مقالات

انواع هود و نحوه انتخاب آن

هودها برای پاک کردن چربی، دود و بوهایی که در هوا باقی می‌مانند و انواع هود های محدود هستند .برای انتخاب همچنین زنده شدن خلاقیت‌های آشپزی کمک می‌کنند . بوی آشپزی را کاهش می‌دهند. پیدا کردن ارتفاع و عمق هود مناسب برای آشپزخانه شما به دود، بو و چربی کمک می کند .تا به داخل دریچه و خارج از خانه شما برود.

ابعاد هود استاندارد چیست؟

ابعاد هود معمولاً 24 اینچ یا 36 اینچ عرض دارند، اما می توانند از 24 اینچ تا 60 اینچ عرض داشته باشند. بهتر است هودی نصب کنید که اندازه آن به اندازه سطح اجاق گاز شما باشد تا چربی، بو و دود ناشی از هر مشعل یا عنصر زیر را به بهترین نحو جذب کند.

انواع هودهای محدوده برای انتخاب

هودهای طیفی در پیکربندی‌های مختلفی ارائه می‌شوند، بنابراین احتمالاً یکی را پیدا می‌کنید که مناسب آشپزخانه شما باشد . بهترین خلاقیت‌های شما را تقویت کند. هر هودی که در نظر بگیرید یا مجرای می شود. هوا را از طریق یک مجرای به بیرون از خانه شما می فرستد، یا در حال تهویه مجدد است، هوا را از فیلتر می کشد و آن را به آشپزخانه باز می گرداند. درباره شش مدل مختلف هود زیر بیشتر بیاموزید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام هود به بهترین وجه مکمل سبک آشپزخانه و عادات آشپزی شما است.

هود دیواری

یکی از انواع هود ها ،هودهای دیواری روی دیوار پشت میز یا اجاق گاز نصب می شوند . برای تهویه مطبوع آشپزخانه با وسایلی که به دیوار هم تراز شده اند عالی هستند. این واحدها می توانند به وضوح از سقف به سمت پایین حرکت کنند یا در زیر کابینت قرار گیرند. اگرچه اغلب چیزی بالای آنها نصب نشده است . معمولاً عرض آنها از 30 اینچ تا 48 اینچ است. برخی از مدل‌ها، مانند این هودهای تجاری آشپرخانه ها، حتی دارای ویژگی‌های ممتازی مانند لامپ‌های گرم‌کننده غذا و سیستم تهویه هوا هستند تا بتوانید از سبک حرفه‌ای در خانه لذت ببرید.

انواع هود

هود جزیره

یکی از انواع هود ها،هودهای جزیره ای به طور منحصر به فردی برای اجاق های پخت و پز واقع در پیشخوان جزیره ای آشپزخانه طراحی شده اند. این هودها احتمالاً چشم مهمانان خانه را به خود جلب و اغلب به عنوان یک نقطه کانونی در آشپزخانه عمل می کنند. بنابراین می توانند در سبک ها، شکل ها و اندازه های بسیار متنوعی انتخاب شوند. هودهای جزیره ای همیشه تا سقف بالای اجاق گاز نصب می شوند و اندازه آن ها بین 30 تا 60 اینچ است.

انواع هود

هود مخفی

اگر کابینت هایی در بالای صفحه خود قرار دارد و علاقه ای به ایجاد وقفه در عناصر طراحی موجود ندارید، هودهای مخفی ایده آل هستند. اگرچه می‌توان آن‌ها را روی دیوار پشت محدوده نصب کرد. اما اغلب در قسمت زیرین کابینت‌های بالا نصب می‌شوند . معمولاً اندازه‌شان از 20 تا 60 اینچ است. هودهای مخفی را از فتوحی مانند مدل های زیر کشف کنید تا زیبایی محتاطانه ای را برای فضای آشپزی خود ایجاد کنید.  اگرچه می‌توان آن‌ها را روی دیوار پشت محدوده نصب کرد. اما اغلب در قسمت زیرین کابینت‌های بالا نصب می‌شوند و معمولاً اندازه‌شان از 20 تا 60 اینچ است.

انواع هود

ترکیب هود و مایکروویو

یکی از انواع هود ها، هودهای مایکروویو یا مایکروویوهای بیش از حد برای شما عالی هستند.اگر به دنبال استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه خود هستید. ترکیب هود مایکروویو پخت غذا و تهویه هوای آشپزخانه را از یک واحد تغلیظ شده. و در زیر کابینت ها و بالای اجاق گاز امکان پذیر می کند. این هودها پهنای مایکروویو را دارند و عرض آن تقریباً 30 اینچ است.

انواع هود

برای پاسخ به سوالات متداول شما عزیزان روی کلمه انتخاب هود برای آشپزخانه کلیک کنید.

انتخاب بهترین هود برای آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید