مقالات

ایده های پرطرفدار طراحی آشپزخانه مدرن برای خانه شما

ایده آشپزخانه مدرن

چگونه آشپزخانه خود را طوری جلوه دهید که شیک باشد. و نشان دهنده ای یک ایده آشپزخانه مدرن باشد برای کسب اطلاعات بلاگ مورد نظر را مطالعه کنید.

برای خرید لوازم آشپزخانه شیک روی کلمه(( فتوحی )) کلیک کنید.

ایده آشپزخانه مدرن

آشپزخانه قلب خانه است – جایی است که ما آشپزی می کنیم، غذا می خوریم و با خانواده خود وقت می گذرانیم. یک آشپزخانه مدرن نه تنها کاربردی است. بلکه شیک نیز هست و می تواند به خانه شما ارزش بیشتری بدهد. طراحی آشپزخانه مدولار این روزها یک انتخاب محبوب برای خانه های مدرن است. آنها گزینه های طراحی متنوعی را ارائه می دهند و به راحتی نصب می شوند.  آشپزخانه های مدرن از ماژول های از پیش ساخته شده یا واحدهای سفارشی ساخته شده اند که در محل مونتاژ می شوند. آنها در اشکال، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف وجود دارند و شما می‌توانید ماژول‌هایی را انتخاب کنید که مطابق با نیاز شما باشد.

انواع آشپزخانه مدرن:

آشپزخانه مدرن مستقیم:این نوع آشپزخانه برای فضاهای کوچک ایده آل است.  آشپزخانه مدرن مستقیم دارای یک طرح مستقیم است. که تمام واحدها در مقابل یک دیوار قرار گرفته اند.

آشپزخانه مدرن شکلL:این طراحی آشپزخانه دارای دو دیوار مجاور است. که شکل L را تشکیل می دهند. آشپزخانه مدرن L شکل یک چیدمان محبوب است.  زیرا فضا را به حداکثر و فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می کند.

آشپزخانه مدرن شکل U:این طراحی آشپزخانه برای فضاهای بزرگتر مناسب است.  آشپزخانه مدرن U شکل دارای سه دیوار است. که یک U شکل را تشکیل و فضای کافی و فضای ذخیره سازی را فراهم می کنند.

آشپزخانه مدرن موازی شکل:این ارائه دو نیمکت آشپزخانه در طرف مقابل است. طراحی آشپزخانه مدرن موازی به طور موثر از فضا استفاده می کند و شکاف بین پیشخوان ها مکانی عالی برای حرکت است.

آشپزخانه مدرن جزیره:یک آشپزخانه مدرن جزیره ای دارای یک واحد مستقل است. که به عنوان فضای کار و فضای ذخیره سازی عمل می کند.  آشپزخانه مدرن جزیره ای یک طراحی عالی برای فضاهای نشیمن با پلان باز است.

ایده های پرطرفدار آشپزخانه

بیایید نگاهی به ایده های آشپزخانه پرطرفدار بیندازیم.  که می توانند فضای شما را با سبک های معاصر و راحتی بازسازی کنند:

واحدهای بیرون کش:

روال روزانه خود را با سهولت دسترسی به همه موارد ذخیره شده ساده کنید. واحدهای بیرون کش شیک و جمع و جور هر اینچ از فضا را به حداکثر می رساند.  چه شکاف‌های باریک و چه عمق زیر پیشخوان، واحدهای فوق‌العاده همه‌کاره و بیرون‌شونده از فضای موجود استفاده عملی می‌کنند.  و اطمینان می‌دهند که همه چیز همیشه در دسترس است.

واحدهای نردبان:

در عین حال که از فضای عمودی به بهترین شکل ممکن استفاده می کنید، کمی پیچیدگی را به آشپزخانه خود اضافه کنید. واحدهای نردبانی زیبا و شیک نه تنها زیبایی شناسی را بالا می برند، بلکه با ارائه تنظیم ارتفاع قفسه ها، بررسی اجمالی آسان اقلام ذخیره شده و عملکرد یک دست، به کاربردی بودن نیز می افزایند و آنها را به گزینه ای عالی برای آشپزخانه های مدرن تبدیل می کند.

ایده آشپزخانه مدرن

کشو و سازمان داخلی:

راحتی در مورد ایجاد یک سیستم سازمانی شخصی است که منحصر به نیازهای ذخیره سازی شما باشد. کشوها و سیستم سازماندهی داخلی که به درستی طراحی شده اند، فضای ذخیره سازی آشپزخانه را با محفظه ها و جداکننده های تخصصی برای ظروف بشقاب، ظروف پخت و پز و کارد و چنگال به سطح بالاتری می برد و اطمینان حاصل می کند که هر اقلام مکان تعیین شده خود را دارد، پیدا کردن اقلام را آسان تر می کند و ذخیره سازی را برای تمیز کردن راحت تر می کند.

ایده آشپزخانه مدرن

قفسه های باز:

اگر می خواهید آشپزخانه خود را بزرگتر و روشن تر نشان دهید، انتخاب قفسه های باز یک راه عالی است. این به آشپزخانه شما احساس بازتر و مطبوع تری با کاهش شلوغی می دهد و همچنین ظروف و سایر اقلام شما را به شیوه ای مرتب، شیک و منظم نشان می دهد.

کمی رنگ اضافه کنید :

در نهایت، افزودن مقداری رنگ به آشپزخانه شما راهی عالی برای پویاتر و جذاب‌تر به نظر رسیدن آن است. فرقی نمی‌کند رنگ‌های روشن و پررنگ را انتخاب کنید یا سایه‌های کم‌رنگ و ظریف، اضافه کردن مقداری رنگ به آشپزخانه‌تان مطمئناً در یک لحظه آن را متحول می‌کند.

ایده آشپزخانه مدرن

دیدگاهتان را بنویسید