معرفی محصول

انواع سینک چوبی

سینک چوبی

سینک چوبی

"</p

سینک چوبی ظرافت، سازگاری با محیط زیست و ظاهر طبیعی چوب و  سینک های حمام از این ماده ساخته شده اند.

این سینک ظاهری مجلل و با مواد باکیفیت هستند.  تا طراحی حمام شما را ارتقاء بخشد.  این سینک دارای سیستم آماده سازی و ساخت چوب خاصی که امکان کیفیت بالای سینک ها را فراهم می کند. این سینک را می توان از گونه های مختلفی از چوب طبیعی از جمله افرا، زبان گنجشک، گردو، پادوک، بلوط و … تهیه کرد.  بسته به سبک خانه و سرویس بهداشتی خود می توانید.  متریال مربوطه را انتخاب کنید.

"</p

علاوه بر این، این محصول زیبایی طبیعی را به حمام شما می آورند.  زیرا از چوب واقعی ، این به ما اجازه می دهد تا رنگ های غنی چوب را به نمایش بگذاریم و آن را با جذابیتی دنج و گرم ترکیب کنیم. و در آخر، سینک‌های چوبی نیز می‌توانند دوام داشته باشند.  زیرا برای روزمره ساخته شده‌. این گونه سینک ها کاملا ضد آب هستند و سینک ها را کاملا در برابر آسیب آب محافظت می کنند. سینک های حمام چوبی پس از هر بار استفاده نیاز به تمیز کردن و خشک کردن منظم دارند. از استفاده از محصولات شوینده و مواد شیمیایی خشن خودداری کنید، زیرا می توانند به مواد آسیب برسانند.

چوب آنقدر متراکم که شناور نمی شود

رشد درخت تقریباً افسانه ای به طرز شگفت آوری آسان است. از شهرت به عنوان رشدکند و  سخت رنج می برد.  اما این بومی به راحتی در محوطه سازی و باغ ها گنجانده می شود. لیگنوم ویتا به عنوان “چوب آنقدر متراکم که شناور نمی شود” شناخته می شود. ممکن است نخواهید قایق بسازید، درست است، اما به دلیل سختی و مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات، قرن هاست که به سازندگان قایق خدمت کرده است، و برای قطعاتی از دکل هایی که نیاز به استحکام و دوام زیادی دارند، عالی است. اخیراً از  برای یاتاقان‌های ملخ کشتی‌ها و زیردریایی‌ها با همین کیفیت استفاده و به‌علاوه ماهیت صمغی چوب، روان‌کاری خاص خود را فراهم می‌کند. در حالی که بسیاری از درختان چوب سخت مانند وراوود مرتبط است. چوب آهن نیز نام رایجی است که برای گونه های مختلف استفاده می شود.

انواع چوب مقاوم

هر دو درختان گرمسیری هستند. بومی دریای کارائیب (این گل ملی جامائیکا است) و بخش‌هایی از آمریکای مرکزی و جنوبی است.  یا هالیوود – را می‌توان بومی دریای کارائیب و بخش‌هایی از آمریکای مرکزی و همچنین جنوب فلوریدا جنوبی نامید. ما در واقع در شمالی ترین محدوده برای تعداد کمی از گیاهان گرمسیری، مانند گامبو لیمبو هستیم. رشد هر یک از آنها تلاش ارزشمندی است، زیرا غیر بومی تهاجمی نیست. با این حال، رشد بومی همیشه خوب است. حال، چگونه می توان تفاوت را تشخیص داد: گیاه بومی عموماً دارای برگچه های بیشتری است که در هر برگ رشد می کنند. تا جوانه در پایه ساقه نشان دهنده یک برگ است. اگر برگ از بیش از یک قسمت برگ مانند تشکیل   به آن برگ مرکب و قسمت های کوچکتر آن برگچه می گویند.

این نوع چوب با استفاده از ابزار های نوین و رنگ های مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد که هم بافت زیبایی چوب را نشان دهد هم باعث شود دوام چوب برای آن افزایش یابد .

اگر به دنبال یه طرح منحصر به فرد هستید حتما این سینک را انتخاب کنید البته باید بسیار از آن مراقبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید