مقالات

انواع سرامیک قهوه ای

سرامیک قهو ه ای

استقبال از آرامش: رنگ های زمینی و محیط آرامی که در فضاهای داخلی ایجاد می کند

با کاوش در دنیای فریبنده سرامیک قهوه ای و قدرت دگرگون کننده آنها در فضاهای داخلی، وارد قلمروی آرامش شوید. از رنگ‌های ماسه‌ای گرم گرفته تا سایه‌های آرام‌بخش سبز ، این رنگ‌های طبیعی حس آرامش و ارتباط با زمین را تداعی می‌کنند. در این پست وبلاگ، ما به احساسی می پردازیم که این رنگ های خاکی ایجاد می کنند و فضاها را با محیطی آرام و هماهنگ القا می کنند. به ما بپیوندید تا اسرار مهار زیبایی طبیعت در طراحی داخلی شما را کشف کنیم و پناهگاهی ایجاد کنیم که روح را پرورش می دهد و آرامش را دعوت می کند. جذابیت بی انتها رنگ های خاکی را کشف کنید و سفری را به سمت یک محیط زندگی آرام و متعادل آغاز کنید.

خود را در زیبایی طبیعت غوطه ور کنید. زیرا ما یک تابلوی الهام بخش اختصاص داده شده به رنگ های خاکی و فضای آرامی که در فضاهای داخلی ایجاد می کنند. را بررسی می کنیم. داستانی از هنر طبیعت را با حرکات و بافت های فریبنده اش که در طول قرن ها شکل گرفته است. روایت می کند. سرامیک قهوه ای در فرمت بزرگ  تکمیل کننده این امر، جلوه سنگ آهکی آرامش بخش را به ارمغان می آورد، در حالی که حسی از پیچیدگی و گرما را اضافه می کند.

برای القای شادابی و بافت، کاشی‌های دکور ما وارد بازی می‌شوند. با جلوه 3 بعدی و در سبزهای خاکی رنگی پر جنب و جوش می بخشد که یادآور شاخ و برگ های سرسبز است. و برای تکمیل انتخاب، عنصر چوب با صفحات  در مرکز توجه قرار می‌گیرد. جلوه چوب طبیعی انتخاب کنید.

به ما بپیوندید تا رنگ‌های طبیعی طبیعت و محیط آرامی را که آنها تداعی می‌کنند.  بررسی کنیم. منتخب انتخاب شده را در تابلوی الهام ما کاوش کنید. و اجازه دهید این رنگ های خاکی شما را به سمت ایجاد یک فضای زندگی آرام و هماهنگ که زیبایی های جهان طبیعی را جشن می گیرد. راهنمایی کنند.

 

ایده های سرامیک قهوه ای – چگونه حمام خود را با خاکی ترین رنگ غنی کنید

از لاته کم رنگ و خامه ای تا قهوه ای شکلاتی پررنگ، این سایه خاکی و طبیعی دلپذیر، دنج و ظریف است. اگر به فکر کاشی کاری مجدد حمام خود هستید.  اما کاملاً در مورد رنگ آن تصمیم نگرفته اید. ممکن است بخواهید رنگ قهوه ای را در نظر بگیرید. اگرچه قهوه ای به اندازه آبی، سیاه یا سفید محبوب نیست. اما رنگ قهوه ای گرم و غنی است. و می تواند ظاهری شگفت انگیز در حمام ایجاد کند.

رنگ چوب و زمین، قهوه ای رنگی آرام و آرام است، برای ایجاد احساس آرامش در فضاها عالی است.  و اگر به پالت رنگ خنثی تری علاقه دارید. انتخاب خوبی است.

سرامیک قهو ه ای

چه رنگ هایی با سرامیک قهوه ای در حمام می آید؟

قهوه ای رنگی گرم و در واقع سایه ای از نارنجی تیره است. می‌توانید کاشی‌های قهوه‌ای را با سفید، خاکستری یا سیاه خنثی ست کنید.  یا با رنگ‌های سبز، فیروزه‌ای روشن، نارنجی یا بنفش، حس گرمسیری‌تری داشته باشید.  طلا نیز به خوبی در کنار سرامیک قهوه ای قرار می گیرد.

بسته به سایه کاشی‌های قهوه‌ای که انتخاب می‌کنید. ممکن است بخواهید رنگ‌های روشن‌تری با دیوارهای سفید اضافه کنید. یا اگر کاشی‌ها قهوه‌ای کم رنگ هستند. می‌توانید دیوارها یا کاشی‌های کف تیره‌تر را انتخاب کنید.

ایده های زیبا برای سرامیک حمام قهوه ای

از کاشی های کاربردی و گرم کننده با جلوه چوب گرفته تا کاشی های قهوه ای تیره چشمگیر، ما برخی از درخشان ترین ایده های کاشی قهوه ای حمام را برای الهام بخشیدن به شما انتخاب کرده ایم.

کاشی های دیواری با جلوه چوب

اگر به ظاهر گرم و طبیعی چوب علاقه دارید، نصب کاشی های پرسلان با جلوه چوب یکی از کاربردی ترین راه ها برای ایجاد ظاهری در حمام خود بدون نگرانی از آسیب آب است.

البته کاشی های چوبی روی زمین باورنکردنی به نظر می رسند. اما چرا از آن ها روی دیوار هم استفاده نکنید؟ افزودن کاشی های چوبی یک راه عالی برای دستیابی به حس تازه و آبگرم در حمام است. کاشی های واقعی با ظاهر چوب با هر رنگ دیگری هماهنگ می شوند.  و با مواد دیگری مانند سنگ مرمر، پرسلان صاف یا بافت دار و تخته سنگ فوق العاده به نظر می رسند.

سرامیک قهو ه ای

کاشی های دیواری قهوه ای نرم

سرامیک قهوه‌ای رنگ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.  که یافتن یکی از آن‌هایی که دوست دارید کار آسانی است. اگر سایه‌های ملایم‌تری را ترجیح می‌دهید.  این کاشی براق و به رنگ ترافل گزینه‌ای فوق‌العاده شیک است.

سایه های خنثی گرم مانند قهوه ای و بژ به طور فزاینده ای محبوب می شوند.  و تغییری با طراوت نسبت به رنگ های خاکستری و سفید بالینی ایجاد می کنند.

کاشی های موزاییک قهوه ای مخلوط

اگر می خواهید به حمام خود جلوه ای جذاب بدهید.  پوشاندن دیوار با کاشی های معرق مینیاتوری یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است.  موزاییک های شیشه ای اغلب حاوی عناصر فلزی هستند. و می درخشند و ظاهری براق به هر فضایی می دهند.

کاشی های موزاییک برای ایجاد مناطق ویژه در حمام عالی هستند. می‌توانید از آن‌ها برای پوشاندن کابین دوش، ساختن یک دیوار در پشت وان یا خلاقیت استفاده کنید.  و حاشیه‌ها یا بخش‌های پانل جذابی بسازید.

سرامیک قهو ه ای

کاشی های طرح دار

استفاده از کاشی های طرح دار در سرویس بهداشتی می تواند فضا را کاملا متحول کند. با افزودن شخصیت و علاقه، می‌توانید کاشی‌های طرح‌دار را برای برجسته‌کردن ناحیه خاصی از حمام خود مانند کابین دوش انتخاب کنید.  یا تمام دیوارها را در طرح‌های زیبا بپوشانید. انتخاب با شماست.

سنگ مرمر قهوه ای

تابش تجمل و پیچیدگی، کاشی کاری کف و دیوارها با سنگ مرمر یکی از زیباترین گزینه ها برای حمام است.  کاشی های سنگ مرمر صیقلی که اغلب در حمام های امروزی دیده می شوند.  غیر متخلخل هستند.  که آنها را به گزینه ای کاربردی تر از سنگ مرمر واقعی تبدیل می کند.  اگر به دنبال حس هتل مانندی برای حمام خود هستید.  نمی توانید با این مواد باشکوه اشتباه کنید.

کاشی های مترو قهوه ای شکلاتی

با کاشی‌های دیوار مترو قهوه‌ای غنی، یک پناهگاه دوش آرامش‌بخش ایجاد کنید. کاشی های مترو مورد علاقه محکمی هستند. زیرا بسیار همه کاره هستند. آنها را روی هم چیده یا در الگوهای پیچیده تری قرار دهید.  آنها را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. یا با کاشی های دیگر ترکیب کنید. با این حال که شما انتخاب می کنید.  از این کاشی های ساده استفاده کنید.  مطمئن باشید که آنها یک افزودنی شیک به هر حمامی خواهند داشت.

سرامیک قهو ه ای

کاشی های مسی رنگ

با کاشی های مسی رنگی به حمام خود درخشندگی بدهید.  از کاشی های فلزی می توان برای ایجاد ظاهری صنعتی یا روستایی استفاده کرد. و راهی عالی برای بازسازی حمام خسته است.

کاشی‌های مسی را با کاشی‌های غنی و با رنگ گرم ترکیب کنید.  یا آن‌ها را با کاشی‌های سفید یا مرمری درخشان تضاد کنید.

کاشی های سفالی گرم

با کاشی های سفالی غنی، احساس آرامش مدیترانه ای را در حمام خود ایجاد کنید.  این کاشی‌ها از خاک رس طبیعی ساخته شده‌اند.  و دارای رنگ‌های قهوه‌ای تا نارنجی تیره، قرمز و حتی صورتی هستند.

کاشی های سفالی باید مهر و موم شوند.  اما وقتی به خوبی از آنها مراقبت شود.  بسیار بادوام هستند.  و افزودنی زیبایی به خانه شما می دهند.

کاشی های افکت سنگ خنثی

با کاشی های سنگی با طرح های پیچیده به حمام خود علاقه مند شوید. کاشی‌های مات مانند کاشی‌های براق نور را منعکس نمی‌کنند.  اما تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است.  و واترمارک‌های مزاحم نشان نمی‌دهند.  این مخصوصاً اگر در منطقه‌ای با آب سخت زندگی می‌کنید مفید است.

کاشی‌های طرح‌دار در هنگام استفاده در کابین‌های دوش یا به‌عنوان پشتیبان، فوق‌العاده به نظر می‌رسند. و به‌ویژه در حمام‌های کوچکتر و اتاق‌های حمام به خوبی کار می‌کنند.

نکات مهم برای استفاده از کاشی های قهوه ای حمام

1. سایه های مختلفی از کاشی های قهوه ای برای انتخاب وجود دارد.  مطمئن شوید که قبل از سفارش نهایی، چند نمونه سفارش دهید. تا ببینید کدام سایه ها مناسب اتاق شما هستند.
2. همانطور که قهوه ای در پالت رنگ خنثی قرار دارد.  می توانید آن را با بسیاری از رنگ های دیگر هماهنگ کنید. به رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی و کرم بچسبید. یا به سراغ رنگ های زنده تر مانند آبی، فیروزه ای روشن، نارنجی و قرمز بروید.
3. کاشی های قهوه ای حمام به همان اندازه در خانه های دوره ای یا معاصر کار می کنند.  استفاده از کاشی‌های مترو یا سنگ مرمر را برای حسی مدرن در نظر بگیرید.  و اگر ظاهر سنتی‌تری را ترجیح می‌دهید.  به سراغ چوب و سنگ طبیعی بروید.
4. اگر عاشق رنگ قهوه‌ای هستید.  اما در مورد دیوارهای قهوه‌ای شکلاتی مطمئن نیستید.  با انتخاب کاشی‌های طرح‌دار، نصب موزاییک‌های قهوه‌ای مخلوط یا اضافه کردن.  حاشیه‌هایی از کاشی‌های قهوه‌ای، عناصری از این رنگ گرم‌کننده را اضافه کنید.

اطلس سرامیک طیف وسیعی از کاشی های حمام و رخت کن قهوه ای رنگ دارد.  که به شما کمک می کند ظاهری مشابه داشته باشید.  انتخاب ما را خودتان مرور کنید.  یا برای مشاوره با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای خرید سرمیک قهوه ای کلیک کنید. (( سرامیک قهوه ای فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید