صنعت ساختمان

انواع اندازه سرامیک و سرامیک یک دریک

سرامیک یک دریک

هنگامی که یک پروژه کاشی جدید را آغاز می کنید، اندازه اغلب یکی از اولین ویژگی هایی است که ممکن است در نظر بگیرید مانند سرامیک یک دریک که بسیار مناسب است. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم گزینه های خود را با این راهنمای اندازه های استاندارد کاشی بررسی کنید.

اندازه متوسط ​​یک کاشی چقدر است؟

وقتی صحبت از اندازه به میان می‌آید، کاشی هیچ محدودیتی نمی‌شناسد: کاشی‌ها در اندازه‌های مختلف از کاشی‌های موزاییکی با اندازه‌های مربع کمتر از ۹ اینچ گرفته تا پانل‌ها/اسلب‌های پرسلان با اندازه‌گیری گسترده عرضه می‌شوند.

این بدان معناست که هیچ اندازه استاندارد کاشی وجود ندارد، اگرچه اندازه‌های کاشی و سرامیک خاص در طول سال‌ها روند رو به رشدی داشته است. به طور کلی، کاشی‌ها با گذشت زمان بزرگ‌تر شده‌اند، و بزرگترین گزینه‌ها در حال حاضر تا 10 در 15 فوت اندازه‌گیری می‌کنند.

چگونه اندازه کاشی می تواند بر فضای شما تأثیر بگذارد

وقتی صحبت از کاشی می شود، اندازه اهمیت دارد. این بدان معنا نیست که بزرگتر بهتر است، بلکه به سادگی اندازه کاشی انتخابی شما بر نصب و حتی درک کل اتاق شما تأثیر می گذارد.

در اینجا چند مثال برای روشن شدن این موضوع آورده شده است:

اندازه‌های بزرگ‌تر کاشی‌ها می‌توانند فضای شما را بزرگ‌تر کنند، زیرا وسایل موجود در اتاق دورتر از هم به نظر می‌رسند. خطوط کمتر دوغاب نیز می تواند به ایجاد ظاهری مینیمال کمک کند.
کاشی‌های کوچک‌تر می‌توانند فضاهای وسیع‌تر را احساس کنند و به جذابیت بصری بیافزایند.
کاشی های بلند می توانند به کشیده شدن فضاها کمک کنند یا چشم را به سمت یک نقطه کانونی بکشانند.
اگر می خواهید چیدمان کاشی را به نمایش بگذارید، کاشی های بزرگ ممکن است در فضاهای کوچک کار نکنند. (ممکن است فضای کافی برای تأثیرگذاری مورد نظر شما وجود نداشته باشد.)
کاشی‌های بسیار کوچک (کاشی‌های موزاییکی) می‌توانند به شما این امکان را بدهند که حتی در فضاهای کوچک، مانند پشت‌پاشی، طرح‌های پیچیده ایجاد کنید. علاوه بر این، اتصالات دوغاب متعدد حاصل از نصب کاشی‌های موزاییک می‌تواند اصطکاک بیشتری را هنگام استفاده از آنها برای کف‌پوش در مناطق مستعد آب، مانند دوش‌ها و اطراف استخر ایجاد کند.

سرامیک یک دریک

نکته ای در مورد اختلاط اندازه های کاشی

توجه داشته باشید مخلوط کردن اندازه های کاشی می تواند به شما کمک کند فضاهای مختلف یک اتاق را مشخص کنید.

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که نیازی به انتخاب یک اندازه کاشی ندارید. در واقع، گاهی اوقات یک گزینه خوب مخلوط کردن اندازه کاشی است.

به عنوان مثال، تصور کنید می خواهید از ظاهر سنگی برای حمام خود استفاده کنید. به جای استفاده از یک اندازه کاشی در سرتاسر، مخلوط کردن اندازه‌های کاشی می‌تواند به طراحی شما جذابیت بصری بدهد. می‌توانید از کاشی‌های موزاییک برای حمام و پشت‌پاشی و از کاشی‌های بزرگ‌تر برای کف‌پوش و دیوارها استفاده کنید – با همان سبک سطح برای گره زدن همه آن‌ها.

همچنین می توانید اندازه کاشی ها را در همان نصب ترکیب کنید تا یک طرح بندی خاص ایجاد کنید. به عنوان مثال، الگوی کاشی هاپسکاچ ترکیبی از مربع های بزرگ و کوچک است.

اندازه کاشی بر اساس نگاه

بیایید برخی از اندازه های رایج کاشی (به اینچ) را برای برخی از محبوب ترین ظاهر کاشی ها مرور کنیم.

سرامیک یک دریک

اندازه کاشی مربع یا سرامیک یک دریک

کاشی مربع به دلیل تطبیق پذیری و سهولت نصب، احتمالاً رایج ترین شکل کاشی است. می توانید از سرامیک یک دریک برای نشان دادن یک الگوی منحصر به فرد یا ظاهر طبیعی استفاده کنید، آنها را به صورت مورب یا با حاشیه نصب کنید، یا اندازه و شکل کاشی ها را با هم ترکیب کنید. در واقع، تقریباً هر چیزی با کاشی های مربعی امکان پذیر است.

برای دیدن نمونه های جذاب سرامیک یک دریک و جزئیات این سرامیک را در فروشگاه ما ببینید. سرامیک یک دریک فتوحی

در حالی که هیچ اندازه استاندارد کاشی مربعی وجود ندارد، رایج ترین گزینه ها عبارتند از:

1در 1 اینچ

2 در 2 اینچ

3 در 3 اینچ

4 در 4 اینچ

6 در 6 اینچ

8 در 8 اینچ

12 در 12 اینچ

16 در 16 اینچ

18 در 18 اینچ

24 در 24 اینچ

سرامیک یک دریک

اندازه کاشی مستطیل

کاشی های مستطیلی نیز فوق العاده محبوب هستند. آنها اغلب شکل کاشی انتخابی برای این اهداف هستند:

نشان دادن ظاهر طبیعی، مانند سنگ و چوب
انجام چیدمان کاشی، مانند کاشی مترو یا کاشی شاه ماهی
دراز کردن یک فضا به صورت عمودی یا افقی

البته، اندازه‌های استاندارد کاشی بسته به ظاهری که می‌خواهید با کاشی‌های مستطیلی خود به دست آورید، متفاوت است. با این حال، گزینه های زیر مکان خوبی برای شروع هستند:

1 در 2، 3 و 4 اینچ
2 در 3، 4، 5، 6 و 8 اینچ
3 در 4، 5، 6 و 8 اینچ

4 در 4.5، 5، 6 و 8 اینچ
5 در 6 و 8 اینچ
6 در 8 اینچ

12 در 24 اینچ
24 در 36 اینچ
24 در 48 اینچ

سرامیک مسطتیل

اندازه های کاشی موزاییک

مشخصه بارز کاشی های معرق اندازه آنهاست. کوچکی آن‌ها به ترکیب‌های خلاقانه با رنگ‌ها، الگوها و بافت‌های متعدد کمک می‌کند و آن‌ها را برای برجسته کردن نقاط کانونی کوچک، مانند بک اسپلش، عالی می‌کند.

اندازه استاندارد کاشی موزاییک معمولاً کمتر از 9 اینچ مربع یا 3 اینچ یا کمتر در هر طرف است. برای سهولت در نصب، کاشی های موزاییک معمولاً به صورت گروهی روی صفحات نصب می شوند.

اندازه های رایج کاشی برای کاشی های موزاییک شامل موارد زیر است:

0.25 در 0.25 اینچ
0.5 در 0.5 اینچ

1 در 1 اینچ
2 در 2 اینچ
3 در 3 اینچ

سرامیک یک دریک

اندازه کاشی اسلب

این نمونه از بزرگ ترین کاشی های است که مورد استفاده قرار میگیرد. که دارای طرح های متنوعی است که میتوان با دقت در آن طرح های بسیار زیبایی یافت که مورذد استفاده قرار گیرد.

که از اندازه های 1.2 در 2.4 شروع می شود تا اندازه 1.2 تا 3 وجود دارد که برای نصب آن به متخصصان این حرفه برای نصب مراجعه کنید.

فراتر از اندازه کاشی و سرامیک

شما آن را دارید! بزرگتر لزوما بهتر نیست، اما کوچکتر هم نیست. وقتی صحبت از اندازه استاندارد به میان می آید، کاشی ها به سادگی از جعبه بندی شدن خودداری می کنند!

برای راهنمایی بیشتر در انتخاب کاشی مناسب برای خانه خود، به گالری طراحی ما و همچنین راهنمای ما در مورد اشکال کاشی و الگوهای چیدمان مراجعه کنید.

سرامیک یک دریک
از کجا کاشی بخریم

از ابزار جستجو در انجمن توزیع کنندگان کاشی و سرامیک فتوحی استفاده کنید تا یک نمایشگاه کاشی و سرامیک در منطقه خود را برای خرید، طراحی و آموزش تجربه شخصی تر، تک به تک پیدا کنید، یا از یک خرده فروش کف سازی یا بهسازی خانه دیدن کنید.  فقط کلیک کنید    بازار فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید