بنابراین تمیز کردن آنها آسان تر است. اجاق گاز دارای پنج شعله است که شامل یک شعله برقی جلویی 18000 Btu (برای جوشاندن سریع قابلمه) و یک شعله پشتی کوچکتر برای جوشیدن است.

یک مشعل بزرگ بیضی شکل مرکزی دارای یک توری دوگانه سوز داخلی است (معمولی نادر با این قیمت). JGB735 دارای یک اجاق همرفت با حالت سرخ کردن هوا است—یک فن هوا را برای پخت سریعتر و سازگارتر به گردش در می آورد. این مدل بزرگ‌ترین ظرفیت فر را در میان انتخاب‌های ما ندارد، اما فضای زیادی برای جشن‌های بزرگ‌تر وجود دارد و دو قفسه فر آن را می‌توان در پنج سطح تنظیم کرد. همچنین دارای دو گزینه خود تمیز شونده (حرارت بالا و بخار) است. جنرال الکتریک JGB735 در 5 رنگ عرضه می شود.

 

Frigidaire GCRG3060A

گالری Frigidaire GCRG3060A ویژگی های مشابه، فر بهتر این محدوده دارای یک اجاق همرفت واقعی و یک اجاق گاز کمی قدرتمندتر است. اما فقط در دو روکش ساخته می شود و توری داخلی ندارد.

 

Frigidaire Gallery GCRG3060A اکثر ویژگی های قوی را دارد که برترین انتخاب ما ارائه می دهد. اما نانوایان مکرر متوجه خواهند شد که این مدل دارای یک اجاق “همرفت واقعی” با یک عنصر گرمایش اضافی در نزدیکی فن آن است تا حتی سریع‌تر و سازگارتر پخته شود. فر دارای یک قفسه سوم است و در شش سطح تنظیم می شود (انتخاب ما تا پنج تنظیم می شود).

همچنین دو گزینه خود تمیز شونده (حرارت بالا و بخار) را ارائه می دهد. این مدل رنده‌های چدنی پیوسته دارد، اما لبه به لبه اجاق گاز را نمی‌پوشانند، همانطور که در انتخاب بالایی ما این کار را انجام می‌دهند. اجاق گاز GCRG3060A دارای پنج مشعل است، از جمله یک مشعل برقی 18000 Btu در جلو و یک مشعل بزرگ پشتی که قدرتمندتر از مشعل بالاست.

اگر ترجیح می دهید در پشت اجاق گاز خود را بپزید یا بجوشانید خوب است. مشعل بیضی شکل مرکزی آن به جای یک سینی یکپارچه، مانند انتخاب بالای ما، دارای یک تابه دوگانه سوز جداگانه است. این Frigidaire Gallery GCRG3060A تنها در دو رنگ موجود است.

 

Whirlpool WFG320M0M

Whirlpool WFG320M0M ارزان تر، اما با ویژگی های قوی نسبت به قیمت، این محدوده عملکرد و کیفیت خوبی دارد. اما اجاق گاز آن قدرت کمتری دارد و همرفتی ندارد.

 

Whirlpool WFG320M0M در مقایسه با دیگر انتخاب‌های ما، برخی از عملکرد اجاق گاز و تطبیق پذیری اجاق گاز را قربانی می‌کند. اما دارای ویژگی های بهتر، اجاق گاز قوی تر و طراحی بهتر نسبت به اکثر اجاق های گاز با این قیمت است. WFG320M0M همچنین دارای رنده‌های چدنی پیوسته است که مخصوصاً برای اجاق‌های ارزان قیمت غیرمعمول است. با این حال، جابجایی آنها نسبت به انتخاب های دیگر ما سخت تر است.

این اجاق دارای حالت‌های همرفتی، خود تمیز شونده یا صفحه عددی برای وارد کردن دما و زمان فر نیست (گزینه‌های دیگر ما دارند). جوجه گوشتی در کشوی زیر اجاق قرار دارد، بنابراین برای استفاده از آن باید خم شوید (اما این در اجاق‌های ارزان قیمت معمول است). Whirlpool WFG320M0M در سه رنگ ارائه می شود.

 

مشخصات جنرال الکتریک PGB935 محدوده هوشمند قدرتمند و غنی از ویژگی ها این مدل دارای یکی از قوی‌ترین مشعل‌های برقی است که در محدوده گاز دیده‌ایم (به‌علاوه یک توری برگشت‌پذیر داخلی). و دارای اتصال Wi-Fi برای نظارت از راه دور و به روز رسانی ویژگی ها است.

GE Profile PGB935

 

یکی از بهترین اجاق گاز های دیگر GE Profile PGB935 یک پله بالاتر از انتخاب های برتر و همچنین عالی ما است. اجاق گاز پنج عنصری با طراحی شیک آن دارای قوی ترین مشعل برقی (20000 Btu) در بین اجاق هایی است که ما در نظر گرفته ایم. باید آب را به جوش بیاورد و ماهیتابه ها را سریعتر از دیگر انتخاب های ما بپزد. پاور مشعل همچنین دارای سه تنظیم است که به شما امکان می دهد آن را برای کار با قابلمه های کوچکتر تنظیم کنید.

PGB935 دارای یک اجاق همرفت واقعی (یک عنصر اضافی توسط فن کانوکشن آن به گرم شدن سریعتر و یکنواختتر کمک می کند) و سه قفسه فر. اتصال Wi-Fi این مدل امکان ارتقاء ویژگی‌ها (مانند دانلود حالت آشپزی جدید به محض ایجاد آن) و همچنین مدیریت از راه دور و هشدارهایی را برای خاموش شدن تایمرها فراهم می‌کند. GE Profile PGB935 در دو روکش ارائه می شود.

 

مشخصات جنرال الکتریک PGB965 طیف هوشمند قدرتمند و پر از ویژگی‌ها با اجاق دوتایی نسخه اجاق دوتایی انتخاب ارتقا یافته ما دارای یکی از بزرگترین فرهای پایینی است که در این دسته دیده ایم.

 

GE Profile PGB965 نسخه دو فر از GE Profile PGB935 است که انتخاب ارتقا یافته ما است. PGB965 تقریباً همان اجاق گاز قدرتمند PGB935 را دارد. فر کوچکتر بالای آن در مواقعی که فقط به یک قفسه نیاز دارید مفید است. فر پایینی بزرگتر آن از اکثر مدلهای دو فر بزرگتر است (باید برای بوقلمون 23 پوندی مناسب باشد). با این حال، با این سبک، یک کشوی ذخیره‌سازی پایین‌تر را رها می‌کنید و برای رسیدن به فر پایینی باید کمی خم شوید. GE Profile PGB965 در دو روکش ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید