معرفی محصول

انواع پرسلان

انواع پرسلان

انواع پرسلان  7 نوع مختلف کاشی در این متن توضیح داده شده است! برای خرید کلیک کنید. پرسلان

کاشی‌های پرسلان به یکی از محبوب‌ترین مواد کفپوش تبدیل شده‌اند و هزاران صاحب خانه، سازنده در سراسر جهان آن‌ها را برای محل سکونت، دفتر یا فضای باز خود انتخاب می‌کنند.

انواع مختلف کاشی پرسلان ویژگی های خاصی دارند که دقت در انتخاب را ضروری می کند. ممکن است مقاله مربوط به هر آنچه که باید در مورد کاشی پرسلان یا انواع کاشی پرسلان بدانید را خوانده باشید. اما باید کاراکتر خاص و کاربرد آنها را یاد بگیرید.

بیستون تولید کننده و صادرکننده کاشی پرسلان با فرمت بزرگ، اینجاست تا به شما کمک کند قبل از تصمیم گیری در مورد کفپوش مناسب برای خانه شما، به سؤالات شما پاسخ دهد.

انواع کاشی پرسلان

در طول قرن گذشته، کاشی های پرسلان به دلیل بافت براق و صاف، طراحی و نقش های چشم نواز، و همچنین لمس شیک و ظریف، حضور پررنگی در صنعت کاشی داشته اند. دلایل زیادی برای در نظر گرفتن کاشی های پرسلان با فرمت بزرگ وجود دارد. : جامعه بادوام، بدون درز، گزینه بهداشتی تر، و محکم.

همه این‌ها در طرح‌ها، الگوها و اندازه‌های متنوعی هستند که تصمیم‌گیری برای انتخاب را دشوار می‌کند. دانستن ویژگی ها و کاربردهای کاشی به شما کمک می کند تا نوع مناسب کاشی پرسلان را برای اتاق خود انتخاب کنید.

1. کاشی های پرسلان مات و بدون لعاب

انواع پرسلان

کاشی ویژه:

روکش نرم یا ساتن – روکش مات فوق العاده صاف و روستایی.

کاشی های چینی بدون لعاب دارای روکش مات با رنگ یکنواخت در کل هستند. از آن به عنوان پرسلن از طریق بدن نیز یاد می شود. اگر این کاشی تراشه کند، رنگ زیر آن با سطح آن یکی می شود، اما این کاشی ها قوی و بادوام هستند!

کاشی پخته شده در کوره معمولاً آنها را بدون پردازش بیشتر تبدیل می کند یا پوشش لعابدار ندارد که به عنوان کاشی بدون لعاب شناخته می شود. کاشی‌های چینی بدون لعاب از مواد معدنی رسوب‌شده در خاک رس یا رنگدانه‌های طبیعی رنگ می‌گیرند.

مشخصات:

کاشی پرسلان مات نور را منعکس نمی کند و می تواند سطحی صاف یا بافت داشته باشد. بنابراین، آنها ظاهری نرم تر و مدرن تر ایجاد می کنند.

کاشی های پرسلان بدون لعاب طبیعی آنها را نسبت به کاشی های صیقلی یا لعاب دار در برابر لغزش مقاوم تر می کند.

کاشی های بدون لعاب ضخیم تر از کاشی های لعابدار هستند.

کاشی‌های پرسلان مات و بدون لعاب به اندازه کافی بادوام‌تر و محکم‌تر هستند تا در برابر نفوذ زیاد مقاومت کنند.

این کاشی ها ظاهری روستایی، طبیعی و خاکی دارند.

کاشی‌های پرسلان مات در طیف گسترده‌ای از سطوح بافت برای افزایش مقاومت در برابر لغزش وجود دارند و برای کنار استخر در فضای باز و تجاری مناسب هستند.

محل استفاده:

کاشی‌های پرسلان بدون لعاب و مات را می‌توان در فضای باز و داخل خانه استفاده کرد زیرا همه‌جانبه هستند. همچنین می توان از آنها در مکان های مختلف عمومی و تجاری استفاده کرد.

2. کاشی های پرسلان تمام بدن

انواع پرسلان

کاشی‌های ویژه:

سری Stone ظاهری مدرن و ساختاری صاف و روکش مات دارد، اما دارای ویژگی ضد لغزش بالایی است که می‌توان آن را در قسمت‌های بیرونی – استخر روباز قرار داد.

کاشی های پرسلان تمام بدنه از انواع کاشی هایی هستند که در سراسر آنها یکنواختی رنگ وجود دارد. چنین کاشی هایی از سطح تا پایه یک رنگ دارند. این کاشی ها با افزودن رنگدانه های رنگی برای ایجاد الگوها در سراسر کاشی رنگ می گیرند. بنابراین، آنها به عنوان کاشی های تمام بدن شناخته می شوند.

سطح رنگ و طرح در سراسر بیسکویت (بدنه) یکسان است، به این معنی که اگر کاشی بریده شود یا آسیب ببیند، به سختی دیده می شود.

مشخصات:

کاشی پرسلان تمام بدنه تراکم تر و ضخیم تر از کاشی معمولی است.

این کاشی ها دوام بیشتری دارند و در برابر شکستگی مقاوم هستند.

این کاشی ها هیچ تاثیری از نور خورشید ندارند. بنابراین، آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

کاشی پرسلان تمام بدنه می تواند در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کند.

ویژگی استحکام قوی، ضد لغزش و مقاومت در برابر خراش، دوام فوق العاده ای را برای کفپوش فراهم می کند.

محل استفاده:

کاشی های پرسلانی تمام بدنه را می توان در مراکز خرید، دفاتر، باغ ها، پارکینگ ها، خانه ها و منازل مسکونی استفاده کرد. ویژگی های شگفت انگیز و ارزش زیبایی شناختی بالای کاشی تمام بدنه آن را برای ترافیک تجاری و مسکونی ایده آل می کند.

3. کاشی پرسلان لعابدار

انواع پرسلان

کاشی ویژه:

هر سطح نیازمندی های متفاوتی دارد. کاشی پرسلان لعابدار براق برای سطحی روشن و براق.

کاشی‌های پرسلان لعاب‌دار از مواد رسی تشکیل شده‌اند که برای دستیابی به پوششی براق، شیشه‌ای می‌شوند. فرآیند شیشه‌کاری رطوبت اضافی بدنه کاشی را از بین می‌برد و آن‌ها را در برابر آب بسیار مقاوم می‌کند.

کاشی پرسلان براق، ظاهری شیک و ممتاز و سطح بازتابنده ای را ارائه می دهد که فضا را روشن می کند. کاشی‌های لعاب‌دار اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و روکش براق به آن ظرافت می‌بخشد. این کاشی ها دارای خواص بازتابی بالاتری نسبت به کاشی های صیقلی هستند.

کاشی های پرسلان لعاب دار در طرح ها، طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است. آنها را می توان بر روی دیوارها و کف نصب کرد و بدون نگرانی از ترک خوردگی یا لکه شدن به عنوان میز کار استفاده کرد.

مشخصات:

این کاشی ها متراکم هستند و به کاشی استحکام می بخشند.

میزان جذب آب پایین کمتر از 0.5 درصد است که قابل توجه ترین خواص کاشی پرسلان لعابدار است.

کاشی‌های پرسلان لعاب‌دار نسبت به کاشی‌های سرامیکی بادوام‌تر و بادوام‌تر هستند.

به لطف لایه محافظ لعاب، مقاومت بیشتری در برابر لک و خش دارد.

کاشی پرسلان لعابدار نیاز به نگهداری کمتری دارد.

این کاشی ها انعطاف پذیری بیشتری را برای خانه های جدید یا بازسازی فراهم می کنند.

کاشی پرسلان لعاب پس از نصب نیازی به درمان یا آب بندی بیشتر ندارد.

محل استفاده:

با توجه به عملکرد و ظاهر زیبایی شناختی، کاشی پرسلان لعابدار به طور گسترده ای برای حمام، آشپزخانه، اتاق نشیمن و فضای بیرونی استفاده می شود.

4. کاشی پرسلان جلا

 

انواع پرسلان

کاشی های ویژه:

کاشی های پرسلان صیقلی سری سنگی مجلل، شکوه ، غنا و صیقلی نشان دهنده براقیت بالا است.  با پرداخت صاف و کاشی ها بارها و بارها از زیر یک سری چرخ های پولیش رد شده اند.  تا زمانی که سطح صاف و براقی بدست آید تکرار می شوند.

با وجود این، این فرآیند می تواند باعث ایجاد منافذ میکروسکوپی در کاشی ها شود و باعث شود ذرات گرد و غبار آنها را حفظ کنند. اگر به درستی مهر و موم نشوند، در طول یک دوره زمانی کثیف تر به نظر می رسند.

کاشی های پرسلان صیقلی فوق العاده فوق العاده به نظر می رسند و تقریباً تمام انواع تم ها و مبلمان را تکمیل می کنند. تنها نقطه ضعف این کاشی ها لغزنده بودن در هنگام خیس بودن است و برای فضای حمام مناسب نیست. کاشی پرسلان براق و لغزنده کمتر از کاشی پرسلان لعابدار است.

مشخصات:

کاشی های پرسلان صیقلی در برابر خش مقاوم هستند.

اینها در برابر سرما مقاوم هستند. رنگ در یک دوره زمانی محو نمی شود.

دارای خواص ضد لک استثنایی است و تمیز کردن و نگهداری آن آسان تر است.

کاشی‌های پرسلان صیقلی بادوام و بادوام‌تر هستند.

محل استفاده:

کاشی پرسلان صیقلی جذابیت زیبایی شناسی را به هر مکانی اضافه می کند. بیشتر برای دیوارهای تزیینی، آشپزخانه و پشت دوش استفاده می شود.

5. کاشی های پرسلان دو شارژ

انواع پرسلان

کاشی ویژه:

سبک و عملکرد را با یک روکش کریستالی ترکیب کنید .

کاشی‌های پرسلان دوشارژ، که با نام کاشی‌های پرسلان دوباره شناخته می‌شوند، از تزریق دو لایه مختلف خاک رس ساخته می‌شوند. لایه بالایی از لایه طرح تشکیل شده است که 3-4 ضخامت کاشی را در خود جای می دهد که نزدیک به 30٪ است. از این رو، ضخیم‌تر از سایر کاشی‌های پرسلان هستند و با طرح‌ها و نقش‌های منحصربه‌فرد دوام بیشتری دارند.

کاشی‌های پرسلان دوشارژ به روش سنتی ساخته می‌شوند که در آن رنگدانه رنگی با مواد اولیه مخلوط شده و در دستگاه پرس هیدرولیک پرس می‌شود تا نقوش روی لایه بالایی چاپ شود. این امر ظاهری همگن و روکشی صاف با پوشش نانومواد می دهد. این کاشی‌ها به‌عنوان سنگ مرمر طبیعی و حسی ظاهر می‌شوند که حال و هوای مجلل را در فضای شما تعریف می‌کنند.

کاشی پرسلان دو بار یک راه حل انعطاف پذیر برای کاربردهای داخلی و خارجی است. این کاشی ها در روکش های مات و کریستالی موجود هستند.

مشخصات:

این کاشی ها بسیار بادوام هستند و در برابر سایش و پارگی برای ترافیک سنگین پا مقاومت می کنند.

از تجمع کثیفی و کثیفی روی سطح جلوگیری می کند و می تواند تا سال ها درخشش طولانی مدت داشته باشد.

خواص سودمند کاشی های پرسلان دو شارژر مقاومت در برابر لک و سایش و ضد باکتری است.

این کاشی ها به راحتی تمیز می شوند و نگهداری کمی دارند.

محل استفاده:

کاشی های پرسلان دو شارژر با استحکام و طرح های متنوع، بهترین انتخاب کفپوش برای فضاهای تجاری مانند مراکز خرید، هتل ها، فرودگاه ها، رستوران ها، کتابخانه ها و بیمارستان ها هستند.

 

6. کاشی های پرسلان چاپ دیجیتال

 

انواع پرسلان

کاشی برجسته:

 

کاشی با چاپ زیبا ، ظریف و پر جنب و جوش که محیطی شاد است.  چاپ دیجیتال نوعی کاشی پرسلان لعابدار است.  با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی، آخرین روش تولید از عکاسی دیجیتال برای گرفتن مواد طبیعی و چاپ دیجیتال کاشی ها استفاده می کند. پس از آن، کاشی های چینی لعاب دار می شوند و نیازی به آب بندی ندارند.

برای ظاهری زیبا از کاشی سنگ مرمر یا نمای چوبی الهام گرفته از طبیعت، کاشی پرسلان چاپ دیجیتال بهترین جایگزین برای کف و دیوار شماست.

با فناوری چاپ دیجیتال، تزئین کاشی آسان‌تر، دقیق‌تر، سریع‌تر، انعطاف‌پذیرتر، رزولوشن بالاتر، اجرا راحت‌تر و حذف ضایعات و پسماند کمتری است که آن را به یک روش دکوری محبوب و بدون دردسر تبدیل می‌کند.

مشخصات:

گزینه های طراحی تقریبا بی پایان برای هر فضا وجود دارد.

این کاشی‌ها از نظر فیزیکی یکی از سخت‌ترین کاشی‌های پرسلان موجود هستند.

آنها در برابر رطوبت مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند.

کاشی های پرسلان با چاپ دیجیتال دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال مقاومت در برابر یخ زدگی، جذابیت زیبایی شناختی، سطح براق و ضد لغزش هستید.

محل استفاده:

حمام، آشپزخانه و فضاهای بیرونی برای استفاده از کاشی پرسلان چاپ دیجیتال ایده آل هستند.

7. کاشی پرسلان بافت یا سنگی

انواع پرسلان

کاشی ویژه:

با افزودن اصالت و عنصر سنتی، شخصیت فضای خود را تقویت کنید.

کاشی های سنگی با تکنولوژی پیشرفته، خواص چینی را با زیبایی برازنده سنگ ترکیب می کنند. ویژگی فنی کاشی پرسلان بافت دار یا سنگی برای فضاهای خانگی و تجاری مناسب است.

رگه های معمولی و نمای بافت نامنظم سنگ طبیعی با خواص مقاومتی ظروف سنگ پرسلان نمای سنتی و ظرافتی جاودانه را منتقل می کند. علاوه بر این، می تواند یک طراحی معماری یا داخلی را با جذابیت مدرن تعریف کند. این کاشی‌ها در طیف گسترده‌ای از روکش‌های مات هستند که با فشار دادن مواد در قالب‌ها برای ایجاد جلوه‌های بافتی از سنگ، چوب، بتن یا قلع ساخته می‌شوند. گزینه ها بی حد و حصر هستند

مشخصات:

این کاشی ها در برابر سایش و خراش مقاومت بالایی دارند.

کاشی های پرسلان با ظاهر سنگی آب را جذب نمی کنند. بنابراین، استفاده از آنها در آشپزخانه یا استخر روباز نمی تواند مشکلی ایجاد کند.

کاشی های پرسلان بافت دار مواد غیر متخلخلی هستند که می توانند در برابر هرگونه حمله شیمیایی مقاومت کنند.

این کاشی ها در برابر سرما مقاوم هستند و می توانند در برابر آب و هوای بد مقاومت کنند.

کاشی پرسلان با ظاهر سنگی بهداشتی ترین گزینه کفپوش است که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

محل استفاده:

کاشی های پرسلان بافت دار یا سنگی طراحی انعطاف پذیری دارند و می توانند به عنوان کاشی های کف و دیوار در مکان های خانگی و تجاری استفاده شوند.

نتیجه:

کاشی های پرسلان مات روستیک یا بدون لعاب در سراسر بدنه مورد استفاده قرار می گیرند. آنها سطحی صاف و نرم با سطح فوق العاده بالایی از مقاومت در برابر لغزش دارند و می توانند سایش و پارگی را تحمل کنند.

کاشی های پرسلان لعاب دار کاشی های تک لایه ای هستند که در دستگاه پرس هیدرولیک تحت فشار بالا پرس می شوند تا دوام عالی به آنها بدهد.

به لطف فناوری، می توان کاشی پرسلان چاپ دیجیتال را در طرح ها و طرح های جذاب تهیه کرد.

هنگامی که یک لایه پولیش به کاشی ها اضافه می شود تا براقیت و درخشندگی بیشتری به آن ها بدهد، به کاشی های پرسلان جلا داده می شوند.

کاشی های پرسلان دوشارژ از ترکیب دو لایه رنگدانه ساخته می شوند و معمولاً ضخیم تر از کاشی های معمولی هستند. طبیعت سنگین آنها آنها را برای مناطق پر تردد ایده آل می کند.

کاشی های پرسلان تمام بدنه برای استفاده های سنگین مانند استفاده تجاری/صنعتی در نظر گرفته شده اند.

کاشی های پرسلان بافت دار یا سنگی به دکوراسیون داخلی و خارجی شما شخصیتی بی انتها و منحصر به فرد می بخشد.

این راهنما را در مورد نحوه تمیز کردن انواع کاشی های پرسلان با جزئیات با بایدها و نبایدها بررسی کنید.

برای خرید محصولات پرسلان کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید