معرفی محصول

سرامیک اسلب

اسلب

اسلب به چه معناست؟

کلمه اسلب در لاتین به معنی یا ورق یا قطعه است. تولید اسلب سرامیک یکی از فرآیندهای جدید در صنعت کاشی و سرامیک است.  که با ماشین آلات پیشرفته انجام می شود.  ابعاد اسلب بسیار بزرگتر از کاشی های معمولی است.  این ابعاد به کاربردهای مورد نظر بستگی دارد.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه ها و ابزارهای مدرن در دنیا، تولید سرامیک به صورت اسلب افزایش یافته است.  و از طرفی استفاده از این نوع سرامیک در طراحی داخلی ساختمان ها افزایش یافته است. در حال افزایش است.

سرامیک اسلب امروزه بسیار محبوب است.  و مورد علاقه معماران قرار گرفته.  دلایل این امر شامل حداقل تعداد اتصالات بین آنها، یکپارچگی و ظاهر خیره کننده است.

سرامیک اسلب

ابعاد و رویه مصرف

اندازه بزرگ سرامیک های اسلب گزینه ای عالی برای نمایش سطوح بزرگ در مکان های تجاری برای تأثیر بصری قدرتمند است. همچنین به ایجاد یک سبک معاصر کمک می کند. علاوه بر این، ضخامت نازک صفحات سرامیکی آنها را به گزینه ای عالی برای پروژه های نوسازی تبدیل می کند. با ایجاد افکت های مختلف از جمله مات و براق، متالیک، شکری، ایجاد رگه هایی در بدنه و … و با الهام از طبیعت می توان اسلب هایی با جلوه ای خاص تولید کرد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

اثرات طبیعی دال ها که بتوان این نوع سرامیک ها را با سایر مواد مورد استفاده مانند سنگ یا چوب برای کف سازی ترکیب کرد.  کیفیت بالا و زیبایی زیادی که استفاده از این نوع سرامیک ها در بسیاری از پروژه های لوکس مسکونی، اداری و تجاری شده است.

در روش های جدید طراحی داخلی ساختمان، استفاده از ورق های بزرگ دال به جای کاشی های کوچکتر رایج است.  استفاده از اسلب در سایزهای بزرگ 120*240، 240*360 سانتی متر و … زیبایی و یکپارچگی بی نظیری به فضا می بخشد.  و طرح را چشم نوازتر می کند.

سرامیک اسلب

کاربرد اسلب

کاربرد دال های سرامیکی در فضای داخلی ساختمان ها از جمله کف سالن و پذیرایی، کف و دیوار لابی، ورودی ساختمان، دیوارهای شومینه و آسانسور، فضای پشت تلویزیون، حمام مستر، در آشپزخانه برای کابینت، پیشخوان و میز ناهارخوری. ، در مراکز تجاری و ساختمان های لوکس اشاره کرد.

 

برای خرید سرامیک اسلب روی گزینه خرید اسلب کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید