دکوراسیون

30 نمونه دیزاین استخر

دیزاین استخر

یک استخر را با یک حوض عوض کنید30 نمونه دیزاین استخر شنا برای هر فضای بیرونی وجود دارد. و حتی بیشتر ازآن، حیاط‌های کناری باریک و طولانی یا حیاط‌های باریک در وسط. از شاهکارهای شیک و مدرن تا فرارهای مدیترانه ای تا پارک های آبی خصوصی تا استخرهای طبیعی، ما هر اندازه، سبک، طراحی و نوع استخری را که می توانید تصور کنید، پیدا کرده ایم. شیرجه بزنید و خیره شوید.

برای خرید کاشی و تجهیزات استخری روی کلمه فتوحی کلیک کنید.  فتوحی

دیزاین استخر

1.استخر استوایی

یک خانه تاریخی حدوداً در سال 1850 بازسازی شد و چند مورد جدید اضافه شد، مانند استخر خانه و اسکله. معماران Bender & Associates استخری را طراحی کردند که برای دوره و طراحی خانه مناسب است و به جای غلبه بر ملک، آن را تقویت می کند. محوطه سازی سرسبز استوایی این خانه را تبدیل به خانه ای می کند که شبیه یک خلوتگاه جزیره است.

دیزاین استخر

2.نمایی صحرایی

استخری مستطیلی به ابعاد 33 در 14 فوت با محوطه‌سازی طراحی شده توسط ایبارا روزانو، از جمله توپ‌های بتنی غول‌پیکر توسط Holler & Saunders of Nogales، آریزونا، زنده می‌شود.

دیزاین استخر

3.دوست دار محیط زیست

یک حیاط خلوت مدرن توسط موری لگ معماری آستین، تگزاس، شامل خانه‌ای استخردار با سقفی است که شامل چمن‌ها، گل‌های وحشی و گل‌های وحشی بومی تگزاس مرکزی است. برای پوشش استخر از سنگ آهک Leuders برش بدون ملات بر روی فولاد استفاده شد، در حالی که کاشی شیشه ای موزاییک Bisazza داخل استخر را می پوشاند. مدفوع داخل استخر با لوله و گنیت تشکیل شده است.+

دیزاین استخر

4.یک پاسیو استخر بسازید

این پاسیو بزرگ استخر از Living With Lolo شامل یک فضای استراحت و یک فضای ناهار خوری و کباب پز مجاور برای غذاخوری در فضای باز است که جدا از حیاط خلوت بزرگ است.

دیزاین استخر

5.دیدگاه ها را در نظر بگیرید

استخری در یک اقامتگاه خصوصی در گرینویچ، نیویورک، مشرف به رودخانه است. این استخر طولانی که توسط معماران آستین پترسون دیستون طراحی شده است، برای دیدن منظره ساخته شده است و با سنگ کانکتیکات احاطه شده است.

دیزاین استخر

6.یک ویژگی آبشار اضافه کنید

ویژگی آبشاری مدرن در کنار این استخر باعث می‌شود شناور شدن روی این صندلی‌های بادی که می‌توانند در استخر یا در پاسیو اطراف استفاده شوند، جذاب‌تر می‌شود.

دیزاین استخر

7.استخر با هوا

در خانه ای در ناپل، فلوریدا، 41 غربی، استخری با سنگریزه طبیعی ایجاد کرد تا آب شفافی که آسمان را منعکس می کند، به ویژه زمانی که آبی خالص است، برجسته کند. با در نظر گرفتن آفتاب داغ فلوریدا، عرشه از سنگفرش های سیمانی ساخته شده.  در ماسه ساخته شده است تا پای برهنه نسوزد.

دیزاین استخر

8.استخر را ارگانیک کنید

این طراحی مدرن استخر پالم اسپرینگز متعلق به Joshua Smith Inc. در اواسط قرن، حسی ارگانیک دارد. پاسیو استخر با رنگ‌های ماسه‌ای مشابه خانه طراحی شده است.  و محوطه‌سازی و محوطه‌سازی با گیاهان بیابانی و تخته‌سنگ‌های بزرگ تکمیل می‌شود تا حس یکپارچگی با محیط طبیعی را ایجاد کند.

دیزاین استخر

9.راه راست و باریک

یک منطقه نشیمن/غذاخوری به ارتفاع تقریباً 16 فوت از سه طرف باز می شود، یکی در غرب به استخری که در شب هنگام روشنایی یک نقطه کانونی است. طراحی شده توسط EYRC Architects، طبیعی در مقابل صنعتی و خشن در مقابل صاف در مواد در سراسر این خانه ونیز، کالیفرنیا، اجرا می شود.

دیزاین استخر

10.آجر را امتحان کنید

وست هالیوود، کالیفرنیا، خانه طراح داخلی جاشوا اسمیت، دارای حیاط استخری دنج با دیوارهای بافت بلندی است.  که در منظره و یک پاسیو آجری ساخته شده است.  که به فضا گرما و جذابیت می بخشد.

دیزاین استخر

11.کاشی های آبی زیبا را نصب کنید

یک خانه مدرن در ملبورن، استرالیا، دارای یک استخر زیبا است که با طراحی فوق العاده ساخته شده است. کاشی های آبی Bisazza با طراحی سفارشی برای آبگرم استفاده شد، در حالی که کاشی های سفید در استخر منعکس کننده آسمان هستند و می توانند تغییر کنند. برای تشدید کاشی های آبی در استخر چراغ های سفید تعبیه شده است.

دیزاین استخر

12.یک کابانای مینیمالیستی اضافه کنید

این فضای بزرگ حیاط خلوت کالیفرنیای شمالی از Cathie Hong Interiors شامل یک استخر مینیمالیستی احاطه شده.  توسط یک پاسیو بتنی با محوطه‌سازی ساده و یک فضای استراحت چوبی و فلزی گرم است.   که با یک مبل مدرن سفید در فضای باز برای استراحت و سرگرمی تجهیز شده است.

دیزاین استخر

13.کابانا و استخر را مدرن کنید

بازسازی شامل کابانای استخری بود که جایگزین یک خانه پشتی محصور قدیمی و استخری با ویژگی آبنمای معماری و ظروف گیاهی بزرگ شد. این یک پروژه تیمی بود که شامل کلیدهای مسکونی، محیط های استخر، طرح های جیسون اوستربرگر و طرح های رندی آنجل بود. کابانا شامل پنکه ها و بخاری های سقفی در فضای باز، سیستم اسپری پشه داخلی، و آشپزخانه کاملاً مجهز در فضای باز با شومینه خطی و اجاق گاز است که تا فواره استخر امتداد دارد.

دیزاین استخر

14.طراحی پاپ مدرن میان قرن

خانه مدرن الکساندر اواسط قرن در پالم اسپرینگز که توسط Palmer & Krisel طراحی شده بود.  ظاهر و حال و هوای اصلی خود را حفظ کرد.  اما برخی به‌روزرسانی‌های امروزی را دریافت کرد.  مانند آبگرم یکپارچه، گودال آتش‌سوزی در سطح زمین، و دوش موزاییکی در فضای باز. H3K ویژگی‌های هوشمندانه‌ای مانند “خندق” چمن بین دال‌های بتنی و انتخاب اثاثیه مناسب دوران، مانند پاگودا کالیفرنیا، صندلی‌های CB2 و بالش‌های سوریا را در خود جای داده است.

دیزاین استخر

15.به سراغ طراحی پیچ و مهره بروید

یک آلاچیق با اسکلت چوبی و فولادی، خانه را به استخر بی‌نهایت در این پروژه بریزبن، استرالیا، توسط Skale Design متصل می‌کند. سطوح استخر با گچ سنگریزه ای به پایان رسیده است.

دیزاین استخر

16.یک پله آبی ایجاد کنید

این استخر حیاط خلوت از Cathie Hong Interiors توسط یک تکه بزرگ از چمن سبز احاطه شده است.  و توسط یک مسیر پیاده روی برای ایجاد یک جلوه چاله آبی که کاملاً در خانه به نظر می رسد.  با حال و هوای ذن آرام فضای بیرونی با زیبایی شناسی مینیمال و مواد ترکیبی خود دسترسی دارد.

دیزاین استخر

17.ترکیب ظاهر داخلی و خارجی

شنا یکی از بهترین ورزش‌ها است و در هنگام کاهش دما نیازی به توقف نیست. ای بی ماهونی در خانه ای مدرن در فیلادلفیا، در کنار دیواری با پنجره ها، اتاقی سرپوشیده برای استخر دامان ساخت تا تجربه ای نزدیک به طبیعت داشته باشد.

دیزاین استخر

18.یک فضای آرام ایجاد کنید

یک استخر مستطیلی کلاسیک تمیز و کلاسیک با پوشش بلو استون گاوی و فرشی از چمن سبز که تا لبه آب می‌چرخد.  توسط توماس فلینت طراحی و توسعه منظر برای ملکی بزرگ در ریج‌وود، نیوجرسی طراحی شده.

دیزاین استخر

19.در مورد نقاط ورودی تجدید نظر کنید

این طرح انحنادار Absolutely Outdoors در هیوستون که ثابت می کند همه استخرها هندسی نیستند، استخری برای خنک کردن، ورزش، و غوطه ور شدن در آبگرم حبابی در شب است – یک موقعیت برای همه. و اگر می خواهید، می توانید به عقب برگردید و از آن فواره ها لذت ببرید.

دیزاین استخر

20.یک استخر را با یک حوض عوض کنید

استخر طبیعی است یا برکه؟ طراحی منظره و باغ آماندا پاتون یک حوض شنا ایجاد کرد. که استخر در قسمت عمیق‌تر آن قرار دارد. در حالی که منطقه کم عمق یک منطقه فیلتراسیون کاشته شده.  را در خود جای داده است.  پاتون می‌گوید: یکی از مزیت‌های حوض شنا این است.  که در طول سال زیبا به نظر می‌رسد.  و در زمستان نیازی به پوشاندن آن نیست زیرا حوض آب است.

دیزاین استخر

21.چشم انداز لبه ها

این طراحی آرام حیاط خلوت استخر از Cathie Hong Interiors حسی ارگانیک و بدون دردسر دارد. بتن و چوب متضاد ابعاد بیشتری می بخشد و لبه های استخر با ترکیبی از چمن ها و گیاهان نرم می شود که به فضا فضای آرام بخشی می دهد.

دیزاین استخر

22.یک جلوه جواهر ایجاد کنید

مشاور خانه یک استخر به این حیاط خلوت کالیفرنیای جنوبی اضافه کرد. گچ خاکستری آب استخر را برای جلوه ای جواهر مانند می کند، در حالی که چمن اطراف آن را مانند یک سوراخ آبیاری می کند. گلدان های بزرگ کاشته شده. با شاخه های زیتون به تعریف فضا کمک می کند.

دیزاین استخر

23.یک منطقه آتش نشانی اضافه کنید

این استخر پالم اسپرینگز متعلق به Joshua Smith Inc. با دیوارهای سفید و پرچین های سبز احاطه شده است.  حسی مدرن و شیک دارد.  فضای سالن کنار استخر با مبلمان سفید براق و یک گودال آتش گاز مجهز شده است.

دیزاین استخر

24.با یک پل به پایان برسانید

یک استخر مستطیلی بزرگ دارای یک پل به سبک توسکانی برای تغییر دید یا یک سواری هیجان انگیز در سرسره است. طراحی شده توسط Rosewood Custom Builders، ساختار پوشیده از درخت انگور نیز دیدنی است.

دیزاین استخر

25.یک استخر سنگی بسازید

فرورفتگی زمین (شیب) موجود در قله کوه ورمونت نقطه ایده آلی برای معماری منظر شپرد باتلر برای ساخت استخری بود که بخشی از زمین می شود. SBLA از تخته های سنگی محلی استفاده کرد و آنها را در انتهای جنوبی برای سکوی حمام آفتاب برافراشته چید. پله های سنگی به طاقچه ای با نیمکت های سنگی و گودال آتش یکپارچه منتهی می شود. یک آبشار سنگی، مجسمه و سنگ غواصی ظاهر طبیعی را ادامه می دهد.

دیزاین استخر

26.استخرهای فرم آزاد

تأثیرات مدیترانه ای در این استخر آزاد که توسط لوئیس آکواتک از Chantilly، ویرجینیا طراحی و مشهود است. از جمله: استفاده از سنگ فرش، رنگ‌های خاکی، لهجه‌های رنگ‌های روشن، صندلی‌های سایه‌دار، و فضای غذاخوری در فضای باز.

دیزاین استخر

27.ریشه های مدیترانه ای بگذارید

یک چشم انداز مدیترانه ای در آستین، تگزاس، توسط Brad Sharpe Pools با ساخت یک استخر در زیر درختان بالغ به دست آمد. شارپ توصیه می کند که طول استخرها باید حداقل 34 فوت باشد. پوشش داخلی Turtle Bay Pebble Sheen توسط Pebble Tec است.

دیزاین استخر

28.ترکیب با چشم انداز

برای یک استخر حیاط خلوت در واشنگتن، دی سی، منطقه مترو، Poole’s Stone and Garden از یک استخر سنگریزه روی سطوح، سپس سنگ و مواد طبیعی یکپارچه استفاده کرد تا ظاهری که با محیط طبیعی ترکیب شود.

دیزاین استخر

29.یک استخر بازتاب را آزمایش کنید

یک استخر تقویت شده.  با فولاد دارای ساختار گنیت و پوشش داخلی گچ مرمر خاکستری است. طراحی توسط Armond Architects، منطقه بازسازی با یک لاینر ساخته شده است.  که با سنگ رودخانه تمام شده است.

دیزاین استخر

30.از مواد بازیافتی استفاده کنید

آنها می گویند: سبزترین ساختمان ساختمانی است.  همین امر را می توان در مورد مواد موجود نیز گفت. مزرعه سنگی در کانکتیکات از قطعات بازیابی شده. و برجسته برای استخرهای شنا و ویژگی های فضای باز برای ظاهر و احساس منحصر به فرد و منحصر به فرد استفاده می کند.

دیزاین استخر

برای خرید کاشی و تجهیزات استخری روی کلمه فتوحی کلیک کنید.    فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید