دکوراسیون

ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای

ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای

ما چندین ایده برای دکوراسیون نقره ای که قبلاً ندیده اید. جمع آوری کرده ایم. با رنگ های نقره ای غیرمنتظره، به اتاق خواب خود روحی مدرن بدهید. فرقی نمی‌کند اتاق خواب مهمان را بازسازی یا سوئیت اصلی خود را تنظیم کنید.  نمی‌توانید با یک لمس درخشان اشتباه کنید. از هنر دیوار تا اکسسوری‌های ظریف، نقره بهترین راه برای جلوه دادن.  به اتاق خواب شماست.

ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای

در حالی که نقره در چند سال گذشته با طلا و برنز معامله شده است.  شروع به بازگشت کرده است.  مهم است که از روندها قبل از از بین رفتن آنها جلوتر باشید، و اضافه کردن نقره بدون شک در راه بازگشت به کانون توجه است. مهمتر از همه، اختلاط فلزات سبک جدید مورد توجه است. میزهای کناری طلاکاری شده و سایر لوازم جانبی با رنگ گرم خود را نگه دارید، اما برای تغییر اوضاع، مقداری نقره به آن اضافه کنید! این ظاهر کروم دوتایی را با منسوجات گرم و سرد ترکیب کنید.  تا بر تعادل و کنتراست تأکید کنید.

رنگ هایی مانند بژ را با خاکستری و رژگونه را با رنگ آبی مخلوط کنید. یک قطعه از آثار هنری نقره ای مدرن را بالای تخت خود آویزان کنید ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای را در ظاهری تقریباً آینده نگر داشته باشید. هنگامی که به دنبال راه هایی برای تغییر فضای خود بدون شکستن بانک هستید. قدرت یک دیوار برجسته را فراموش نکنید! حتی می‌توانید رنگ نقره‌ای درخشان را روی رنگ موجود خود بمالید تا ظاهری جذاب و چشم‌نواز داشته باشید.

دکوراسیون اتاق خواب نقره ای جذاب

اضافه کردن یک اشاره فلزی به خانه شما فورا عامل زرق و برق را افزایش می دهد. در حالی که ممکنه فکر کنید.  جزئیات طلاکاری شده.  از تجمل نشات می گیرند.  نقره ای رنگ بسیار پیچیده تری دارد. اگر به دنبال ظرافت واقعی هستید، این سایه ساده (البته چشمگیر) ایده آل است. چراغ های نقره ای بهترین راه برای ظاهری جذاب به اتاق خواب شما هستند. همچنین می‌توانید رنگ نقره‌ای را از طریق شمع‌گیرها، زیر لیوانی‌ها یا گلدان‌ها انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری درخشان و مجلل، لکه‌های نقره را در سراسر فضای خواب خود اضافه کنید. برای تکمیل حس پر زرق و برق، با یک تخت خواب برجسته و یک تخت خواب بلند بروید.

ایده های اتاق خواب خاکستری و صورتی

مزیت نقره این است که عملا می تواند با هر طرح رنگی موجود مطابقت داشته باشد. با این حال، اگر به دنبال الهام گرفتن.  از رنگ‌های رنگی هستید، چند ترکیب رنگ مرسوم وجود دارد که باید امتحان کنید. یکی از انتخاب های برتر ما صورتی و خاکستری است! نقره ای به سادگی یک نسخه براق تر از خاکستری است، به این معنی که با هر دکوراسیون خاکستری عالی به نظر می رسد. افزودن رنگ صورتی ظاهر فضای شما را ملایم تر می کند، بنابراین شروع به صنعتی شدن نمی کند. بعلاوه، جزئیات خاکستری و نقره ای باعث می شود که قطعات صورتی شما پیچیده و بالغ به نظر برسند. سایه‌های خاموش صورتی مانند رز غبارآلود و ارغوانی را کاوش کنید. اینها برای یک اتاق خواب اصلی ایده آل هستند. برای تضاد با عناصر خاکستری و نقره‌ای که در فضای خوابتان وجود دارند، با گل‌های تازه تزئین کنید.

ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای

دکوراسیون اتاق خواب خاکستری و نقره ای درجه یک

شما نمی توانید مینیمالیسم را شکست دهید. این سبک ساده شیک زیبایی است که همیشه خوب به نظر می رسد. مخلوط کردن خنثی های گرم و سرد فضای نقره ای رنگ شما را به روشی ارگانیک ارتقا می دهد. برای ظاهری پویا که اتاق خواب شما را تحت الشعاع قرار نمی دهد، روی اضافه کردن بافت تمرکز کنید. پرتاب شمع و بالش را در پارچه های درجه یک مانند مخمل، ترمه، ساتن و پنبه ارگانیک امتحان کنید. اگر می خواهید فضای خود را در درجه اول خالی از رنگ نگه دارید، بافت یک راه ایده آل برای جلوگیری از صاف بودن اتاق خواب شما است. اکسسوری‌های نقره‌ای نیز می‌توانند بدون جلب تمرکز از عناصر طبیعی در فضای شما، جذابیت بصری را افزایش دهند. برای یک لمس نهایی، فضای سبز زنده حس ارگانیک را حفظ می کند و اتاق خواب شما را به بهترین شکل متلاشی می کند.

ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای

دکوراسیون اتاق خواب نقره ای مدرن

برای داشتن ظاهری واقعا مدرن، با اتاق تک رنگ جسور باشید. در حالی که تعادل یک قانون کلیدی در دنیای دکوراسیون است، برخی از قوانین را می توان به خاطر طراحی معاصر شکست! شما همچنین می توانید جهت کاملا مخالف بروید و یک فضای بی رنگ کاملا خنثی را انتخاب کنید. فضایی که در اطراف یک سایه (یا مجموعه ای از سایه ها) ساخته و برای جسورترین طراحان محفوظ است.   بدون نیاز به رنگ، تاثیر بصری قوی خواهد داشت.  نقره ای و طلایی رنگ های عالی برای یک فضای داخلی تک رنگ هستند. آنها از صاف و کسل کننده به نظر رسیدن اتاق خواب شما جلوگیری می کنند.   در عین حال حسی مدرن و آوانگارد را حفظ می کنند.

ایده دکوراسیون با رنگ نقره ای

هنر دیوار نقره ای برای اتاق خواب

اگر می خواهید نقره را آزمایش کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، یک قطعه هنر دیواری با سایه نقره ای را امتحان کنید! اگرچه آثار هنری ممکن است واقعاً درخشش نقره ای را نداشته باشند، اما همچنان می توانند یک توهم نقره ای درخشان به فضای شما اضافه کنند. یک قطعه نقاشی دیواری نقره ای با اندازه بزرگ را برای حداکثر تأثیر با حداقل تلاش انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ظاهری فوق‌العاده معاصر داشته باشید، از یک اثر هنری بدون قاب و چند پانل استفاده کنید. برای یک برداشت سنتی تر، از چاپ قاب کلاسیک استفاده کنید. مهم نیست که چه سبکی را انتخاب می کنید، نقره ای باید رنگ غالب در چاپ شما باشد.

"</p

دیدگاهتان را بنویسید