صنعت ساختمان

بررسی سینک توکار گرانیتی

سینک توکار گرانیتی

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

خرید سینک کامل برای آشپزخانه شما یک عامل مهم در هر پروژه طراحی یا بازسازی است.

باید میزان استفاده روزانه از آن، میزان فضای پیشخوانی که برای آن دارید، سبک نصب مورد نظر و همچنین طراحی زیبایی که ترجیح می دهید را در نظر بگیرید.

وقتی نوبت به انتخاب سینک آشپزخانه می رسد، گزینه های لازم را ندارید. با مواد بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید – مانند فولاد ضد زنگ، چینی، مس، و بسیاری موارد دیگر – چگونه می دانید چه سینک برای شما و آشپزخانه شما سازگارتر است؟

با این کار، این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد سینک های گرانیتی کامپوزیت بدانید، توضیح می دهد تا به شما کمک کند تعیین کنید که آیا آنها انتخاب مناسبی برای آشپزخانه شما هستند یا خیر!

سینک های آشپزخانه گرانیت جامد چیست؟

قبل از شروع، مهم است که به تمایز بین سینک های گرانیت جامد و کامپوزیت گرانیت توجه کنیم.

هنگامی که بسیاری از مردم در مورد سینک توکار گرانیتی صحبت می کنند، به احتمال زیاد در مورد کامپوزیت گرانیت صحبت می کنند تا گرانیت جامد که شما برای پیشخوان و پشت آب می شناسید. در حالی که گرانیت جامد مطمئناً زیبا است، ایده آل ترین ماده برای سینک آشپزخانه نیست.

بر خلاف میزهای گرانیتی – که یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای سطوح آشپزخانه هستند – سینک توکار گرانیتی جامد بسیار کمیاب و بسیار گران هستند.

نه تنها این، سنگ گرانیت طبیعی متخلخل است – به این معنی که دارای سوراخ ها و شکاف های بسیار کوچکی است که آب و هوا می توانند از آن عبور کنند – که نیاز به آب بندی مجدد منظم دارد. بدیهی است که این می تواند برای چیزی مانند سینک آشپزخانه کاملاً مشکل باشد.

به این دلایل، ما در درجه اول بر روی مواد متداول سینک تمرکز خواهیم کرد: کامپوزیت گرانیت.

سینک های آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی چیست؟

سینک توکار گرانیتی مخلوطی از گرد و غبار سنگ گرانیت است که با رزین های اکریلیک، رنگدانه و مواد جامد کننده ترکیب شده است. این مخلوط سپس تحت فشار بسیار زیاد در انواع قالب های سینک مختلف تشکیل می شود.

یک سینک کامپوزیت گرانیتی دارای ترکیبی از تقریباً 80٪ گرد و غبار سنگ گرانیت و 20٪ رزین و سایر عوامل است. این واقعیت که کامپوزیت گرانیت تنها 80٪ گرانیت است، وزن سینک را کاهش می دهد، که می تواند در گرانیت جامد و خالص بسیار سنگین باشد.

یک سینک توکار گرانیتی معتبر دارای تغییرات طبیعی سنگ در سراسر مواد است. با این حال، یک سینک گرانیتی کامپوزیت، به لطف رنگدانه‌ها و رزین‌های مختلفی که می‌توان برای بهبود ظاهر آن‌ها اضافه کرد، رنگ یکنواخت را در سرتاسر مواد نشان می‌دهد.

در مجموع، فرآیند تولید کامپوزیت گرانیت، محصولی ارزان‌تر و وزن سبک‌تر را نسبت به سینک‌های گرانیتی جامد ایجاد می‌کند.

سینک های گرانیتی کامپوزیت آشپزخانه: اندازه ها

کامپوزیت گرانیت یکی از همه کاره ترین مواد سینک آشپزخانه در بازار است که انتخاب هایی در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است.

آنها در انواع سینک ها از جمله یک لگنه، دو لگنه موجود هستند.  و حتی می توان آنها را در انواع کمتر متداول سه لگنه ای یافت.

 

سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیتی تک لگنه

حوضه تک دسته وسیعی از سینک آشپزخانه است که شامل سینک های توکار و سینک های داخل پیشخوان می شود. همانطور که از نام مشخص است، ویژگی بارز این سینک ها این است که یک کاسه یا حوض بزرگ و تکی بدون جداکننده ارائه می دهند.

علاوه بر این، سینک ظرفشویی تک حوضه ای در عرض های مختلف، ایده آل برای آشپزخانه های بزرگ و محدود، از سینک های کوچک جزیره ای گرفته تا سینک های بزرگ خانه های کشاورزی، ارائه می شود.

به طور کلی، سینک های تک حوضه ای بهترین ارزش و رایج ترین پیکربندی را ارائه می دهند. آنها به لوله کشی کمتری نیاز دارند (فقط یک زهکش و شیر آب)، که همچنین به راحتی فرآیند نصب را می دهد.

سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیتی دو لگنه

از نظر کاربردی بودن آشپزخانه، یک سینک دو لگنه عالی به سختی قابل شکست است. آنها دو کاسه دارند و اغلب به دلیل چند کارکردی گسترده ترجیح داده می شوند و به هر حوضه اجازه می دهند به طور همزمان برای فعالیت های جداگانه استفاده شود.

سینک توکار گرانیتی

سینک های چند لگنه این امکان را دارند که از یک بخش برای شستشو با آب گرم و دیگری برای شستشو با آب سرد استفاده کنند. یکی برای خیس کردن قابلمه ها و تابه های سخت در حالی که به طور همزمان اجازه می دهد حوضه دیگر برای عملکرد معمول در دسترس باشد.

سینک ظرفشویی دو کاسه ای با تقسیم کم، یکی از راحت ترین مدل های سینک آشپزخانه است که می توانید پیدا کنید. تقسیم‌کننده مرکزی آن‌ها نسبت به لگن های دوبل سنتی پایین‌تر است، که به آن اجازه می‌دهد تا قابلمه‌ها و تابه‌هایی با دسته‌های بلند را در خود جای دهد، در حالی که هنوز مزایای دو لگن را ارائه می‌دهد.

 

سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیت سه لگنه

سینک های سه گانه معمولاً از سینک های تک کاسه ای و دو کاسه ای بسیار بزرگتر هستند و برای ادغام راحت در آشپزخانه به فضای زیادی نیاز دارند.

با این حال، حوضه های سه گانه تعداد انتخابی را که دیگر سبک های سینک انجام می دهند، ارائه نمی دهند. از آنجایی که آنها به ندرت در آشپزخانه های خانگی استفاده می شوند، گزینه های سینک سینک سه گانه بسیار محدود هستند، به خصوص از نظر مواد.

ممکن است بتوانید تعداد معینی از سینک ظرفشویی سه گانه کامپوزیت گرانیتی را پیدا کنید، اما تعداد آنها بسیار کم است. خارج از فولاد ضد زنگ، مس یکی از تنها مواد دیگری است که به طور معمول انتخاب های سه گانه حوضه را ارائه می دهد.

سینک های گرانیتی کامپوزیت آشپزخانه: سبک های نصب

تطبیق پذیری سینک های آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی خود را به روش های نصب متعددی از جمله نصب در بالا، زیر سوار و سبک خانه های مزرعه ای فوق الذکر می رساند.

 

سینک آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی بالا کابینت

نصب روی پایه زمانی است که سینک به داخل سوراخی در میز میل می‌کند و لبه لبه آن را در موقعیت خود نگه می‌دارد.

آنها به راحتی نصب می شوند و تقریباً با هر متریالی روی صفحه به خوبی کار می کنند. سینک‌های نصب شده در بالا می‌توانند به‌علاوه با گیره یا پیچ برای افزایش پایداری نصب شوند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید، سینک های بالا همیشه لبه خود را روی میز خواهند داشت. این می‌تواند برای جمع‌آوری خرده‌ها و دیگر زباله‌ها مشکل‌ساز باشد و گاهی اوقات تمیز کردن آن دردسرساز می‌شود.

از نظر قیمت، سینک‌های روباز به دلیل نصب آسان‌تر، معمولاً ارزان‌ترین قیمت را دارند.

سینک ظرفشویی کامپوزیت گرانیتی زیر کابینت

سینک‌ها برای طراحی‌های کم‌سرعت مناسب هستند زیرا لبه یا لبه‌ای برآمده در اطراف لبه‌ها ندارند. در عوض، سینک در قسمت زیرین کانتر نصب می شود.

این امکان تمیز کردن آسان را فراهم می کند، زیرا شما می توانید.  خرده ها را از یک کانتر صاف مستقیماً در سینک ظرفشویی پاک کنید.

سینک های زیر پایه بهتر است با سطوح جامد یا میزهای سنگی استفاده شوند.  زیرا می توانند وزن روش نصب را بهتر از میزهای لمینت تحمل کنند.

بهتر از این، سینک های گرانیتی کامپوزیتی را می توان به طور یکپارچه با میز گرانیتی همراه خود جفت کرد.  و ترکیبی شگفت انگیز ایجاد کرد.

 

سینک آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی توکار

سینک های توکار مجهز به یک کاسه بزرگ و عمیق تک یا دوتایی و یک جلوی “پیش بند” است.  که از کابینت پایه امتداد می یابد. سینک های آشپزخانه فارم خانه دارای تمایز منحصر به فردی هستند.  که هم سبک خودشان هستند و هم به روش نصب خاص خود نیاز دارند.

سینک توکار گرانیتی

این طرح برای تمیز کردن تابه ها، قابلمه ها و بشقاب های بزرگ مناسب است. سینک توکار به دلیل نیاز به کابینت مخصوص نسبت به انواع دیگر بزرگتر و گرانتر است. یک حوضه خانه‌های مزرعه عمیق به یک پایه خاص یا کابینت اصلاح شده نیاز دارد تا به درستی از جلوی کابینت امتداد یابد.

در حالی که سینک های خانه های مزرعه معمولاً در خاک نسوز، چینی و مس یافت می شوند.  آنها را می توان معمولاً در کامپوزیت گرانیت نیز یافت.

سینک های کامپوزیتی گرانیتی: دوام

سینک های کامپوزیت گرانیتی مانند میزهای گرانیتی جامد محصولی بسیار بادوام و با کیفیت هستند.

این سینک ها مقاوم در برابر خراش، لک و حرارت هستند و می توانند تا 537 درجه فارنهایت را تحمل کنند.

نه تنها این، بلکه آنها همچنین دارای یک سد محافظ هستند که از باکتری ها محافظت می کند!

آنها یکی از بهترین مواد سینک ظرفشویی هستند که می توانید برای یک آشپزخانه شلوغ و پر از فعالیت داشته باشید.

سینک های کامپوزیتی گرانیتی: تعمیر و نگهداری

همراه با فولاد ضد زنگ، کامپوزیت گرانیت ممکن است راحت ترین ماده ای باشد که می توانید برای سینک آشپزخانه خود پیدا کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برخلاف آب بندی معمولی که سینک ها و میزهای گرانیتی جامد متخلخل به آن نیاز دارند.  فرآیند ساخت سینک های گرانیتی کامپوزیت آنها را کاملاً بدون متخلخل می کند.

از آنجایی که محتویات سینک های گرانیتی کامپوزیت تحت فشار بسیار بالا تولید می شود.  ماده ای ایجاد می کند که نیازی به آب بندی مجدد ندارد. سطح آنها همچنین می تواند تقریباً تمام محصولات تمیز کننده و ضد عفونی کننده را بدون آسیب رساندن به مواد مقاومت کند.

همانطور که گفته شد، مهم است که دستورالعمل‌های سازنده را برای تمیز کردن.  سطح و همچنین هرگونه محصول یا مواد شیمیایی که باید از آن اجتناب کنید، دنبال کنید.

سینک کامپوزیت گرانیتی: هزینه

اگر به یک سینک آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی علاقه دارید، باید بدانید که آنها به طور کلی نزدیک به بالای محدوده قیمت هستند.

در حالی که قیمت ممکن است بالا باشد، کیفیت محصول ارزش آن را دارد. گرانیت یک ماده زیبا است و می تواند ظاهر بزرگی در آشپزخانه شما ایجاد کند.

خرید سینک توکار گرانیتی

دیدگاهتان را بنویسید