بازار فتوحی

انتخاب سرامیک پارکینگ مناسب

سرامیک پارکینگ

نحوه انتخاب سرامیک پارکینگ مناسب

 

به همان اندازه که فضای داخلی شما حیاتی است.  فضای بیرونی شما نیز حیاتی است. این یک تصویر ذهنی از ظاهر خانه شما ایجاد می کند. حتی محل پارک شما در بیرون ممکن است.  بینشی از ظاهر فضای داخلی شما ارائه دهد. فضاهای پارکینگ علیرغم اینکه اغلب نادیده گرفته می شوند.  می توانند فوق العاده به نظر برسند. انتخاب  سرامیک پارکینگ ایده آل می تواند چالش برانگیز باشد.  زیرا باید در برابر لکه، لغزش و در برابر ترافیک سنگین مقاوم باشند.  اینجاست که Nitco وارد می شود! با تنوع گسترده ای از گزینه ها، طرح ها و الگوها، هرگز برای ایمنی در مورد سبک مصالحه نکنید! ساخت برای ماندگاری و ارائه محافظت با ظرافت معاصر است.

 

سرامیک پارکینگ

به دنبال انتخاب نوع سرامیک مناسب برای پارکینگ هستید؟

در اینجا یک راهنمای قطعی برای خرید آنها وجود دارد!

برتری را انتخاب کنید: هرگز از کیفیت غافل نشوید.  چه برای بازسازی خانه، کاشی کاری کاری یا پارکینگ تصمیم بگیرید.  که کدام کاشی با طراح داخلی شما بهتر به نظر می رسد.  و بودجه معقولی برای منطقه بیرونی خود تعیین کنید.  مطمئن شوید کاشی‌هایی که انتخاب می‌کنید.  محکم، ماندگار و ساده برای تمیز نگه داشتن هستند. برای کاشی‌های کف پارکینگ، همیشه به انبوهی از کاشی‌های ساخته‌شده.  برای ماندگاری با طرح‌ها و پرداخت‌های زیبا مانند طراحی کاشی‌های مجموعه فتوحی اعتماد کنید.

یک زیبایی شناسی تصمیم بگیرید: قبل از تصمیم گیری در مورد طرح و سبک خاص کاشی پارکینگ، محیط اطراف و چشم انداز ملک خود را در نظر بگیرید.  منطقه پارکینگ شما نباید کاملاً متمایز از بقیه دارایی شما باشد.  هنگام انتخاب کاشی برای ورودی خود، رنگ مناسب را برای انتخاب تشخیص دهید.  به عنوان یک شروع، این کاشی شیشه‌ای شده با دکوراسیون زیبای آستریکس را در نظر بگیرید!

دوام: پارکینگ یک منطقه پر رفت و آمد است.  درست مانند مراکز خرید در فضای باز، غذاخوری ها و حتی مدارس. نه به این دلیل که مردم آنجا هستند.  بلکه به این دلیل که تردد خودروها بیشتر از افرادی است.  که در حال پیاده روی هستند.  شما به یک کاشی محکم و بادوام نیاز دارید.  که بتواند بار را تحمل کند تا فشار را خاموش و روشن نگه دارد.  به همین دلیل است که همیشه به مجموعه کاشی‌های فتوحی اعتماد کنید.  مانند این طرح بلوم زیتون که به همان اندازه زیبا و بادوام به نظر می‌رسد!

سوالات متداول

 

ضخامت سرامیک پارکینگ چقدر باید باشد؟

اندازه کاشی باید 300 میلی متر در 300 میلی متر و ضخامت 8 تا 10 میلی متر باشد که از اندازه متوسط ​​کاشی های داخلی بیشتر است.

کدام سرامیک برای پارکینگ بهتر است؟

همیشه به یاد داشته باشید که بادوام ترین سرامیک ها را برای پارکینگ ها انتخاب کنید.  کاشی ها باید محکم، مقاوم در برابر آب، لغزش و تحمل فشار شدید باشند.  این عناصر بر طول عمر کاشی پارکینگ تأثیر می گذارد. کاشی ها در هیچ شرایطی نباید شکسته شوند.  و باید بتوانند در برابر استفاده زیاد مقاومت کنند.  در صورت استفاده از کاشی های شیشه ای، پارکینگ برای اتومبیل ها گزینه خوبی است.

برای خرید سرامیک پارکینگ کلیک کنید.  پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید