معرفی محصول

آموزش راه اندازی دستگیره دیجیتال (بخش اول)

دستگیره دیجیتال

اطلاعات کلی دستگیره های دیجیتال

1.ثبت رمز عبور:

کاور باتری در قسمت پشت دستگیره دیجیتال درب را باز کنید و دکمه 1 در قسمت سمت چپ را فشار داده سپس رمز ادمین دستگیره را وارد نمایید ،رمز دلخواه خود را بین 3تا12 رقم وارد کنید ،پس از فشار دادن دکمه(*) توسط صدای بوق از موفقیت آمیز بودن ثبت رمز مطلع شوید.

توجه

  1. هنگامی که رمز عبور را برای اولین بار ثبت میکنید یا آن را تغییر می دهید ،برای جلو گیری از قفل شدن احتمالی در از به همراه داشتن کلید مکانیکی و کارت ،اطمینان حاصل نمایید.
  2. برای وارد کردن رمز عبور ،3تا12 رقم  به جز کلید های (*،#) را مشخص کنید.
  3. در صورت وارد کردن رمز عبور جدید رمز عبور قبلی پاک می شود .
  4. هنگام تحویل محصولات ،رمز عبور به صورت پیش فرض1234567890 تنظیم شده است.
  5. هنگامی که محصول برای اولین بار نصب می شود ،رمز عبور باید توسط خود مشتری وارد شود.

 

 

2.ثبت کارت:

کاور باتری را در قسمت پشت قفل درب باز کنید و دکمه ی 2در قسمت سمت راست را فشار دهید سپس رمز ادمین دستگیره را وارد کنید و دکمه ی * را لمس کنید،بر روی صفحه نمایش دکمه های 1-2-2-7-8-9 روشن می شوند (در صورت وصل نبودن ماژول،فقط اعداد 1-3-7-8-9 روشن می شوند)، دکمه یک را فشار دهید عدد1 بر روی صفحه نمایش چشمک می زند ،کارت را نزدیک کارت خوان قرار دهید (امکان ثبت بیش از یک کارت در این مرحله وجود دارد (حداکثر50کارت)،مجددا در قسمت پشت قفل درب دکمه ی ثبت 2 در قسمت سمت راست را فشاری دهید ، بعد از ثبت کارت از کارکرد آن مطلع شوید.

توجه:

  1. جهت امنیت شما تسویه می شود   از تمامی کارت های RFو برچشب هاییی که توسط برند یوکا ارائه شده است استفاده کنید .
  2. مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال انواع دیگری از کارت ها RF،برچسب ها،کارت اعتباری ، کارت تلفن و تلفن همراه ندارد.

 

 

3.ثبت اثر انگشت:

کاور باتری در قسمت پشت قفل درب را باز کنید و دکمه ثبت2 در قسمت سمت راست را فشار دهید سپس رمز ادمین دستگره را وارد کند و دکمه * را بزنید،بر روی صفحه نمایش اعداد 1-2-3-7-8-9 روشن می شود(در صورت وصل نبودن ماژول،فقط اعداد 1-3-7-8-9 روشن می شوند)،با فشردن کلید 3 دستگاه آماده ثبت اثر انگشت می شود (شماره روشن است و سپس اعداد 1-2-3-4 روشن می شود)،به محض اینکه شماره ها چشمک زدند،اثر انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهید (در مجموع کار مرتبه)(امکان ثبت پیوسته وجود دارد حداکثر تا100اثر انگشت)،مجددا در قسمت پشت قفل درب ،دکمه ثبت 2 در قسمت راست را فشار دهید ،ثبت اثر انگشت به پایان رسید.

توجه

  1. از آن جایی که در قفل دیجیتال یوکا از سنسور نیمه هادی در شناسایی اثر انگشت استفاده می شود ،هیچ اثر انگشتی بر روی بخش سنسور باقی نمی ماند بنابراین این مدل از قفل ها امنیت درب شما را تضمین می کنند.
  2. در هنگام ثبت اثر انگشت جهت کاهش حداکثری خطای شناسایی ،چندین با اثر انگشت خود را ثبت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید