معرفی محصول

انواع آبچکان روی سینک

آبچکان روی سینک

بهترین قفسه های ظرفشویی روی سینک برای صرفه جویی در فضای روی میز ، این قفسه های کارآمد و کاربردی( آبچکان روی سینک ) باعث صرفه جویی در فضای شما می شود.  و مستقیماً در سینک تخلیه می شود.

آبچکان روی سینک

اگر محصول یا خدماتی را که به طور مستقل بررسی شده را از طریق پیوندی در وب سایت ما خریداری کنید.

فضای روی میز در آشپزخانه خانه حیاتی است. برای به حداکثر رساندن هر اینچ از اتاق در آشپزخانه خود، به چند راه حل هوشمندانه و کارآمد نیاز دارید. یک قفسه ظرفشویی روی سینک ممکن است یکی از کاربردی ترین راه ها برای به دست آوردن فوراً کمی فضای بیشتر باشد. آنها دقیقاً مانند قفسه‌های خشک کن معمولی هستند، با این تفاوت که روی سینک شما آویزان می‌شوند، فضای بیشتری را روی میز باز می‌کنند اما آن را نیز خشک نگه می‌دارند.

راهنمای خرید: نحوه انتخاب بهترین قفسه ظرفشویی روی سینک

در اینجا مواردی است که باید قبل از خرید یک سینک ظرفشویی برای آشپزخانه خانه یا محل کار خود در نظر بگیرید.

مواد:

ابتدا به دنبال قفسه ای باشید که با مواد سازگار با آب ساخته شده باشد. فولاد ضد زنگ درجه غذایی یک شرط مطمئن است، زیرا اغلب به جلوگیری از زنگ زدگی، خوردگی و آسیب عمومی کمک می کند. همچنین مطمئن شوید که سازه محکم است و می تواند بارهای سنگین ظروف، قابلمه و تابه را در خود جای دهد.

مونتاژ:

به طور کلی، بهترین قفسه های ظروف به سرعت در کنار هم قرار می گیرند. برخی دارای قطعات قابل جابجایی هستند، بنابراین می توانید هر طور که می خواهید آن را سفارشی کنید. این برای مرکز کردن بخش‌های خاصی روی سینک برای اطمینان از اینکه میز شما آب نمی‌گیرد یا برای جبران یک شیر آب بلند ایده‌آل است.

وزن:

حجم ظروف واقعاً می تواند به سرعت اضافه شود، به خصوص بعد از یک مهمانی شام، بنابراین قفسه ظرف شما باید بتواند آن وزن را نگه دارد. حدود 150 پوند باید برای یک خانواده معمولی کافی باشد، اما اگر می‌دانید که افراد (و ظروف) زیادی وجود خواهند داشت، بیشتر از آن استفاده کنید.

ویژگی ها:

قفسه های ظرفشویی با ویژگی هایی مانند پایه های قابل تنظیم (با لاستیک) برای کمک به تنظیم آن در ارتفاع مناسب بخرید. آنها همچنین به تعادل آن بر روی یک میز ناهموار برای کاهش لرزش کمک می کنند. قلاب ها همچنین می توانند برای خشک کردن وسایلی مانند چاقو و تابه های بزرگ بسیار راحت باشند.

بهترین قفسه های ظرفشویی روی سینک کدامند؟

برای ارتقای قفسه ظرفشویی خود آماده اید؟ در اینجا نحوه ارتقای بازی تمیز کردن ظروف آمده است.
1. رک قابل تنظیم

آبچکان دو سطحی قابل تنظیم فضای زیادی دارد. که ممکن است در نهایت از آن به عنوان یک قفسه آشپزخانه اضافی استفاده کنید. مونتاژ آن ساده است و متناسب با ابعاد آشپزخانه شماست. از 100 درصد فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

2. آبکش ظروف قابل تنظیم

آبچکان روی سینک

با این قفسه خشک کن فولادی ضد زنگ همه چیز را مرتب و خشک نگه دارید. برای بیشتر همه چیز اینجا جایی وجود دارد، از جمله موارد نامناسب مانند تخته های برش و ظروف عجیب و غریب. همچنین نگهدارنده های خاصی برای مواد شوینده، فنجان، چاقو و قلاب برای آویزان کردن آسان وجود دارد. شما می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید. همچنین قفسه دارای مکنده‌هایی در پایین است.  تا از لیز خوردن جلوگیری کند.

3. قفسه ظرف خشک کن پاروسان

آبچکان روی سینک

ما این قفسه ظرفشویی را به دلیل داشتن یک نقطه مشخص برای حوله های کاغذی در لبه و همچنین سبک تر بودن نسبت به اکثر رقبای خود با وزن حدود 10 پوند توصیه می کنیم. محکم است و دارای پایه های مکش ضد لغزش، همراه با فولاد ضد زنگ است. می تواند تا 80 پوند ظرف را تحمل کند.

4.آبچکان تاشو

اگر با فضای آشپزخانه محدود کار می کنید، این رنده را باز کنید تا یک آبچکان فوری روی سینک تهیه کنید. این به طور قابل توجهی قابل حمل، تاشو است.  و همچنان از فولاد ضد زنگ ساخته شده.  وقتی کارتان تمام شد، یا آن را جمع کنید یا به راحتی بشویید تا تمیز بماند.

نحوه تخلیه (و خشک کردن) ظروف روی میز کار آشپزخانه با سطح صاف

سینک های زیر نصب شده.  بدون آبچکان مدتی است.  که به طور فزاینده ای محبوب شده اند.  عمدتاً به دلیل ظاهر زیبایی که با میزهای کار با سطح جامد (مانند سنگ مرمر، گرانیت، سیلستون و کوریان) و امکان تمیز کردن.  آسان مناطق میز کار را فراهم می کنند. با این حال، یک مشکل احتمالی وجود دارد.  که چگونه ظروف خود را روی سطح صاف کنار سینک تخلیه کنید. در حالی که ممکن است.  بتوانید از ماشین ظرفشویی خود به خوبی استفاده کنید.  (اگر ماشین ظرفشویی دارید) همیشه تعداد کمی از ظروف هستند.  که نیاز به شستشوی دستی دارند.  (از جمله تابه هایی که رها کرده اید تا یک شب خیس بخورند..) یا شاید شما به سادگی ترجیح می دهید با دست بشویید.

نوآوری آبچکان

خوشبختانه، برخی از لوازم جانبی آبکش ظروف نوآورانه در بازار موجود است، در طیف وسیعی از مواد و رنگ. اینکه کدام یک برای شما بهترین است به نوع سینک آشپزخانه ای که نصب کرده اید و همچنین فضایی که در دسترس شما است بستگی دارد. همیشه ابعاد محصول را با فضای روی میز کار خود مقایسه کنید، در نظر بگیرید که کدام رنگ با طرح رنگ آشپزخانه شما مطابقت دارد و نظرات محصول را بخوانید.

1. تشک های تخته تخلیه لاستیکی

آبچکان روی سینک

تشک لاستیکی نیمه سفت و محکم با لبه های برجسته برای جلوگیری از ریختن.  آب و تمیز کردن.  آسان و رنگ خنثی.

2. تشک های سیلیکونی نرم برای تخلیه ظروف

تشک تخلیه ظروف سیلیکونی، موجود در رنگ‌های نعنایی، خاکستری تیره و خاکستری روشن (برای کسانی که کمی سبک‌تر) و از یک سیلیکون نرم و ضد لغزش ساخته شده.  که اجازه می‌دهد آب به داخل سینک برود.  قابل شستشو در ماشین ظرفشویی .

تشک تخلیه تاشو جوزف جوزف فلوم، به رنگ خاکستری، سبز و آبی، آب را در دنده ها جمع می کند و آن را تا زمانی که کارتان تمام شود در آنجا نگه می دارد، سپس به سادگی کمی تا کنید و اضافی را به راحتی دور بریزید.

3. تشک های خشک کن ظروف میکروفیبر و پلی استر نرم

بسیار جذب کننده و خشک شدن سریع حتی می توانید در ماشین لباسشویی خود تمیز کنید. برخی از آنها، مانند مدل ایکیا، قابل تا شدن هستند که در صورت کمبود جا عالی است!

آبچکان

4. قفسه ظروف پلاستیکی

قفسه ظروف پلاستیکی  و تشک میکرو فیبر خشک کننده سریع و طراحی درخشان و پس از استفاده به شکلی شیک جمع می شود.

5. رول مت

رول رول‌ها اجازه می‌دهند که مستقیماً بالای کاسه سینک شما خشک شوند، که ممکن است روش ترجیحی شما باشد، با این حال، می‌توانید آنها را روی میز کار در کنار سینک نیز قرار دهید. یا حتی در ترکیب با تشک میکروفیبر از گزینه 3 بالا استفاده کنید.

رول مت

ایستگاه های کاری ما شامل تشک های رول به عنوان لوازم جانبی استاندارد است. آنها همچنین در رنگ‌های طلایی، مسی و فلزی برای سینک‌های نانو یا سینک‌های با ضایعات طلا/مس موجود هستند.

6. شبکه های خشک کردن و ظروف نگهدارنده

راه حل نهایی توری های آرتینوکس و جا ظروف هستند که به طور مرتب بالای کاسه سینک قرار می گیرند. ایستگاه های کاری به صورت دست ساز در نزدیکی ونیز در ایتالیا ساخته شده اند.  و به خاطر یکی از بهترین انتخاب لوازم جانبی شناخته شده اند. اگر از طرفداران ایستگاه کاری آشپزخانه هستید، به دنبال آن نباشید.

آبچکان

ما اطمینان داریم که پست ما را مفید می یابید، از تجربیات خود و همچنین نظرات و نظرات به گرمی استقبال می شود.

برای خرید سینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید