بازار فتوحی

انتخاب شیرآلات مشکی

شیرآلات مشکی

آیا شیرآلات مشکی حمام انتخاب خوبی هستند؟

در حالی که فولاد ضد زنگ و کروم رایج‌ترین روکش‌های شیر هستند. شیرآلات مشکی دوباره بازگشته‌اند. صاحبان خانه در مورد استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون هیجان‌زده هستند.  زیرا این رنگ شیک‌ترین رنگ محسوب می‌شود.

شیرآلات مشکی مکمل هر سبک حمام است. آنها با هر دکوری – از سنتی تا معاصر و مینیمالیست تا لوکس – به کمال می آیند. از این رو، این روند دکور حمام در 5 تا 10 سال آینده حتی محبوب تر خواهد شد.

شیرآلات مشکی

شیرآلات مشکی حمام از چه ساخته شده اند؟

شیرهای حمام مشکی برای حداکثر دوام بیشتر از برنج جامد ساخته شده اند. شیرآلات گران‌تر از برنج مقاوم با عملکرد اهرمی براق ساخته شده‌اند. سایر مواد مورد استفاده شامل برنج استاندارد بین المللی H59، مس درجه یک H59 و فولاد ضد زنگ است.

مدل های ممتاز از برنج جامد و دریچه های دیسکی سرامیکی بدون چکه ساخته شده اند. مدل های طراح دارای بدنه برنجی و دسته روی هستند. اکثر شیرآلات دارای 5 سال ضمانت محصول و 1 سال ضمانت پایان هستند.

فینیش ها شامل مات، برنج، کروم، جلا و برس است.

آیا شیرآلات مشکی ایده خوبی در حمام هستند؟

شیرهای مشکی شیک و پیچیده به نظر می رسند. ظرافت آنها فوراً حمام شما را متحول و مدرن می کند. شما همچنین می توانید آنها را با طیف وسیعی از طرح های رنگ و طرح جفت کنید.

گنجاندن شیرهای حمام مشکی در پروژه بازسازی شما یک گزینه مرسوم است که برای سالها از تاریخ خارج نخواهد شد. همچنین اگر می‌خواهید کمی کنتراست ایجاد کنید، ایده خوبی است که رنگ مشکی را معرفی کنید.

آیا شیرآلات مشکی حمام محو می شوند یا تغییر رنگ می دهند؟ آیا این شیرها لکه دار می شوند؟

شیر آب مشکی بهتر از بسیاری از رنگ ها در پنهان کردن آثار و لکه های آب است.

در حالی که تمیز کردن شیرهای مشکی سخت نیست، اما نیاز به مراقبت بیشتری دارند. در یک نگاه گذرا، یک شیر آب سیاه تمیز و خوب به نظر می رسد. اما تنها زمانی متوجه لکه‌ها می‌شوید، زیرا رنگ آن تیره است.

شیرهای سیاه به مرور زمان محو می شوند، صرف نظر از پایان. در نتیجه، اگر اغلب آنها را تمیز نکنید، ممکن است رنگ خاکستری ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند لکه های آب را در صورتی که پس از هر بار استفاده خشک نشوند، از بین ببرند.

آیا تمیز کردن شیرهای حمام مشکی سخت است؟

در حالی که تمیز کردن شیرهای مشکی کار سختی نیست، اما نیاز به تمیز کردن منظم و کم هزینه دارند.

شیرهای مشکی نیاز به نگهداری مداوم دارند. به عنوان مثال، بقایای فوم اصلاح یا پودر آرایش به سرعت روی شیرهای سیاه ظاهر می شود. بنابراین، هر بار که اصلاح می کنید یا آرایش می کنید، باید شیرهای آب را تمیز کنید.

نگهداری از شیرهای آب سیاه نیز می تواند یک کابوس در مناطق سخت آب باشد. موثرترین راه برای مقابله با رسوب آهک، مالیدن کمی روغن زیتون روی شیر آب پس از تمیز کردن است.

چگونه می توانم شیرآلات مشکی را تمیز کنم؟

یک حوله خشک یا پارچه میکروفیبر در دسترس داشته باشید. هر بار پس از استفاده، شیرها را خشک کنید تا برای مدت طولانی تری براق و نو بمانند.

از پاک کننده های خش دار یا ساینده مانند سفید کننده و اسپری لیمو استفاده نکنید. از استفاده از مواد شیمیایی خشن برای تمیز کردن خودداری کنید زیرا آبکاری الکتریکی ممکن است محو یا تغییر رنگ دهد. در عوض، از یک اسپری تمیزکننده ملایم برای دفع کثیفی و کف صابون استفاده کنید.

اگر متوجه لکه های آب یا کثیفی شدید، مقداری آب صابون ملایم اسپری کنید و با یک پارچه میکروفیبر نرم پاک کنید. شیرها را به آرامی پاک کنید، زیرا اعمال فشار هیچ هدفی را دنبال نمی کند.

چگونه می توان پوشش مشکی مات را برای شیر آب خود حفظ کرد.

اکثر صاحبان خانه معتقدند. که هر شیرآب باید بدون در نظر گرفتن. پایان کار به یک روش مراقبت شود. این منجر به مشکلاتی در پرداخت های تخصصی مانند مشکی مات می شود. مشکی مات محبوب است زیرا ظاهر معاصر آن با طیف گسترده ای از سبک های دکوراسیون خانه به خوبی هماهنگ می شود. در اینجا سه ​​نکته تمیز کردن برای حفظ ظاهر جدید شیر آب مشکی مات آورده شده است.

شیرآلات مشکی

از بیشتر محصولات پاک کننده خودداری کنید

بسیاری از پاک کننده های معمولی خانگی وجود دارد که صاحبان خانه هرگز نباید از آنها برای تمیز کردن شیر آب مشکی مات استفاده کنند. این شامل:

ساینده ها
اسیدها، حتی محصولات غذایی مانند سرکه و آب لیمو
حلال ها
واکس های ساینده
سفید کننده و تمام پاک کننده های شیمیایی دیگر

تقریباً هر محصول تمیز کننده در حمام یا آشپزخانه به روکش مشکی مات آسیب می رساند. فقط صابون ظرف ملایم مخلوط با آب برای تمیز کردن توصیه می شود. از یک اسفنج نرم یا یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن شیر آب استفاده کنید و آن را بشویید.

روزانه پاک کنید

یکی از مهم ترین ابزارها برای حفظ فیکسچر مشکی مات یک پارچه میکروفیبر است. بیشتر آب لوله کشی حاوی مواد معدنی است که رسوبات سفیدی روی شیر آب ایجاد می کند. اگر اجازه ایجاد این رسوبات داده شود. به سختی حذف می شوند. – و انجام این کار ممکن است به پایان آسیب برساند. تولیدکنندگان توصیه می کنند. از پارچه میکروفیبر برای پاک کردن روزانه شیر آب استفاده کنید.  بنابراین هرگز اجازه ایجاد این رسوبات داده نمی شود.

تعمیر با احتیاط

هیچ روکش دیگری به اندازه مشکی مات مستعد خراشیدن نیست. برای تعمیر شیر آب به ابزار خاصی نیاز است. آچار تسمه ای بهترین ابزار برای جلوگیری از آسیب دیدن روکش است زیرا به جای دندانه های فلزی از یک بند پارچه ای برای چسبندگی محکم استفاده می کند. آچارهای لاستیکی نیز کار خواهند کرد. هنگام استخدام یک لوله کش، مطمئن شوید.  که آنها ابزار و دانش لازم را برای جلوگیری از آسیب رساندن به محصول را دارند.

خرید شیرآلات مشکی

دیدگاهتان را بنویسید