بازار فتوحی

ایده سرامیک آشپزخانه

سرامیک آشپزخانه

3 سبک سرامیک آشپزخانه که دوست خواهید داشت.

سبک آشپزخانه برای شما چیست؟

آشپزخانه آن فضای اتحاد است، مرکز زندگی خانوادگی است. و خانواده و سبک شما هر چه که باشد، برای داشتن یک آشپزخانه عالی فقط باید آن را داشته باشید:

فضایی کاربردی و دلپذیر باشید
آسان برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن
فضای امنی باشید

دنج یک اصطلاح نسبی است، هر خانواده سبک دکوراتیو را دنج می داند، اما وجه مشترک آشپزخانه های عالی این است که سرامیک به عنوان ماده ستاره ای برای پوشش آشپزخانه دارند.

استایل چطور؟ اکنون به سه سبک بسیار متفاوت نگاه می کنیم که می توان با زیبایی شناسی و مجموعه های سرامیکی متفاوت به دست آورد.

طراحی آشپزخانه معاصر، آشپزخانه جسورانه و بسیار بصری با سرامیک.

سرامیک آشپزخانه

رنگ، طرح ها، رنگ های تند و فلز به این آشپزخانه جان می بخشد و شما را در نگاه اول عاشق می کند. فرقی نمی کند نیمه پر لیوان را ببینید یا نیمه خالی. با فتوحی روزهای خود را با خوش بینی پر خواهید کرد.

فضایی شیک و کاربردی که سرامیک در مرکز آن قرار دارد. دیوارها، جزیره و البته کف را می پوشاند. با این حال، در این مورد با پایه عنصری است که به میزان محرک های بصری این آشپزخانه به سبک معاصر با سرامیک، آرامش می بخشد.

همانطور که می بینید، با ترکیب کاشی کاری دیوار با مبلمان مدرن در رنگ های خاکی و چوبی، به تعادل کامل بین مدرنیته، سرگرمی و گرما دست یافته ایم.

در چوب سرامیک، آرام ترین و دنج ترین سبک آشپزخانه سرامیکی.

سرامیک آشپزخانه

سرامیک یک ماده بسیار زیبا است که امکان تزئینات زیادی را فراهم می کند. همیشه با در نظر گرفتن قابلیت های متعدد سرامیک از نظر سهولت نگهداری که بسیار مقاوم و نسوز است.

در این مورد، چوب سرامیک سنتی مینیمال به ایجاد تداوم بین آشپزخانه و اتاق نشیمن کمک می کند. فضای باز احساس وسعت در اتاق می دهد، حسی که با فرمت بزرگ کاشی همراه است. رنگ طبیعی کاشی های کف و دیوار با رنگ تیره مبلمان مطابقت دارد و راحتی را نشان می دهد.

آشپزخانه به سبک صنعتی، سبک کژوال

سرامیک آشپزخانه

این آشپزخانه شبیه یک اتاق نشیمن خواهد بود و دلیل آن هم همینطور است. کلید زیبایی شناسی صنعتی این است که به متریال ها و فضاهای باز و بزرگ اهمیت داده شود.

و این کاری است که ما انجام داده‌ایم، به صورت بصری آشپزخانه و اتاق نشیمن را به هم متصل کرده‌ایم تا به درخشندگی در تمام اتاق‌ها و حس داشتن فضای بسیار بزرگ‌تر دست پیدا کنیم. به لطف سرامیک با فرمت بزرگ 100×100 سانتی متر، ما یک محیط قوی، پر از استحکام و با تأثیر بصری عالی ایجاد کردیم. در این محیط، عناصر تیره استایل می دهند، عناصر روشن درخشندگی می بخشند.

تیره ترین مدل این مجموعه، با تطبیق پذیری آن کمک می کند تا جلوه ای متمایز به اتاق ببخشد. اگرچه سادگی در این آشپزخانه به سبک صنعتی با حس بوهو حاکم است، اما یک مدل سرامیکی همه کاره برای ترکیب سبک ها است، و سبکی است که می تواند با خانه ها یا فضاهای کاری واقع در تقریبا هر مکان، شهر یا محیط طبیعی سازگار شود. مهم نیست شما سبک را تعیین می کنید.

بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید