بازار فتوحی

انواع سرامیک رنگ طوسی

سرامیک رنگ طوسی

سرامیک رنگ طوسی اتاق نشیمن با توضیحات کامل و آشنایی

سرامیک رنگ طوسی روشن با هر نوع محیطی با سبکی مدرن و امروزی مناسب است . زیرا ترکیبی منحصر به فرد از ظرافت، دوام و ماندگاری را ارائه می دهند. طوسی در رنگ روشن خود برای هر ترکیبی با رنگ های دیگر ایده آل است.  و به خوبی با هر نوع مبلمان اعم از سنتی و امروزی مطابقت دارد. این رنگ برای هر سبکی ایده آل است.  این رنگ در اکثر طیف های کاشی پرسلان با جلوه های مختلف موجود است.

رنگ طوسی همیشه اولویت اول افرادی است که به چیزهای شیک علاقه دارند. سبکی ظریف به هر چیزی، از لباس گرفته تا دکور و کاشی، اضافه می کند.  طیف وسیعی از سرامیک رنگ طوسی واقعا درجه یک و زیبا دارد.  کاشی های طوسی حمام اساسا از مواد کاشی و سرامیک ساخته شده اند که به استحکام کاشی می افزاید. قیمت آنها در حدود مناسب است.  این کاشی ها در اندازه های مختلف مانند 300×300 میلی متر، 600×600 میلی متر، 600×1200 میلی متر، 300 * 450 میلی متر، 250 * 375 میلی متر، 800 * 2400 میلی متر در دسترس هستند.

سرامیک رنگ طوسی

تطبیق پذیری در سبک

سرامیک رنگ طوسی در تکمیل سبک های مختلف طراحی، تطبیق پذیری بی نظیری را ارائه می دهند.

چه اتاق نشیمن شما به تم معاصر، سنتی یا صنعتی متمایل باشد. سرامیک رنگ طوسی بدون زحمت با زیبایی شناسی مورد نظر شما سازگار می شوند.

رنگ طوسی رنگی خنثی است که پس زمینه ای عالی برای برجسته کردن سایر عناصر طراحی در اتاق نشیمن شما مانند مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی فراهم می کند.

ظرافت و بی زمانی

سرامیک رنگ طوسی حسی از پیچیدگی و ظرافت را تراوش می‌کنند.  و حس کلاسی را به اتاق نشیمن شما می‌بخشند.

رنگ‌های آرام و کم رنگ خاکستری حس آرامش را ارائه می‌دهند.  و می‌توانند فضایی دلپذیر ایجاد کنند.

علاوه بر این، کاشی‌های کف طوسی جذابیتی همیشگی دارند، به این معنی که برای سال‌های آینده، حتی با تکامل روند طراحی، همچنان شیک به نظر می‌رسند.

 

تقویت نور طبیعی و مصنوعی

کاشی های طوسی کف می توانند نور طبیعی و مصنوعی را در اتاق نشیمن شما افزایش دهند.

سایه های روشن طوسی نور را منعکس می کند.  و باعث می شود فضا روشن تر و جادارتر به نظر برسد.

این به ویژه برای اتاق های نشیمن کوچک یا آنهایی که دسترسی محدودی به منابع نور طبیعی دارند مفید است.

علاوه بر این، کاشی‌های کف طوسی می‌توانند با ایجاد سایه‌ها و تضادها به اتاق عمق و بعد بیافزایند و به طراحی اتاق نشیمن شما جذابیت بصری اضافه کنند.

دوام و طول عمر

اتاق های نشیمن مناطق پر رفت و آمد هستند.  و دوام عامل مهمی است.  که هنگام انتخاب گزینه کفپوش باید در نظر گرفته شود.

کاشی‌های کف طوسی معمولاً از مواد بادوام مانند پرسلان، سرامیک یا سنگ ساخته می‌شوند.  که مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و پارگی دارند.

تمیز کردن آنها بسیار آسان است.  و ظاهر و درخشندگی اصلی خود را برای سالها حفظ می کنند.

این دوام، کاشی‌های طوسی کف را به سرمایه‌گذاری عاقلانه تبدیل می‌کند.  و تضمین می‌کند.  که اتاق نشیمن شما نه تنها از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر است.  بلکه کاربردی و ماندگار است.

سرامیک رنگ طوسی

جفت کردن رنگ های مکمل

کاشی های کف طوسی یک بوم بصری دلپذیر ایجاد می کنند.  و به شما این امکان را می دهد.  که آزادی خلاقانه ای را برای آزمایش انواع رنگ های مکمل در اتاق نشیمن خود داشته باشید.

رنگ های خاکی، پاستلی و رنگ های پر جنب و جوش را می توان از طریق مبلمان، فرش ها، پرده ها و قطعات تزئینی به صورت استراتژیک اضافه کرد تا یک پالت رنگی هماهنگ و خوش سلیقه ایجاد کند.

با استفاده از سرامیک رنگ طوسی، ظاهری صاف به فضاهای خود بدهید

کاشی‌های طوسی روشن ظاهری باکلاس و شیک به مکان می‌بخشند، حتی اگر اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، آشپزخانه، مدرسه، رستوران یا هر مکان دیگری باشد. این کاشی ها با انواع فضاها مناسب هستند.  زیرا سایه طوسی را می توان به راحتی با هر رنگ دیگری ترکیب کرد.  این کاشی ها از مواد سرامیکی، شیشه ای و همیشه ساخته شده اند که این کاشی ها را به بادوام ترین و مقاوم ترین کاشی ها تبدیل می کند.

 طیف گسترده ای از کاشی ها را در دسترس دارد و همه آنها از نظر اندازه، بافت، رنگ، مواد و پرداخت متفاوت هستند. این برای کاشی های طوسی نیز صادق است. این سرامیک ها برای هر مکانی مناسب هستند. اما عمدتاً به عنوان کاشی دیواری در حمام استفاده می شوند.  دلیل اصلی استفاده از کاشی های طوسی در حمام این است که این کاشی ها حمام را بزرگتر و مدرن نشان می دهند.

علاوه بر این، کاشی‌های طوسی کف به راحتی تمیز می‌شوند.  و در برابر لکه و خراش مقاوم هستند. بنابراین حتی اگر اسید یا مواد شیمیایی روی کاشی ریخته باشید.  دیگر نیازی به نگرانی در مورد لکه های آن نخواهید بود.  زیرا کاشی ها به راحتی در کمترین زمان تمیز می شوند.

سرامیک رنگ طوسی

سوالات متداول

1. اهمیت استفاده از کاشی های  طوسی چیست؟

کاشی های طوسی ظاهری یکپارچه و شیک به هر مکانی می دهند.  و نیازی به نگهداری زیادی ندارند. علاوه بر این، نصب این کاشی ها بسیار آسان است و در برابر لکه، خط و خش و حتی رطوبت مقاوم هستند. نه تنها این، سرامیک رنگ طوسی حمام نیز باعث می شوند.  حمام بزرگتر از حد معمول به نظر برسد. بنابراین مطمئناً می‌توانید با کاشی‌های طوسی استفاده کنید زیرا اینها بهترین انتخابی هستند که می‌توانید برای آوردن سبک و ظرافت به یک مکان انجام دهید.

2. در کجا می توان از کاشی های طوسی استفاده کرد؟

کاشی‌های طوسی را می‌توان در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد.  و به این معنا نیست که فقط در حمام‌های شما استفاده شود.  تا جلوه بزرگ‌تری به آن ببخشد.  همچنین می توانید این کاشی ها را در اتاق نشیمن، آشپزخانه، مدرسه، تراس، دفتر، رستوران و غیره خود بچینید. زیبایی این کاشی این است که می تواند با هر نوع دکور اتاق و مکانی هماهنگ شود.

3. چه نوع کاشی های طوسی موجود است؟

 دارای طیف گسترده ای از کاشی های طوسی در سایه ها، اشکال و الگوهای مختلف است. یکی از محبوب ترین سرامیک رنگ طوسی موجود است. این کاشی زیبا می تواند به عنوان کاشی دیوار برای حمام، آشپزخانه، اتاق ناهار خوری و بسیاری مکان های دیگر استفاده شود. علاوه بر این، این کاشی برای سال ها نیازی به نگهداری ندارد.  و به راحتی می توان آن را در کمترین زمان تمیز کرد. فقط باید یک دستمال یا پارچه خیس بگیرید و کارتان تمام است! همچنین این کاشی با پرداخت مات به زیبایی و جادوی آن می افزاید. کاشی طوسی با روکش مات و از بهترین کیفیت سرامیک، چینی و مواد غیر دیجیتال ساخته شده است. این بخشی از نوآوری است.  که به این معنی است که این کاشی بیشتر از هر کاشی معمولی موجود در بازار دوام خواهد داشت.

 

برای خرید سرامیک رنگ طوسی کافیه کلیک کنی.   (( فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید