صنعت ساختمان

ایده سرامیک نسوز برای شومینه

سرامیک نسوز

آیا می توانم از سرامیک نسوز اطراف چوب مشعل خود استفاده کنم؟

شما می‌توانید کاملاً از سرامیک نسوز در اطراف پشت و کناره‌های هیزم‌سعل خود استفاده کنید – و ما همچنین می‌خواهیم الهام‌بخشی به شما نشان دهیم که چگونه چوب مشعل خود را با کاشی‌های شومینه زنده کنید!

سرامیک نسوز

تدارکات سرامیک نسوز اطراف شومینه

توصیه می کنیم از کاشی های پرسلان استفاده کنید که در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند. اکثر اجاق‌های هیزمی دارای بلوک‌های عایق در پشت و کناره‌ها هستند تا گرما را به حداقل برسانند و همچنین باید حداقل 150 میلی‌متر (6 اینچ) در اطراف پشت و کناره اجاق برای تهویه وجود داشته باشد. بنابراین حرارتی که با کاشی ها در تماس است، نباید خیلی زیاد باشد.

همچنین، یک چسب کاشی مقاوم در برابر حرارت مانند چسب مقاوم در برابر حرارت پالاس باید روی یک سطح جامد خوب اعمال شود. اگر به هر دلیلی دیوارهای داخلی دودکش در وضعیت کافی خوب نیستند (مثلاً فرو ریخته یا ناهموار)، توصیه می کنیم که تخته های مقاوم در برابر حرارت سیلیکات کلسیم راه حل خوبی برای ارائه سطح مناسب برای کاشی کاری به شما باشد.

کدام سرامیک نسوز پشت هیزم سوز یا شومینه بهتر به نظر می رسند؟

اگر در محل زندگی خود یک شعله چوب یا اجاق گاز نصب می کنید و می خواهید از کاشی به عنوان پس زمینه اطراف آن استفاده کنید، توصیه می کنیم کاشی های چینی را انتخاب کنید که مقاوم در برابر حرارت هستند. اما کاشی های چینی زیادی برای انتخاب وجود دارد .

سرامیک نسوز

بنابراین کدام یک به نظر بهتر است؟

اگر دوست دارید با آخرین روندهای طراحی داخلی همراه باشید، پس یکی از مواردی که اخیراً طراحی داخلی خانه را نشان می دهد سطوح بافت دار است. این روزها همه چیز در مورد تزریق ظاهری بافتی به فضای داخلی شماست که به اضافه کردن ظاهری جالب، با شخصیت و چشم نواز کمک می کند. پس توصیه ما؟ کاشی های بافت دار و تزئینات را به شومینه خود معرفی کنید. آتش و مشعل های چوبی تمایل دارند درخشش گرمی از خود ببخشند که واقعاً به برجسته کردن بافت روی کاشی های شما کمک می کند. سایه انداختن و برجسته کردن بخش های خاص.

پنج انتخاب برتر ما برای تقویت شومینه شما:

کاشی لعاب کراکلین

این کاشی‌های لعاب‌دار برای ایجاد حس وینتیج مناسب هستند تا محل شومینه شما را حتی بیشتر گرم کند و سبک جاودانه را برجسته کند. موجود در هفت رنگ مختلف ما خاکستر را برای ایجاد یک پس زمینه ظریف برای انعکاس شعله های گرم و سرمه ای دوست داریم.

کاشی های سینتیلا

با این کاشی های سرگرم کننده و جذاب اظهار نظر کنید. ایده‌آل برای تبدیل کردن هر شومینه به یک ویژگی، این کاشی‌های بافت‌دار طرح‌دار ستاره، کنتراستی را که منتظر آن بودید اضافه می‌کنند تا محیط تلویزیون در اواخر شب شما را زنده کند!

کاشی های مخلوط

با این کاشی های چوب پرسلان ، طبیعت را در خانه خود بیشتر کنید. شما می توانید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید زیرا پرسلان های کاربردی با حسی بافت دار برخورد می کنند – پناهگاهی آرام برای شومینه در هر اتاق. آنها را یا پشت آتش خود داشته باشید، یا روی زمین منتهی به آن – آنها همه کاره هستند!

سرامیک نسوز

کاشی های زغالی طرح دار

روند داخلی هندسی امروزه در بین دکوراسیون داخلی محبوب است و ما فکر می کنیم که این سبک آینده نگر اینجاست که بماند. کاشی‌های ذغالی Osby™ ما نشان می‌دهند که چگونه یک طرح هندسی پویا می‌تواند در سراسر شومینه شما به نظر برسد، با طرحی تک رنگ که اتاق را به زیبایی تکمیل می‌کند.

ما امیدواریم که ما نه تنها موارد کاربردی را برای شما توضیح داده باشیم – بلکه به شما الهام داده باشیم که از بافت و نور به نفع آن استفاده کنید!

برای پاسخ‌های مفیدتر، از مرکز بازار صنعت و ساختمان فتوحی دیدن کنید.

برای خرید کاسی پرسلان مناسب شومینه روی لینک سرامیک نسوز کلیک کنید ، یا با شماره 02634115 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید