دکوراسیون

ایده سرامیک کف راهرو

سرامیک کف شطرنجی

ایده های سرامیک راهرو ، روش برای تأثیرگذاری با  سرامیک کف  راهرو

اگر می خواهید راهرو خود را به یک ورودی بزرگ تبدیل کنید، نصب سرامیک کف جدید یکی از بهترین راه ها برای تأثیرگذاری چشمگیر است.

چه طراحی سرامیک زیبا با الهام از دوره ویکتوریا را انتخاب کنید.  یا یک سرامیک شیک و مدرن تر، تغییر کف پوش در راهرو ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بهترین سرامیک ها برای راهرو کدامند؟

همه راهروها از کفش های خیس و پنجه های گل آلود گرفته تا دوچرخه ها و اسکوترها رد و بدل می شوند، کف سالن ما دائماً کوبیده می شود و باید سخت باشد.

سرامیک ها بدون شک کاربردی ترین انتخاب برای راهرو هستند.  ضد آب، ضد خش، آسان برای تمیز کردن و ماندگاری طولانی، انتخاب گسترده ای از اندازه ها، رنگ ها و بافت ها برای انتخاب وجود دارد که به شما کمک می کند تا کفی عالی برای خانه خود ایجاد کنید.

کاشی های پرسلان سفت بسیار بادوام هستند.  و تقریباً در هر اندازه و رنگ قابل تصوری در دسترس هستند.  از سرامیک های چوبی و سنگی با ظاهر واقعی گرفته تا کاشی های براق و صیقلی، برای هر راهرو یک کاشی پرسلان وجود دارد.

کاشی های سنگ طبیعی از زیباترین کاشی هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. با رنگ‌ها و بافت طبیعی آنها، می‌توانید کفی منحصربه‌فرد ایجاد کنید که تا آخر عمر باقی بماند.  اگرچه سرامیک کف سنگی کمی بیشتر از کف های پرسلان نیاز به نگهداری دارند، اما زیبایی طبیعی سنگ واقعی ارزش آن را دارد.

کاشی های سفالی طبیعی برای راهرو ارزش در نظر گرفتن دارند.  این کاشی‌ها برای مقاومت در برابر سایش و پارگی طراحی شده‌اند.  این کاشی‌ها به‌طور باورنکردنی مقاوم هستند.  و برای مناطق با ترافیک سنگین عالی هستند.

کاشی سالن یکی دیگر از گزینه های محبوب برای راهروها هستند. این کاشی‌های سرامیکی بدون لعاب در انواع شکل‌ها و رنگ‌ها موجود است که می‌توان آن‌ها را با هم ترکیب کرد و الگوهای زیبا و سنتی ساخت. اگرچه این کاشی‌ها پس از نصب نیاز به آب‌بندی دارند، اما کف راهروی بسیار مقاوم را می‌سازند و حتی می‌توانند در فضای باز برای ایجاد مسیرهای زیبا استفاده شوند.

سرامیک ، کدام رنگ برای سالن مناسب هستند؟

رنگی که برای سرامیک های راهرو انتخاب می کنید به ترجیح شخصی و همچنین در نظر گرفتن میزان نور دریافتی فضای سالن بستگی دارد.  یک راهروی باز بزرگ و روشن می‌تواند هر اندازه، سبک و رنگ کاشی را به تصویر بکشد.  اما ممکن است بخواهید سایه کاشی روشن‌تری را در راهروی تاریک یا باریک در نظر بگیرید.

انتخاب سایه‌های خنثی برای کاشی‌هایتان به این معنی است.  که کمتر احتمال دارد آن‌ها را از بین ببرید.  و با هر طرح رنگی مطابقت داشته باشند.  همچنین اگر می‌خواهید آن‌ها را در بقیه قسمت‌های خانه ادامه دهید.  ایده خوبی است که کاشی‌های رنگی ساده را انتخاب کنید. .

اگر علاقه مند به رنگ هستید، کاشی های موزاییک کف در هر فضای سالن کار می کنند.  و ده ها رنگ برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید الگوی کاشی را تغییر دهید تا به ایجاد توهم فضای بیشتر کمک کنید، در حاشیه‌ها خلاق باشید و رنگ‌های غیر معمول یا سنتی‌تر را متناسب با سبک خود انتخاب کنید.

ایده های کاشی کف راهرو

از آنجا که راهرو اولین چیزی است که هنگام ورود به خانه می بینید.  ارزش دارد که برای برنامه ریزی دقیق کفپوش وقت بگذارید. چند نمونه کاشی بردارید تا به تصمیم خود کمک کنید و اگر خودتان صلاحیت نصب کاشی ها را ندارید، توصیه هایی برای کاشی کاری های ماهر دریافت کنید.

چه قصد دارید یک کفپوش طرح دار و چشم نواز داشته باشید یا یک سبک شیک و براق را ترجیح می دهید، ما مجموعه ای از زیباترین سرامیک کف سالن را گردآوری کرده ایم.  تا به شما کمک کنیم تا راهرویی شیک بسازید تا هر روز به شما خوشامد بگوید.

سبک و روشن

کاشی‌های سرامیکی ساده و بی‌زمان و کاربردی همیشه انتخاب خوبی برای راهرو هستند. آنها با همه چیز سازگار هستند، تمیز نگه داشتن آنها آسان است و یکی از کم هزینه ترین گزینه ها برای راهرو هستند. استفاده از دوغاب مشکی یا تیره رنگ ایده خوبی در راهرو است، زیرا تغییر رنگ نمی‌دهد، مخصوصاً اگر بچه‌ها و حیوانات خانگی دارید، بسیار کاربردی است!

سرامیک کف روشن

شطرنجی کلاسیک

یک الگوی جاودانه، که امروزه هم مانند دوران رومیان محبوب است، کاشی‌های سیاه و سفید کف به هر راهرویی ظرافت می‌بخشند. اگرچه کاشی‌های شطرنجی معمولاً در خانه‌های ویکتوریایی و ادواردیایی دیده می‌شوند، اما در خانه‌های مدرن نیز به همان اندازه چشمگیر به نظر می‌رسند.

از راهروهای کوچک و باریک گرفته تا بزرگترین ورودی ها، انعطاف پذیری این طراحی سنتی آن را برای هر فضایی مناسب می کند. قرار دادن کاشی‌ها به صورت مورب به پهن‌تر نشان دادن کف کمک می‌کند و آن را به انتخابی هوشمندانه برای راهروی طولانی و باریک تبدیل می‌کند. شما می توانید یک حاشیه برای ظرافت بیشتر اضافه کنید.

سرامیک کف شطرنجی

خاکستری شیک

ترند داخلی خاکستری اینجا باقی مانده است. خاکستری با تغییری طراوت از رنگ‌های خنثی مانند بژ و کرم رنگی مدرن به خانه می‌افزاید. کاشی های کف خاکستری با فرمت بزرگ انتخاب خوبی برای راهرو هستند و به فضا کمک می کنند تا روشن و مطبوع شود. کاشی های کف بزرگ به ویژه زمانی که تا آشپزخانه و رختکن طبقه پایین ادامه می یابند خوب کار می کنند. دوغاب را با کاشی ها تطبیق دهید تا پایانی یکپارچه داشته باشد.

سرامیک کف شیک

سنگ طبیعی

اگر رنگ‌های خنثی گرم را ترجیح می‌دهید، یک کف سنگ طبیعی ممکن است برای شما مناسب باشد. یکی از گران‌ترین گزینه‌های کفپوش، کاشی‌های کف سنگی از کفپوش‌های چوبی و سرامیکی دوام می‌آورند و زیبایی غیرقابل انکاری دارند.

بسیاری از کاشی‌های سنگ طبیعی ظاهری روستایی و فرسوده دارند، اما اگر خانه‌ای مدرن دارید، آن را به تعویق نیندازید. خانه ی تو.

کف‌های سنگی نسبت به کاشی‌های سرامیکی یا چینی نیاز به نگهداری بیشتری دارند، آنها باید به صورت دوره‌ای آب‌بندی شوند و شما باید از یک کف‌شوی مناسب استفاده کنید. در غیر این صورت، یک هوور یا جارو کردن معمولی کافی است تا یک کف سنگی درخشنده به نظر برسد.

سرامیک کف طبیعی

کاشی های کف طرح دار

راهرو مکانی عالی برای تفریح ​​و بیانیه است. از آنجایی که راهروها را می توان از سایر اتاق های خانه جدا کرد، می توانید طرحی کاملا متفاوت برای این قسمت انتخاب کنید. راهروها معمولاً در ضلع کوچکتر نیز قرار دارند، به این معنی که می توانند یک طراحی جسورانه و شلوغ را به کمال برسانند.

سرامیک کف طرح دار

کاشی های مرمری زیبا

کاشی های مرمری شیک یکی از شیک ترین گزینه ها برای راهرو هستند. اگر چه سنگ مرمر طبیعی زیباست، اما اگر اجسام سنگین روی آن بیفتند، می توانند خرد شوند، بنابراین ممکن است ترجیح دهید به جای آن کاشی چینی با ظاهر واقعی مرمر را انتخاب کنید.

کف‌های مرمر نفیس به نظر می‌رسند و مناسب راهروهای بزرگ و روشن هستند و به باز کردن سالن‌های کوچک و تاریک‌تر کمک می‌کنند.

سرامیک کف مرمری

کاشی های قدیمی به سبک ویکتوریایی

اگر تا به حال به اندازه کافی خوش شانس بوده اید که یک فرش سالن را بلند کرده و کاشی های کف ویکتوریایی را زیر آن بیابید، احتمالاً شکوه سابق خود را به آن ها بازگردانده اید. این کاشی‌های کف بسیار مطلوب از سرامیک شیشه‌ای ساخته شده‌اند و شامل چندین شکل مختلف می‌شوند که می‌توان به طرز ماهرانه‌ای چیدمان کرد و الگوهای زیبا و پیچیده ایجاد کرد. برخلاف کاشی‌های سرامیکی، رنگ در کل کاشی می‌چرخد و باعث دوام ویژه آن‌ها می‌شود.

کاشی های ویکتوریایی که برای استفاده در داخل و خارج از خانه مناسب هستند، معمولا در خانه های دوره دیده می شوند، اما به دلیل زیبایی و طیف وسیعی از گزینه های طراحی خیره کننده، به طور فزاینده ای در خانه های مدرن قرار می گیرند.

سرامیک کف شطرنجی

کاشی های رنگی ویکتوریایی

اگر می خواهید یک ورودی بزرگ ایجاد کنید، کاشی های رنگی کف ویکتوریایی را در نظر بگیرید. با رنگ‌های مختلف از قرمز و آبی سنتی گرفته تا صورتی و زرد مدرن‌تر، می‌توانید یک کف واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید. الگوهای کفپوش سنتی مانند Falkirk یا Dorchester را انتخاب کنید یا طرح منحصر به فرد خود را ارائه دهید.

سرامیک کف

کاشی های تخته سنگ طبیعی

با یک کف تخته سنگی شیک، جذابیت روستایی را به راهروی خود اضافه کنید. تخته سنگ بسیار مقاوم، ظرافتی را به خانه می آورد. تخته سنگ می تواند زیر پا سرد باشد که در تابستان های گرم عالی است، اما در زمستان های سرد طولانی چندان خوب نیست. اگر از تخته سنگ در یک منطقه بزرگ استفاده می کنید، ممکن است بخواهید نصب گرمایش از کف را در نظر بگیرید.

سرامیک کف سنگ طبیعی

 

برای خرید کاشی و سرامیک کف و پرسلان فتوحی کلیک کنید یا با شماره 02634115 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید