دکوراسیون

آشپزخانه مدرن

هود هواکش را ساده کنید

12 آشپزخانه مدرن که بی نهایت همه کاره هستند.

آشپزخانه مدرن

طراحی آشپزخانه مدرن که با خطوط مستقیم و سیلوئت‌های تمیز تعریف می‌شود.  به دلیل سرد و بی‌نظیر بودن، رپ بدی را دریافت می‌کند. با این حال، سبک طراحی کاربردی و آسان برای حرکت نیز اتفاقاً یک سبک عالی برای آشپزخانه است. به لطف پالت رنگی خنثی و وسایل همیشگی آشپزخانه‌های مدرن به راحتی می‌توان رفت و آمد کرد و همیشه تازه به نظر می‌رسند. ویژگی های بارز هر آشپزخانه مدرن یک پلان طبقه باز (یا یک فضای نامرتب) و عناصر طراحی ساده است. کمتر برای این سبک همه کاره بیشتر است.

برای اینکه آشپزخانه مدرن‌تر به نظر برسد، توصیه می‌کنیم از هر گونه روندی (مانند قفسه‌های باز، پیشخوان‌های مرمری، یا صفحه‌های شطرنجی) صرف نظر کنید و به جای آن از روکش‌های براقی مانند درب‌های کابینت و جلوی کشوها و میزهای سفید استفاده کنید. ما نمی‌گوییم که نمی‌توانید. گرایش‌هایی را که به شما شادی می‌دهند.  بپذیرید، اما شاید فقط به روش‌هایی سرگرمی بپاشید. که وقتی از آن‌ها خسته می‌شوید.  به راحتی تعویض شوند.  مانند کشیدن کابینت یا نورپردازی. برای دستیابی به یک آشپزخانه مدرن، نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید.  یا تمام کابینت های خود را از بین ببرید.  ساده ترین راه برای به دست آوردن ظاهر، تعویض های ساده مانند رنگ، نور و وسایل است.

در کابینت های سفید یا رنگ های خنثی احساس نکنید. ما قول می دهیم که ایده های آشپزخانه مدرن هنوز هم می توانند سرگرم کننده باشند. در واقع، این یکی از ساده‌ترین سبک‌هایی است که می‌توانید روی آن بچرخید. پیش از این، ما 36 آشپزخانه مدرن را برجسته می کنیم تا الهام بخش شما باشد و شاید بازسازی خانه بعدی خود را شروع کنید.

همه را به هم گره بزنید

همه را به هم گره بزنید

برای اینکه آشپزخانه با بقیه قسمت‌های این آپارتمان احساس انسجام دهد، شرکت بروکلین هوم صندلی‌های بار فلزی را انتخاب کرد که هم مانند لوازم خانگی و هم سخت‌افزار آشپزخانه بود.

کف ها را رنگ کنید

هود هواکش را ساده کنید

یک راه آسان برای افزودن شخصیت از طریق رنگ است. به جای افزودن رنگ شستشو به دیوارها، به جای آن کف ها را امتحان کنید. این آشپزخانه ساخته شده. توسط Kureck Jones به لطف روکش های چوبی براق خود احساس مدرن می کند. و کف به شخصیتی غیرمنتظره می بخشد. به علاوه، زمانی که رنگ شروع به پوشیدن می کند. تغییر آن به اندازه کافی آسان است.

جفت سنگ مرمر با فولاد

هود هواکش را ساده کنید

فولاد ضد زنگ فوق‌العاده بادوام است، اما اغلب احساس صنعتی بیشتری نسبت به مدرن دارد، به خصوص وقتی که با چوب جفت شود. با این حال، در این آشپزخانه در فضای باز توسط بانی ادلمن، درخشندگی جزیره مرمری و پس‌پاش، حسی ارگانیک به آن اضافه می‌کند.

گنجاندن شیشه

هود هواکش را ساده کنید

نور طبیعی کلید ایجاد حس تازگی، باز و تمیزی آشپزخانه است. ما عاشق این آشپزخانه مارک اگرستروم هستیم، زیرا درب شیشه‌ای باز است که به حیاط خلوت منتهی می‌شود و مسیری شیک در داخل/خارج را دارد.

هود هواکش را ساده کنید

هود هواکش را ساده کنید

لیندسی باند به جای یک هود فلزی پرآذین که در نهایت با اثر انگشت پوشانده می‌شود.  تصمیم گرفت که لوازم آشپزخانه را بپوشاند. تا با قفسه‌های اطراف مطابقت داشته باشد. نه تنها خطوط تمیز روکش هود مدرن‌تر به نظر می‌رسد، بلکه با دیوارها ترکیب می‌شود و فضای اتاق را بزرگ‌تر می‌کند.

مواد را به حداقل برسانید

مواد را به حداقل برسانید

اگر یک آشپزخانه مدرن کاملا سفید معمولی فنجان چای شما نیست، به سادگی یک ماده را انتخاب کنید و با آن بدوید. این آشپزخانه توسط Commune Design از چوب های عمیق رنگ آمیزی شده است.  که احساس راحتی می کند و در عین حال ساده به نظر می رسد.

از لامپ های مجسمه سازی استفاده کنید

از لامپ های مجسمه سازی استفاده کنید

در حالی که طراحی مدرن تماماً در مورد نور طبیعی است، شما همچنان به برخی از وسایل روشنایی نیاز دارید. به سراغ موارد ساده و در عین حال مجسمه‌ای بروید. مانند آویز برنجی با دو چراغ کروی در این آشپزخانه که توسط ریگان بیکر طراحی شده است.

باری کوشی را اضافه کنید

باری کوشی را اضافه کنید

پیشخوان‌ها و کابینت‌های مرمر سفید سرد را با چهارپایه‌های باری شیک و در عین حال شیک. در این آشپزخانه که توسط Pure Salt Interiors طراحی شده است. چهارپایه های منحنی با پایه های چوبی تیره، راحتی و گرما را به فضا می آورند.

ایستگاه قهوه خود را پنهان کنید

ایستگاه قهوه خود را پنهان کنید

با مخفی کردن ایستگاه قهوه، کانترهای خود را آزاد نگه دارید و آشپزخانه خود را نامرتب نگه دارید. برای آشپزخانه در اتاق زیر شیروانی آلیسون ویکتوریا ستاره HGTV، او یک دستگاه اسپرسوساز Miele را پشت کابینت سفارشی پنهان کرد که به راحتی بلند می شود.

فلزات را مخلوط کنید

فلزات را مخلوط کنید

ناتالی چونگ، طراح، برای اینکه آشپزخانه تورنتویی خود را با زرق و برق و گرما القا کند، آویزهای مخروطی شکل طلا، یک شیر آب طلا و یک هود نقره ای با جزئیات طلایی را به کار برد. چهارپایه های چرمی قهوه ای و یک جزیره دریایی به آن احساس جذابیت بیشتری می بخشد.

یک ضد اسپلش ایجاد کنید

یک ضد اسپلش ایجاد کنید

ضد اسپلش – زمانی که از همان سبک دال برای میز و پشت اسپلش استفاده می شود – ظاهر صافی را ارائه می دهد و تمیز کردن آسان برای پاشش های آشپزی را فراهم می کند. در این آشپزخانه توس، پاشش سنگ مرمر سفید باعث می‌شود کابینت‌های صورتی صورتی و کشوهای آبی تیره ظاهر شوند.

یک هود متضاد را وارد کنید

یک هود متضاد را وارد کنید

در یک آشپزخانه سفید با کابینت بژ، طراح Caren Rideau یک هود بزرگ مشکی را برای تضاد برجسته اضافه کرد. چهارپایه های نوار بافت دار از طراحی مدرن فاصله گرفته. و به فضا حسی دنج می بخشد

 

 

 

 

برای داشتن آشپزخانه مدرن به سایت صنعت و ساختمان فتوحی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید