معرفی محصول

انواع شیرآلات شیک

شیرآلات شیک

4 نوع از شیرآلات شیک سینک که معمولاً در خانه ها یافت می شوند.

آیا تا به حال به نوع شیرهای سینک در خانه خود توجه کرده اید؟ به احتمال زیاد، شیر آشپزخانه شما با حمام شما متفاوت است و حتی ممکن است بسته به تعداد سینک ظرفشویی در خانه، چندین نوع شیر داشته باشید. چرا توجه به این مهم است؟ به طور کلی، تا زمانی که مجبور به تعمیر یک شیر آب نشوید، اینطور نیست.

چهار سبک مختلف شیر آب وجود دارد – شیرهای فشاری، شیرهای دیسکی، شیرهای توپی و شیرهای کارتریجی – و دانستن اینکه چگونه هر کدام را تعمیر کنید، دفعه بعد که با مشکل لوله کشی مواجه شدید، مفید خواهد بود.

شیرآلات شیک
چهار نوع رایج از شیرهای سینک – و نحوه کار آنها

1.شیرهای فشاری. اینها یک سبک سنتی از شیر آب هستند که معمولاً در خانه های قدیمی یافت می شوند. شیرهای تراکمی دارای دسته‌های جداگانه برای آب سرد و گرم هستند که هر کدام باید به صورت دستی چرخانده شوند تا جریان آب را کنترل کنند، مانند روشن کردن شلنگ.

2.شیرهای دیسکی شیرهای دیسکی به واشر متکی نیستند و بنابراین دوام بیشتری دارند و به طور کلی نسبت به شیرهای فشاری نیاز به تعمیر کمتری دارند. شیرهای دیسکی حاوی دسته ای هستند که بالا و پایین و پهلو به پهلو حرکت می کند. وقتی دسته بالاست، آب با ایجاد شکافی بین دیسک بالایی شیر آب و دیسک پایینی جریان پیدا می کند. پایین آوردن دسته جریان آب را متوقف می کند، جایی که حرکت دسته از پهلو به سمت دیگر دمای آب را کنترل می کند. این شیرها معمولا در سینک های حمام یافت می شوند.
3.شیرهای توپی. مشابه شیرهای دیسکی، شیرهای توپی نیازی به واشر ندارند. این شیرها معمولاً در سینک های آشپزخانه یافت می شوند و دارای دسته ای هستند که نسبتاً آزادانه بالا و پایین و پهلو به پهلو حرکت می کند. جریان آب و دما به موقعیت دسته بستگی دارد.

شیرهای کارتریج. تشخیص شیرهای کارتریج کمی دشوارتر است زیرا می توانند یک یا دو دسته داشته باشند. در این مورد، آنها شبیه به شیرهای فشاری هستند، اما تفاوت آنها در این است که برای کنترل جریان آب نیازی به چرخاندن دستگیره ها نیست. دستگیره های شیر کارتریج با دو دسته با یک حرکت از خاموش به روشن می چرخند، در حالی که شیرهای تک دسته برای جریان بالا و پایین و برای دما از پهلو به پهلو حرکت می کنند، مشابه شیرهای دیسکی

شیرآلات شیک

شیرآلات شیک

دفعه بعد که یک یا دو دقیقه اضافی دارید، به اطراف خانه خود نگاهی بیندازید تا مشخص کنید.  کدام شیرآلات دارید تا در صورت بروز مشکل لوله کشی بهتر آماده باشید.

با تجلیل از آشپزخانه نه تنها به عنوان فضایی برای پخت و پز، بلکه برای سرگرمی، مصرف کنندگان شیرهای طراحی چشم نوازی را انتخاب می کنند.  که با پرداخت های لوکس به عنوان مرکز آشپزخانه انتخاب می شوند. در صدر فهرست گرایش‌های طراحی آشپزخانه در سال 2023، شیرآلات شیک با روکش‌های شیر آب مانند نیکل، کروم، مشکی و برنجی و گزینه‌هایی مانند برس، مات، صیقلی، ساتن و دو رنگ قرار دارند.

روکش های شیر چیزی بیش از بازتاب و تنظیم روندها است. به عنوان مثال، روکش ساتن نیکل، که هم در ترند و هم جاودانه است. در حالی که شیرهای آشپزخانه را با به حداقل رساندن.  اثر انگشت و لکه های آب با فناوری انحصاری بکر جلوه می دهد.

و از آنجایی که ساتن نیکل یک پوشش پودری است، در برابر رطوبت و اشعه ماوراء بنفش نیز مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. که مکمل رنگ‌های محبوب آشپزخانه‌های خاکی است.  یکی دیگر از پوشش‌های پودری با ماندگاری طولانی است.  مانند سفید معماری که به آشپزخانه‌ها احساسی مطبوع و باز می‌دهد.

شیرآلات شیک

خرید شیرآلات شیک

دیدگاهتان را بنویسید